ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس عمدا گل پنجم را نزد؟


در دربی 82 پرسپولیس هر زمان که اراده کرد توانست دروازه استقلال را باز کند.

خبرآنلاین: در لحظات پایانی وقت‌های تلف شده دربی پایتخت، مهدی طارمی با گرفتن یک خطای پشت محوطه جریمه توانست فشار را از روی تیمش بردارد. زمان زدن ضربه آزاد، طارمی با اصرار پشت توپ ایستاد اما بعد از آنکه انصاری به شکل خصوصی حرفی به او زد، خیلی راحت ضربه را بیرون زد و با خنده به زمین خودی برگشت.

حالا پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی اعتقاد دارند طارمی عمدا تلاشی برای زدن گل پنجم نکرده تا بتوانند بعد از بازی روی عدد چهار مانور دهند. اتفاقی که در رختکن و شبکه‌های اجتماعی هم افتاده و حالا پرسپولیسی‌ها به جای استقلالی‌ها 4 نشان می‌دهند!

پرسپولیس عمدا گل پنجم را نزد؟


ویدیو مرتبط :
گل پنجم پرسپولیس به الشباب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوشحالم با پیراهن پرسپولیس گل زدم



 

 

 

خوشحالم با پیراهن پرسپولیس گل زدم

 

در كار تیمی بهتر از تراكتورسازی بودیم

غلامرضا رضایی: خوشحالم با پیراهن پرسپولیس گل زدم

مهاجم پرسپولیس گفت: خوشحالم كه توانستم با پیراهن این تیم گلزنی كنم.

غلامرضا رضایی درباره برتری یك بر صفر برابر تراكتورسازی خاطرنشان كرد: همیشه دیدار اول در لیگ شرایط خاص خود را دارد و بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. در كارهای تیمی بهتر از تراكتورسازی بودیم و توانستیم حریف را شكست دهیم.

وی ادامه داد: تراكتورسازی دوست نداشت بازنده این دیدار باشد و تلاش و دوندگی زیادی برای جبران نتیجه داشت. تماشاگران این تیم هم حمایت خوبی از تراكتورسازی كردند.

رضایی در مورد گلزنی خود در این دیدار گفت: خوشحالم كه با پیراهن پرسپولیس در اولین بازی گل زدم. این گل حاصل زحمات همه بازیكنان بود. برای من امیدوار كننده بود كه توانستم در اولین بازی گل بزنم. هدف پرسپولیس در لیگ امسال قهرمانی است و با همین هدف باید گام های بعدی را محكم تر برداریم.