ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پروین در محل تمرین استیل‌آذین حاضر شد



 

 

پروین در محل تمرین استیل‌آذین حاضر شد

 

پروین در محل تمرین استیل‌آذین حاضر شد

علی پروین پس از دقایقی از شروع تمرین فوتبال استیل‌آذین در محل تمرین حاضر شد.

تمرین استیل‌آذین از ساعت 9:45 بدون حضور علی پروین آغاز شد اما این مربی ساعت 10 در محل تمرین حضور یافت.

پروین به عنوان رئیس سازمان فوتبال استیل‌آذین مشغول به کار شده است.

بازیکنان استیل‌آذین تا قبل از حضور پروین فقط می دویدند.

تمرین همچنانا ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.


ویدیو مرتبط :
بازی استیل آذین و فجرسپاسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی پروین و استیلی در استیل آذین




 علی پروین و استیلی در استیل آذین

 

 

بی شك مربی صرب نمی توانست تا آخر فصل دوام بیاورد و با بهانه های علی كریمی كنار بیاید، شاید تجربه خوب سال پیش استیل آذین با حضور مهاجرانی و استیلی سبب شده است كه بار دیگر هدایتی سراغ یك پیشكسوت و استیلی برود تا تیم كمتر حاشیه داشته باشد.

عصر ایران ورزشی- با رفتن مدیریت قبلی پیش بینی می شد كه مربی صربستانی استیل آذین که سرمربی منتخب مصطفی آجورلو در استیل آذین بود هم دیر یا زود از این تیم جدا شود.


تومباکوویچ در ابتدای فصل از سوی مصطفی آجورلو به استیل آذین آمده بود در پایان بازی تیمش با نفت آبادان از اعضای تیم خداحافظی کرد و به نظر می رسد كه اتفاقات جالبی در استیل آذین در راه است.


به نظر می رسد تومباكوویچ با توافق طرفین ، مبلغی نزدیک به 400 هزار دلار می گیرد و با تسویه حساب از ایران می رود.


علی پروین گزینه اصلی در اختیار گرفتن امور فنی استیل بعد از جدایی این مربی صرب است. پیروانی ، حمید استیلی و امیر قلعه نویی دیگر گزینه هایی هستند که شانس نشستن روی نیمکت استیل را دارند.


این اتفاق در شرایطی صورت گرفت كه تیم حسین هدایتی در این چند وقت اخیر از حواشی مختلف پر بود و حضور ستارگانی نظیر كریمی در تیم باعث شده بود كه هدایت استیل كمی مشكل شود.


بی شك مربی صرب نمی توانست تا آخر فصل دوام بیاورد و با بهانه های علی كریمی كنار بیاید، شاید تجربه خوب سال پیش استیل آذین با حضور مهاجرانی و استیلی سبب شده است كه بار دیگر هدایتی سراغ یك پیشكسوت و استیلی برود تا تیم كمتر حاشیه داشته باشد.../عصر ایران