ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پزشكان از اینیستا قطع امید كردند



 

 

 

پزشكان از اینیستا قطع امید كردند

 

/همگام با جام جهانی 2010 - آفریقای جنوبی/

پزشكان از اینیستا قطع امید كردند

هر 3 پزشك تیم ملی فوتبال اسپانیا به صورت رسمی آسیب دیدگی اینیستا را جدی دانستند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال اسپانیا، آندرس اینیستا دچار آسیب دیدگی جدی شده و از دید پزشك ارشد كاروان فوتبال اسپانیا دیگر قادر به همراهی تیمش نیست.
این در حالی است كه اینیستا هنوز خاك آفریقا را ترك نكرده و مجوز حضور در كمپ تیم لی كشورش را دارد.
اسپانیا امشب برابر هندوراس صف‌آرایی می‌كند.


ویدیو مرتبط :
داستان پسری که دکترها ازش قطع امید کردند ..؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قطع امید پزشكان از بینا شدن آمنه بهرامی



قطع امید پزشكان از بینا شدن آمنه بهرامی

پزشكان معالج آمنه بهرامی- دختری كه قربانی اسیدپاشی خواستگارش شده بود – در تازه‌ترین اظهارنظر اعلام كردند به دلیل از دست دادن زمان چشم او دیگر بینا نمی‌شود.

به گزارش اعتماد، آمنه بهرامی كه هم‌اكنون در شهر بارسلون به سر می‌برد در گفت‌وگویی تلفنی درباره آخرین وضعیت پزشكی‌اش گفت: در دور جدید معالجه چشمم كه از چند ماه قبل در كلینیك ایمو بارسلون آغاز شد پزشكان كارهای مربوط به ساختن پلك را برایم انجام دادند.

 آنها از داخل دهانم چند تكه پوست برداشتند و از آن به عنوان پلك مصنوعی استفاده كردند. پزشكان پیش از این امیدوار بودند تا با انجام چند جراحی دیگر چشم چپم بین 10 تا 30 درصد بینایی‌اش را به دست بیاورد اما چند روز قبل وقتی چشمم را معاینه كردند گفتند امیدشان برای بینا شدنم ناامید شده است.

 آمنه ادامه داد: سال‌ها تلاش كردم تا شاید حداقل یكی از چشمانم درصد كمی بینا شود اما حالا دیگر هیچ امیدی برای بینا شدنم وجود ندارد. دكترها اعلام كردند زمان از دست رفته است و دیگر برای بینایی‌ام نمی‌شود كاری كرد.

/اعتماد