ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرویز مظلومی :ما کارمند دولت نیستیم،غیبت کنید جریمه میشوید



 

 

پرویز مظلومی :ما کارمند دولت نیستیم،غیبت کنید جریمه میشوید

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به وضعیت نامشخص برگزاری بازیهای هفته هجدهم لیگ برتر گفت: اگر شرایط واقعا حاد است به ما اعلام کنند که کلا تمرینات را تعطیل کنیم. ما کارمند دولت نیستیم که یک روز تعطیل شود و در خانه بمانیم و فردا مجددا سر کار خود بازگردیم.

پرویز مظلومی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه تمرین عصر چهارشنبه این تیم گفت: گروه ما در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به هیچ عنوان آسان نیست. النصر عربستان یکی از بهترین تیم‌های عربی است و با شرایطی که بر جدول گروه ما حاکم است، احتمال حضور السد قطر نیز در این گروه وجود دارد.

وی افزود: به اعتقاد من گروه‌های دیگر نیز مشکل هستند. با توجه به اینکه کشورهای عربی از بازیکنان خارجی زیادی استفاده می کنند، همیشه سعی کرده‌اند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با نفرات خارجی که به خدمت می گیرند، بتوانند حرف‌های زیادی در این رقابت‌ها داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ابراز امیدواری کرد تمامی تیم‌های ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با قدرت حضور پیدا کنند و افزود: امیدوارم تمامی تیمهای ایرانی به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و قدرت فوتبال ایران را به کشورهای دیگر نشان دهند. در این دوره از مسابقات قدرتها تقسیم بندی شده است و هیچ کدام از تیمها از امروز نمی تواند این تفکر را داشته باشد که از گروه خود صعود می کند.

مظلومی با اشاره به برنامه مدون باشگاه استقلال برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما از همین امروز برنامه دقیق خود را برای حضور قدرتمند در این مسابقات آماده کرده‌ایم و می خواهیم برخلاف دو سال گذشته که نتوانستیم به مراحل نهایی صعود کنیم در این دوره از مسابقات به عنوانی شایسته دست یابیم. البته باید بگویم در دوره‌های قبل بدشانسی باعث عدم صعود استقلال به مراحل نهایی پیکارهای آسیایی شد.

وی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال مقابل شهرداری تبریز گفت: ما دیدار بسیار سختی را مقابل شهرداری تبریز خواهیم داشت. مطمئنا شهرداری برای کسب امتیاز به تهران خواهد آمد و بازیکنان این تیم با جسارت و شجاعت تمام مقابل استقلال به میدان می‌رود. ما باید سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرده و موقعیت‌مان را در صدر جدول بهبود بخشیده تا بتوانیم با روحیه‌ای بهتر به دیدارهای آینده فکر کنیم. هرچند که بازهم عده‌ای می گویند تیم استقلال با شانس پیروز شد!

سرمربی از آمادگی تیمش برای دیدار با شهرداری تبریز یاد کرد و در خصوص احتمال لغو این بازی گفت: واقعا نمی دانم چه بگویم. ما در این هوا تمرین می کنیم، پس چطور نمی توانیم بازی کنیم. اگر شرایط واقعا حاد است به ما اعلام کنند که کلا تمرینات را تعطیل کنیم. ما کارمند دولت نیستیم که یک روز تعطیل شود و در خانه بمانیم و فردا مجددا سر کار خود بازگردیم. سازمان لیگ باید قاطعانه در این خصوص تصمیم گیری کند.

وی تاکید کرد: من نمی توانم این هفته تمرینات را تعطیل کنم و هفته آینده که هوا خوب شد و آلودگی از بین رفت به بازیکنان بگویم فلان روز بازی داریم. ما هر روز در این هوا تمرین می کنیم و می توانیم 90 دقیقه روز جمعه مقابل شهرداری بازی کنیم. هواداران از ما برد می خواهند به آلودگی هوا کار ندارند.

