ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پس از خط خوردن صادقیان از لیست 18 نفره بازی راه آهن



اخبار,اخبار ورزشی ,حمید درخشان

حمید درخشان ظاهرا علاقه ای به استفاده از صادقیان ندارد و به همین دلیل نام او را از لیست بازی راه آهن، خط زد.

به گزارش خبرآنلاین صادقیان اما معتقد است آمادگی زیادی دارد و «لج بازی» باعث شده تا فرصت چندانی برای بازی در پرسپولیس به دست نیاورد. این را می شود از موضع گیری های اخیر خواننده زیر زمینی که دوست نزدیک صادقیان هم به حساب می آید، فهمید.

 

تتلو با در چند روز گذشته با انتشار عکس هایی از صادقیان، به موضع گیری علیه پرسپولیسی ها پرداخته و گفته است صادقیان آماده با لج بازی در ترکیب تیمش قرار نمی گیرد. او امروز نیز در آخرین پست خود از طرفدارانش خواست که به حمایت از این بازیکن بپردازند.

اخبار,اخبار ورزشی ,حمید درخشان

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
لیست 18 نفره رئال در برابر اتلتیک بیلبائو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرهاد مجیدی از لیست 18 نفره خط خورد


هر چند استقلالی ها با خیال راحت تری نسبت به بازی رفت به دیدار این هفته با الهلال نگاه می کنند اما شاید بسیاری از دوستداران تیم آبی منتظر بودند تا ازستاره محبوب شان در بازی برگشت استفاده شود

سایت گل:  هر چند استقلالی ها با  خیال راحت تری نسبت به بازی رفت به  دیدار این هفته با الهلال نگاه می کنند اما شاید بسیاری از دوستداران تیم آبی منتظر بودند تا ازستاره محبوب شان در بازی برگشت استفاده شود و با فرهاد مجیدی صعودشان را جشن بگیرند اما ظاهرا این اتفاق رخ نخواهد داد.

با  وجود اینکه مجیدی طی دو روز گذشته در تمرین استقلال حضوری فعال داشته  و پا به پای جوان های تیمش تمرین کرده اما  نامی از او در لیست 18 نفره دیدار با الهلال دیده نمی شود.

البته ظاهرا خود مجیدی با این اتفاق مشکلی ندارد چرا که او اعلام کرده فردا شب برای حمایت از تیمش به ورزشگاه آزادی خواهد رفت تا  نشان دهد بیرون ماندنش از لیست 18 نفره را نمی توان به حاشیه ها ربط داد.

http://sobbekheir.com/up/images/15/159599.0m4x2v5.jpg