ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرس: برای خرید فان‌نیستلروی ناامید نیستم



 

 

پرس: برای خرید فان‌نیستلروی ناامید نیستم

 

پرس: برای خرید فان‌نیستلروی ناامید نیستم

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا از ادامه تلاش برای استخدام رود فان‌نیستلروی خبر داد.

به نقل از آس اسپانیا، فلورنتینو پرس با تکذیب خبر قطع مذاکره با وکیل سوپرفان گفت: به هیچ وجه برای خرید فان‌نیستلروی ناامید نیستم و به وکیل باشگاه دستور داده‌ام تمام تلاشش را برای خرید وی انجام دهد. مشکل مالی در میان نیست و مورینیو نیز از این خرید استقبال کرده است.

باشگاه هامبورگ روز گذشته رسما پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده اما این مذاکرات بین وکیل بازیکن و وکیل رئال مادرید همچنان ادامه داد.

این در حالی است که رئال مادرید همزمان مذاکره با میلیتو از اینترمیلان و موراتا بازیکن تیم دوم رئال مادرید (برای تمدید قرارداد) را در دستور کار خود دارد.


ویدیو مرتبط :
رود فان نیستلروی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش فرانس پرس از "ریخت و پاش" ثروتمندان در ایران و خرید خودروهای 360 هزار دلاری



گزارش فرانس پرس از "ریخت و پاش" ثروتمندان در ایران و خرید خودروهای 360 هزار دلاری

ریخت و پاش این قشر ثروتمند از ایرانیان با نحوه زندگی مردم عادی ایران در تضاد است. آنها با تورم 20 درصد و نرخ بیکاری 12 تا 25 درصد مواجه هستند.

 

 ,اثروتمندان در ایران,ریخت و پاش ثروتمندان در ایران,اخبار,اخبار اجتماعی

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرانس پرس نوشت: با وجود تحریمات، ثروتمندان ایرانی به خودرهای لوکس روی آورده و حاضر به پرداخت مبالغی به مانند 360 هزار دلار بابت این اتومبیل ها هستند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، یک فروشنده ماشین به خبرنگار فرانس پرس گفت: خریداران قبل از تحویل خودور تمام پول را پرداخت می کنند که در کل 2 یا 3 برابر قیمت اصلی آن است.

بر اساس گزارش یکی از روزنامه های ایران، در سال گذشته، 563 مدل مختلف "پورش" در ایران به فروش رفت که ارزشی بالغ بر 50 میلیون دلار دارد.

به نوشته ی فرانس پرس، هدف پورش فروش 800 خودرو در سال جدید ایرانی است.  "مازراتی" هم به دنبال افتتاح نمایشگاه فروش خودرو در هفته های آینده است. "مازراتی" و "پورش" به دنبال شکست بنز و بی ام دبلیو در ایران هستند.

ریخت و پاش این قشر ثروتمند از ایرانیان با نحوه زندگی مردم عادی ایران در تضاد است. آنها با تورم  20 درصد و نرخ بیکاری 12 تا 25 درصد مواجه هستند.

 

 ,اثروتمندان در ایران,ریخت و پاش ثروتمندان در ایران,اخبار,اخبار اجتماعی

 

در حالی که ثروتمندان مبالغی مانند 110 هزار دلار(مانند پورش باکستر) تا 360 هزار دلار(مانند پورش پانامرا توربو یا مازراتی گرن توریزمو) به راحتی برای خرید یک خودور می پردازند، برخی دیگر از ایرانیان با حقوق 700 دلار در ماه به زندگی خود ادامه می دهند.

بازار خودرو ایران به شدت در مقابل واردات محافظت می شود و تنها 40 هزار خودور در سال گذشته به ایران وارد شد.

هم اکنون، ارزیابی می شود که 14 میلیون خودرو در جاده های ایران حضور داشته باشد./انتخاب