ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پورحیدری:برکناری پرویز منطقی نیست / مظلومی خودش توقعات را بالا برد



اخبارورز,خبرهای ورزشی,پورحیدری

سرپرست تیم استقلال گفت: مشکل استقلال این بود که روزبه چشمی مصدوم شد و نمی دانم چرا آندو را در نیم فصل جذب نکردیم.

منصور پورحیدری در گفت و گو با کاپ، در خصوص دیدار استقلال مقابل صبا اظهار داشت: فکر می کنم باید هنوز حوصله کرد. تیم باید کارش را انجام دهد. تیم صبا از مهره های خوبی برخوردار است ولی ما باید تلاش کنیم تا سه امتیاز را کسب کنیم. به نظرم استقلال هنوز هم می تواند قهرمانی را به دست آورد و نتایج قابل پیش بینی نیست.

وی ادامه داد: هواداران باید کمی حوصله کنند. ما امسال در بعضی از بازی ها دچار بدشانسی شدیم. ما می توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم و اگر هم سهمیه بگیریم، نتیجه بدی به دست نیامده است.

سرپرست استقلال درباره اینکه این روزها بحث برکناری مظلومی از استقلال شنیده می شود تصریح کرد: طبیعی است انتظارات از استقلال بالا باشد ولی ما در ابتدای فصل برنامه مان این بود که سهمیه بگیریم. چند سال بود که این اتفاق نیفتاده بود. صدرنشینی استقلال باعث شد انتظارها از تیم بالا برود. مشکل مظلومی در این فصل این بود که انتظارات را از استقلال بالا برد.

پورحیدری همچنین اضافه کرد: فایده ای ندارد سرمربی را در این مقطع کنار گذاشت. پرویز خوب کار کرده است و به نظرم ما هنوز مدعی کسب دو جام هستیم. مشکل استقلال این بود که روزبه چشمی مصدوم شد و نمی دانم چرا آندو را در نیم فصل جذب نکردیم. او استقلالی است و می توانست به ما کمک کند.

وی تاکید کرد: فکر می کنم استارت بدشانسی های ما از دربی به وجود آمد. با احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم دربی روز بد استقلال بود و اگر کمی خوش شانس تر بودیم، آن نتیجه به دست نمی آمد. با این حال بعد از آن با 2 برد خوب به کورس قهرمانی بازگشتیم.

سرپرست استقلال درباره اینکه خیلی ها اعتقاد دارند نبودن او در نیم فصل دوم به استقلال لطمه زد اذعان داشت: من ناراحتم که در نیم فصل دوم در کنار تیم نبودم. خودم خیلی دلم می خواست کنار بازیکنان و بچه ها حضور داشتم. قصد دارم برای دیدار فینال حذفی به خرمشهر بروم.

پورحیدری در پایان در خصوص اینکه طرفداران تراکتورسازی در تبریز در دیدار رفت به وی بی احترامی کرده بودند گفت: دیگر این اتفاقات گذشته و از این بابت ناراحت نیستم. تراکتور در تهران اشتباه کمتری داشت و توانست به پیروزی برسد.

 


ویدیو مرتبط :
جنجال کرار جاسم و بی احترامی به مظلومی و پورحیدری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: این برد را به پورحیدری تقدیم می‌کنیم/ با گل‌های بیشتری می‌توانستیم پیروز شویم



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این برد را به پورحیدری تقدیم می‌کنیم و او منتظر چنین نتیجه‌ای بود.

 پرویز مظلومی پس از پیروزی 2 بر یک مقابل تراکتورسازی در جام حذفی اظهار داشت: این برد را به بازیکنان و به پورحیدری تقدیم می‌کنیم. او منتظر چنین نتیجه‌ای بود.

وی ادامه داد: با همه توان بازیکنان بازی کردند و پیروز شدیم و یک بازی خوب از سوی دو تیم بود.بازیکنان ما اگر کمی دقیت می‌کردند در ضد حملات گلهای بیشتری می‌زدند، زیرا تراکتورسازی چیزی برای از دست دادن نداشت. آنها با همه توان حمله می‌کردند و به همه تبریک می‌گویم. به هواداران استقلال و امیدوارم سوم خرداد جام قهرمانی را به آنها تقدیم کنیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: برای برد آمده بودیم و قول د‌اده بودیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم.در بازی با صبا 10 نفره بازی کردیم و و حالا چند بازیکن مصدوم هم داریم؛ از دروازه‌بان تا خسرو حیدری. برخی بازیکنان ما هم دو اخطاره شدند. بازی سختی در این ورزشگاه خواهیم داشت.

مظلومی در مورد نقطه قوت تیمش گفت: مدت‌هاست تمرین می‌کنیم که بازیکنان وقتی توپ را از دست می‌دهند تازه بازی‌شان شروع می‌شود. باید توپ را از حریف بگیرند و بازیکنان ما خیلی خوب این کار را انجام دادند. وسط زمین را کنترل کرده بودیم و با تغییراتی که داشتیم وسط زمین را مال خودمان کردیم.

وی در مورد اینکه از بازی فرشید اسماعیلی راضی هستید، گفت: بله، از جوانان به تناوب استفاده می‌کنیم و زمانی که جلو افتادیم تعویضش کردیم که به خاطر ضعفش نبوده بلکه به خاطر کار تاکتیکی او را تعویض کردیم.

 

اخبار ورزشی - فارس