ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پشت پرده افت وحشتناک سپاهان؛ رد پای یک خودی به چشم می خورد



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,سپاهان

اخبار دریافتی از درون باشگاه سپاهان حاکی از وضعیت نه چندان مساعد این تیم دارد.

به گزارش اسپورت تی وی، تیم فوتبال سپاهان اصفهان فصل کابوس واری را پشت سر می گذارد. مسئولین این تیم در این فصل یک بار برای فرار از بحران مربی خود را عوض کرده اند و هیچ بعید نیست این اتفاق یکبار دیگر هم روی دهد. از اصفهان به گوش می رسد که چه بسا ایگور استیماچ، در صورت کسب هر نتیجهای به جز پیروزی برابر النصر از کار برکنار شود. اتفاقی که اگر محقق شود، سپاهان دارای یک رکورد برای خود در لیگ برتر خواهد شد. یعنی 3 بار تغییر و تحول در کادر فنی و عوض کردن سه سرمربی.

اصفهان از ابتدای این فصل با مشکلاتی مواجه بود. این تیم به رغم تمدید قرارداد با حسین فرکی سرمربی موفق فصل گذشته خود که با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیده بود، نتوانست آنطور که باید و شاید در این فصل خودی نشان دهد. قهر و آشتی های محرم نوید کیا کاپیتان با سابقه این تیم نشان از وجود پشت پرده هایی در این تیم داشت. حتی صحبت های حسین فرکی بعد از جدایی اش از سپاهان موید این مطلب بود.

در ادامه "استیماچ" هم نتوانست نسخه شفا بخشی برای سپاهان تجویز کند و حتی حضورش منجر به وخیم تر شدن اوضاع گردید. در پایان نیم فصل اول، ناگهان بهترین بازیکن دو فصل اخیر سپاهان هوس ترک تحصیل و اعزام به خدمت مقدس سربازی به سرش می زند و از بیان شدن تا عملی شدن این اتفاق نیز چیزی کمتر از دو سه روز زمان می برد. اتفاقی که برخی از آگاهان به امور سپاهان بر این باورند که در راستای همان اتفاقات پشت پرده ای روی داده که زمزمه هایش شنیده می شود.

چنین به نظر می رسد که یک "خودی"، آن هم از نوع "بی خودی" اش هدایت اتفاقات پشت پرده باشگاه سپاهان را در دست گرفته و همه این خط ها را می دهد تا تیم سپاهان در این فصل با کسب نتایج ضعیف، شاهد تغییر و تحولاتی در آینده شده تا شاید نفر و یا نفرات مورد نظر خط دهنده گان خودی، زمام امور در این تیم را به دست گیرند.

 

اخبار ورزشی - اسپورت تی وی


ویدیو مرتبط :
گل به خودی با پشت پای دقیق ، زیبا و دیدنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده رد صلاحیت هدایتی برای خرید پرسپولیس؛ پای پسر و دختر ۲۱ و ۲۳ ساله وسط است



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

روز دوشنبه سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که نه شرکت بهنام پیشرو کیش و نه شرکت استیل آذین ایرانیان برنده این مزایده نیستند و واگذاری به راند چهارم که روز ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود، کشیده شد.

 

امیر عابدینی از نزدیکان حسین هدایتی و شرکت استیل آذین که کار خرید پرسپولیس را دنبال می کرد، یکی از معترضان به نظر سازمان خصوصی سازی بود. او بعد از مراسم اعلام کرد که اراده ای برای واگذاری سرخابی ها وجود ندارد.

 

عابدینی حتی پا را فراتر گذاشت و در برنامه 90 گفت که پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی اختیارات کاملی در این زمینه ندارد.

 

وی گفت: «دو فرزند بزرگواری سهامدار شرکت استیل آذین هستند. پدر آنها بدهکار بانکی است و سازمان خصوصی سازی اعلام کرده به خاطر مشکل پدر این سهامداران، شرکت استیل آذین نمی تواند در مزایده شرکت کند. آیا باید به خاطر بدهی پدر سهامداران، شرکت استیل آذین را زیر سئوال برد؟ آیا شرکت ما نقطه سیاهی دارد؟»

 

عابدینی درباره اینکه گفته می شود حسین هدایتی هم بیش از هزار میلیارد بدهی دارد، گفت: «من به سئوال کارشناسی واقف نیستم ولی می نویسم که اگر حسین هدایتی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان، آن هم طبق سند و قانون، بدهی داشته باشد درب شرکت استیل آذین را می‌بندیم! مگر می‌شود به خاطر بدهکاری پدر، شرکت فرزندانش را زیر سئوال برد؟ ما از کمیسیون واگذاری درخواست بازبینی مجدد را داریم.»

 

این صحبت‌ها هم با واکنش و افشاگری میرعلی اشرف پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی همراه بود. وی گفت: «وقتی یک پدر بدهکار، ۹۸ درصد سهام شرکتش را به نام پسر و دختر ۲۱ و ۲۳ ساله خود می‌کند، آیا عقل متعارف حکم نمی‌کند که یک جایی محل ابهام و تردید است؟»

 

وی تاکید کرد: «دوستان باید این مشکل را بپذیرند.»

 

رئیس سازمان خصوصی سازی از بازگو کردن جزئیات بیشتر خودداری کرد و درباره میزان بدهی این فرد هم گفت: «مجاز نیستم این مبلغ را بگویم.»

اخبار ورزشی - جام نیوز