مظلومی در خصوص حوار ملا محمد، بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال گفت: این بازیکن قرار بود از امروز در تمرینات ما حضور پیدا کند اما مدیربرنامه‌های وی اعلام کرد که بلیت او برای پنجشنبه اوکی شده و او روز پنجشنبه به تهران می آید.

وی افزود: ما طوری با ملامحمد قرارداد بسته‌ایم که حق غیبت نخواهد داشت و او به ازای هر غیبت هزار دلار از رقم قراردادش کم می شود. ما براساس بازی‌ها و تمریناتی که حوار انجام می دهد به او پول می دهیم. هر بازیکنی که در تمرین ها غیبت کند و یا با تاخیر خود را به تمرینات برساند مشمول جریمه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خاتمه تصریح کرد: میلاد زنیدپور به جمع ما اضافه نمی شود. با توجه به حضور ملامحمد، محسن یوسفی و جواد شیرزاد مشکل ما در جناح چپ برطرف شده و نیازی به بازیکن جدید نداریم.


ویدیو مرتبط :
گل پرویز مظلومی به پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرویز مظلومی: بازیکنان آماده در دربی بازی می کنند



 

 

پرویز مظلومی: بازیکنان آماده در دربی بازی می کنند

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ترکیب تیم برای بازی برابر پرسپولیس مشخص نیست اما بازیکنانی که نسبت به سایرین آماده تر باشند در دربی به میدان می روند.

پرویز مظلومی با تاکید بر اینکه در حال حاضر به دربی و بازی مقابل حریف سنتی فکر نمی کند، اظهار داشت: هفته آینده دیدار حساسی را در برابر صبا در شهر قم پیش رو داریم و به همین دلیل تمام برنامه ها و تفکرات ما معطوف به آن مسابقه است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر صحبت های زیادی در مورد نیمکت نشینی و حضور بازیکنان در ترکیب اصلی استقلال در دربی به گوش می رسد. تنها می توانم بگویم بازیکنانی که نسبت به هم تیمی های دیگر خود آماده تر باشند و برنامه های تاکتیکی ما را بخوبی اجرا کنند در مقابل پرسپولیس بازی می کنند.

سرمربی تیم استقلال یادآور شد: حساسیت دیدار با صبای قم کمتر از بازی با پرسپولیس نیست چرا که کسب امتیاز از این مسابقه می تواند ما را از نظر روحی برای بازی مقابل سرخپوشان در وضعیت مناسبی قرار دهد.

مظلومی تاکید کرد: دیدار با صبا دشواراست زیرا چند بازیکنمان را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و از سوی دیگر باید تلاش کنیم تا سایر بازیکنان بدون آسیب دیدگی از زمین خارج شوند.

وی در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: محسن یوسفی پس از عمل جراحی نمی تواند ما را برای چند هفته همراهی کند. از سوی دیگر مصدومیت دوسانتوس برطرف شده است و این بازیکن در حال حاضر در تمرینات حضور دارد.

سرمربی استقلال با ابراز رضایت از برگزاری اردوی آماده سازی این تیم در کردان افزود : یکی از دلایلی که باعث شد به کردان بیاییم، دوری از حاشیه ها و حفظ تمرکز بازیکنانمان بود. خوشبختانه بازیکنان خوب و با انگیزه تمرین می کنند و با وجود چند مصدوم و غیبت ملی پوشان از نحوه کار راضی هستم.

مظلومی در مورد جریمه بازیکنانی چون کوشکی و برهانی نیز تاکید کرد: هیچ بازیکنی در اردوی کردان، بدون اجازه حتی آب هم نمی خورد. این بازیکنان هم بر اساس مسائل به وجود آمده، از سوی باشگاه جریمه شدند و تذکرات لازم را به آنها یادآوری کرده ایم.

وی در پایان با اشاره به حضور چند ملی پوش استقلال در مسابقات غرب آسیا خاطرنشان کرد: هیچ خبری از بازیکنانمان در تیم ملی نداریم و تنها بازی های آنها را از طریق تلویزیون پیگیری می کنیم. امیدوارم آنها در کنار سایر ملی پوشان بتوانند در رقابت های غرب آسیا موفق باشند.

دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر روز 23 مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود .