ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پولادی با پرسپولیس به توافق نرسید ؛ استقلال مقصد بعدی



 

 

پولادی با پرسپولیس به توافق نرسید ؛ استقلال مقصد بعدی

 

درخواست مبلغ بالا برای صدور رضایت نامه پولادی، پرسپولیسی ها را از جذب او منصرف کرد.

به گزارش جام نیوز، مهرداد پولادی که پنج شنبه شب مذاکراتی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام داده بود به احتمال فراوان به استقلال می رود.

خبر رسیده که این بازیکن شب گذشته در باشگاه استقلال دیده شده و مذاکرات اولیه خود با این باشگاه بزرگ پایتخت را انجام داده است.

مسی ها پس از اینکه پولادی توافقات لازم با پرسپولیسی ها را انجام داد رقم بالایی را برای صدور رضایت نامه اش درخواست کردند که به نظر این اتفاق باعث شده تا پولادی سر از باشگاه استقلال در بیاورد.


ویدیو مرتبط :
اتحادیه اروپا برای توزیع ۱۲۰ هزار پناهجو به توافق نرسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدافع ملی پوش با پرسپولیس به توافق نرسید؛ مقصد: تیم متمول لیگ برتری



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - مدافع ملی پوش با پرسپولیس به توافق نرسید؛ مقصد: تیم متمول لیگ برتری

حضور مدافع فصل پیش پرسپولیس در لیگ قطر منتفی شده و احتمالا وی از نیم فصل دوم در یک تیم متمول لیگ برتری توپ خواهد زد!

 پس از آن که قائله قرارداد داشتن یا نداشتن مهرداد پولادی با پرسپولیس به نفع بازیکن ملی پوش کشورمان تمام شد همه مطمئن شدیم که مقصد بعدی پولادی یک تیم قطری خواهد بود، غافل از آن که سهمیه بازیکن خارجی تیم الشحانیه قطر (تیم مد نظرپولادی) پر شده و برخلاف اخبار واصله، این تیم عربی قصد بیرون آوردن اسم هیچ یک از بازیکنان خارجی خود (از جمله مسعود شجاعی) برای جایگزینی مهرداد پولادی را ندارد.

از طرفی این ملی پوش کشورمان که بازی های بسیار خوبی هم در جام جهانی ارائه داد هیچ پیشنهاد دیگری هم از لیگ قطر ندارد و بر همین اساس باید به فوتبال کشور برگردد.

در همین راستا شنیده می شود؛ یک تیم متمول لیگ برتری قصد دارد برای نیم فصل دوم مهرداد پولادی را به خدمت بگیرد و فقط این وسط یک گیرکوچولو باقی مانده است.

شاید بد نباشد بدانید که این مشکل کوچک به ماجرای خدمت سربازی پولادی برمی گردد که ظاهرا حل شده است و چنانچه اتفاق خاصی نیافتد این مدافع ملی پوش نیم فصل دوم را در لیگ برتر کشورمان توپ خواهد زد.

اما اینکه چرا پولادی که هم اکنون به همراه تیم ملی در پرتغال به سر می برد، حاضر نشده با پرسپولیس تمدید کند سوال خیلی هاست.

گویا پولادی در آخرین مذاکره مدیر برنامه های خود با پرسپولیسی ها قصد تمدید قرارداد داشته اما ظاهرا برخورد بسیار بد یک عضو با نفوذ هیات مدیره باعث شد تا مدیر برنامه های پولادی و خود این بازیکن قید ادامه همکاری با پرسپولیس را بزنند و...
اخبار ورزشی - رادنیوز