ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پناهنده‌شدن نیمی از تیم هاکی کوبا به آمریکا


نیمی از بازیکنان تیم هاکی کوبا به آمریکا پناهنده شدند.

خبرگزاری ایسنا: منابع خبری گزارش کرده‌اند هشت تن از 16 بازیکن تیم ملی هاکی مردان کوبا در جریان رقابت‌های پان آمریکن که در تورنتوی کانادا در حال برگزاری‌ است، به ایالت متحده آمریکا درخواست پناهندگی داده‌اند.

به دلیل حضور نداشتن هشت تن از بازیکنان تیم هاکی مردان کوبا در دیدار با ترینیداد و توباگو، در یک بازی یک‌طرفه ترینیداد و توباگو با نتیجه 13 بر صفر به پیروزی رسید.

پیش از این نیز چهار قایقران کوبایی درخواست پناهندگی خود را در جریان برگزار رقابت‌های پان آمریکن اعلام کرده بودند که یکی از آنها دارنده مدال نقره این بازی‌ها بود.

در جریان رقابت‌ها پان‌ آمریکن در سال 1999 میلادی نیز هشت تن از ورزشکاران کوبایی به کشور خود بازنگشته بودند.

کشور کوبا از سال 2013 محدودیت‌های قانونی را برای مسافرت‌های خارجی شهروندانش برداشت، ولی این اقدام هم سبب مهاجرت ورزشکاران و هنرمندان این کشور در سالهای اخیر نشد.

با وجود گرم شدن رابطه کوبا و آمریکا در ماه‌های اخیر هنوز هم برخی از ورزشکاران این کشور به آمریکا درخواست پناهندگی می‌دهند.


ویدیو مرتبط :
کشتی گیر تیم ملی فرنگی به آمریکا پناهنده شده است؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشتی گیر تیم ملی فرنگی به آمریکا پناهنده شده است؟



اخبار,اخبارورزشی,محسن حاجی پور

محسن حاجی پور ، ملی پوش وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی از لاس وگاس به تهران برنگشت و هرچند مسئولان فدراسیون می گویند او با آزادکاران می آید ، تعدادی از سایت های خبری از احتمال پناهندگی او نوشته اند.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم فرنگی ایران ، اعزامی به مسابقات جهانی با دو غایب به تهران برگشت ؛ حسن بابک و محسن حاجی پور . حسن بابک ، مدیر تیم های ملی که فرزندانش در آمریکا هستند ، از قبل هم برای ماندن کمی طولانی تر در این کشور برنامه ریزی کرده بود و فدراسیون در جریان این تصمیم او بود اما محسن حاجی پور ، ذخیره حمید سوریان در این تورنمنت در شب پایانی به گفته نزدیکان تیم ، از اردو خارج شده و دیگر کسی از او خبر ندارد.

 

اگرچه در بدو ورود تیم به تهران گفته شد ، حاجی پور برای دیدار با اقوامش چند روزی دیرتر بر می گردد، ایسنا در بازگشت او تشکیک ایجاد کرده و این ماندن را عجیب دانسته اما سایت های دیگری ، نوشته اند او پناهنده شده است. رسول خادم هنوز اظهار نظری در این باره نداشته است.


اخبار ورزشی  -  خبر  انلاین