ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرویز مظلومی: برنامه من کسب سهمیه بود نه قهرمانی/ مقابل فولاد بازی سختی داریم



 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی , مظلومی

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه قول قهرمانی در لیگ برتر را نداده است، گفت: من با برنامه به استقلال آمدم و از ابتد نیز هدفم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود نه قهرمانی در لیگ برتر.

به گزارش مهر، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. همگام با هواداران، هم کادر فنی و بازیکنان ناراحتی زیادی داشتند. همه تلاش ما این بود که از دربی درس بگیریم و تمرینات را طوری برگزار کردیم تا شادابی به تیم برگردد.

وی افزود: فردا با تیمی بازی داریم که در تمام خطوط کار می کند و در دور برگشت نیز نتایج خوبی کسب کرده است. همه تلاش ما این است که با حمایت هواداران بازی خوبی را ارایه کنیم. ما نیاز به حمایت هواداران داریم تا با کسب ۳ امتیاز در کورس باقی بمانیم. امیدوارم که با تمرکز بالا به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص کسب ۲ برد در ۱۰ بازی و اینکه اگر جای مدیریت باشگاه بودید چه تصمیمی اتخاذ می کردید، بیان کرد: این سوال را باید از مدیریت باشگاه بپرسید. من از اول برنامه ام این بود که سهمیه آسیا کسب کنم و نه قهرمان شدن. ولی خدا را شکر در کورس قهرمانی هستیم و به فینال جام حذفی نیز رسیدیم. خوشحالم تا اینجای کار به برنامه خود رسیده ایم.

مظلومی درباره افت تیم استقلال گفت: من استقلال را با بارسلونا و رئال مادرید مقایسه نمی کنم ولی همه تیم ها فراز و نشیب دارند. همین پرسپولیس در اوایل فصل شرایط خوبی نداشت. بهرحال مصدومیت‌ها و مشکلات دیگر روی نتیجه گیری تاثیرگذار است. ما ۲۴ هفته صدرنشین بودیم و فوتبال همین است. حالا هم صدر را از دست داده ایم.

وی یادآور شد: ما باید زندگی کنیم. فوتبال برد و باخت دارد. ما نمرده ایم و زنده هستیم. ما بدنبال بقای خود در بالای جدول هستیم. شرمنده هواداران هستیم که در این مدت از تیم خود حمایت کرده اند. این تیم متعلق به مردم است که تیم خود را دوست دارند. بهرحال برخی ها بعد از باخت در دربی دچار مشکل شدند که برای آنها آرزوی سلامتی را دارم. استقلال همیشه استقلال خواهد ماند.

سرمربی استقلال درباره تغییرات مداوم در ترکیب تیمش قبل از شروع دربی و درخواست برای تغییر مجید صالح گفت: من خواستار تغییر صالح نشده ام. من یک تمرین دهنده می خواستم و اختیار تام به صالح داده ام. هیچ مشکلی با وی ندارم. ما ترکیب را شورایی تصمیم گرفتیم و با همین روند نیز ادامه خواهیم داد. هیچ پیشنهادی برای اضافه شدن مربی به کادر فنی ندادیم ولی شاید فصل آینده اگر بمانم کادر فنی را تقویت کنیم. از همه آنها نیز تشکر می کنم.

مظلومی ادامه داد: ما سعی داشتیم که در این بازی از نفرات باتجربه استفاده کنیم. در طول هفته نیز روی همین برنامه تمرین کرده بودیم. ما از پرسپولیس شناخت داشتیم و با ترکیب آنها کاری نداشتیم و با سیستمی که داشتیم نفرات خود را چیدیم. من اصلا وارد بحث داوری نمی شوم. دو پنالتی برای ما گرفته نشد وگرنه به بازی بر می گشتیم.

وی درباره بازی دادن به عادل شیحی نیز یادآور شد: مصدومیت عادل شیحی رفع شده بود و پزشکان به او اجازه بازی داده بودند. شیحی کاملا برای دربی سالم بود ولی از ناحیه دیگر مصدوم شد. ما برنامه ریزی کرده بودیم تا از شیحی بخوبی استفاده کنیم ولی دچار مشکل شدیم و پرسپولیس از اشتباهات ما استفاده کرد.

سرمربی استقلال در خصوص دیدار مقابل فولاد یادآور شد: ما برای بازی فردا پنج بازیکن را نداریم. یعقوب کریمی، محسن کریمی، پروپئیج، مثیم مجیدی و عادل شیحی نفرات غایب ما در دیدار مقابل فولاد هستند.

 

 اخبار  ورزشی  -  مهر  


ویدیو مرتبط :
کسب سهمیه المپیک در مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: استقلال در مقابل مس بازی سختی را پیش رو دارد



 

 

 

مظلومی: استقلال در مقابل مس بازی سختی را پیش رو دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: کادر فنی تیم های مس کرمان و استقلال تهران شناخت خوبی از یگدیگر دارند و فکر می کنم بازی سختی را در خارج از خانه داشته باشیم اما برای پیروزی و کسب 3 امتیاز به میدان می رویم.

پرویز مظلومی گفت : خوشبختانه شرایط استقلال خوب است و بازیکنان مصدوم ما نیز روند بهبودی مطلوبی را در پیش گرفته اند .

وی ادامه داد: احترام ویژه ای را برای مسوولان، کادر فنی، بازیکنان و هواداران مس کرمان قائل هستم و خاطرات بسیار خوبی را همراه این تیم دارم. بدون شک حضور صمد مرفاوی بر روی نیکمت مس و شناختی که او از مجموعه استقلال تهران دارد، می تواند در زیبایی های بازی، اثر گذار باشد و امیدوارم رقابت خوبی همراه با نتیجه را در این دیدار شاهد باشیم.

مظلومی در مورد محل تمرین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مجموعه صنایع دفاع که در اختیار باشگاه قرار گرفته بسیار خوب است، استقلال به یک ورزشگاه اختصاصی نیاز داشت و اکنون با حضور در این مجموعه می توانیم هر کاری که لازم باشد را انجام دهیم و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت، ضمن این که باید از مسوولان مجموعه ورزشی آزادی تهران نیز تشکر کرد که در زمان حضور و تمرین ما در آن مجموعه، در حد توان خود کمک کردند.

وی افزود : خوشبختانه کمپ تیم فوتبال استقلال تا 9 ماه آینده افتتاح خواهد شد، این آروزیی است که همه استقلالی ها انتظار آن را داشتند، نیاز استقلال و پرسپولیس همین است و باید دولتمردان نیز در این حرکت بزرگ کمک کنند تا مردم خوشحال شوند.

مظلومی با اشاره به دیدار تیم فوتبال استقلال تهران و مس کرمان که روز جمعه برگزار می شود، گفت: من به واسطه دو فصل همکاری با باشگاه مس کرمان شناخت خوبی از این تیم دارم و در عین حال صمد مرفاوی نیز به خوبی تیم ما را می شناسد. او سال‌ها در استقلال بازی و مربیگری کرده و با شرایط این تیم آشناست. این مسائل باعث می شود، بازی روز جمعه استقلال و مس تماشایی و جذاب شود.

مظلومی ادامه داد: برای دیدار با مس بازیکن محروم نداریم اما میلاد میداودی و محسن یوسفی مصدوم هستند. به احتمال فراوان میلاد از امروز تمرینات خود را از سر می گیرد اما محسن یوسفی همراه تیم نخواهد بود.