ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس رقیب نیست، هت تریک می کنیم!




پرسپولیس رقیب نیست، هت تریک می کنیم!

علی فتح الله زاده در مورد شکست مقابل تراکتور سازی ، داوری این بازی، شایعه قهر مظلوی و دخالتش در کار فنی، دربی، مشکلات مالی این تیم، شایعه وجود جاسوس در استقلال و وضعیت تشکیل هیات مدیره صحبت کرد که در ادامه می آید:از بازی با تراکتور شروع کنید.

 

واقعا مستحق شکست نبودیم. با ۳ ضربه کاشته گل خوردیم. البته این هم جزئی از بازی است و باید دقت کنیم . تیم ما ۸ بازیکن خود را نداشت. تازه ما یک باخت آوردیم و آن هم انصافا مستحقش نبودیم. تیم های دیگر را ببینید چند باخت آوردند.الان ۱۳ امتیاز داریم. متاسفانه یک عده ای که مشکلات تیمی دارند با این وسیله می خواهند تیم ما را دچار مشکل کنند. هرتیمی مشکلات خاص خود را دارد. الان پرسپولیس فقط ۶ امتیاز دارد و یعنی نصف ما هم امتیاز جمع نکرده. این باخت تمام شد و رفت. الان دیگر فقط به دربی فکر می کنیم.

پرسپولیس را به عنوان رقیب در این فصل می دانید؟

پرسپولیس را با تمام احترامی که برای این تیم و هواداران بسیار خوبش قائلم در قهرمانی رقیب استقلال نمی دانم. رقیب ما در قهرمانی ، تراکتور است.

امیر قلعه نویی یک استقلالی است که با تراکتور رقیب جدی برای استقلال است.

ما رفاقت خوبی با هم داریم. با یک برد به هیچ تیمی نه جام می دهند و نه قهرمانی. استقلال هم مثل سایر تیم هاست. مگر تیم های دیگر نباختند؟ شکست مقابل تراکتور آخرین باخت ما نخواهد بود ولی از قهرمانی دور نمی شویم. ۲ بازیکن خوب خود مثل آندو و پژمان را نداشتیم.

در این بازی ظاهرا سوء تفاهامات بین مظلومی و قلعه نویی برطرف شد.

هر دوی اینها استقلالی هستند و از یک خانواده اند. فوتبال هم برد و باخت دارد. رقابت در فوتبال امر طبیعی است و این دو رفیق هستند.

در خصوص داوری بازی تراکتور و استقلال صحبت می کنید؟

روی صحنه گل اول تراکتور داور خطای خسرو حیدری را گرفت که به نظرم اصلا خطا نبود ولی می سپاریم به کارشناسان داوری. در مجموع داوری به نفع ما نبود ولی عمدی هم در کار نبود. ترکی از داوران خوب ما است.

یعنی قضاوت داور روی نتیجه تاثیر داشت؟

اگر در آن صحنه ای که می گویم ، خسروحیدری خطای نکرده باشد، یعنی داوری تاثیر داشته است چون تراکتور گل زده. بی تاثیر که نیست چون گل شده.

شایعه شده اظهار نظر شما در مورد بازی کرار جاسم باعث ناراحتی و قهر مظلومی شده. این موضوع صحت دارد؟

متاسفانه این یک حرکت بی شرمانه بود و دنبال این می گردیم که اصل این خبر از کجا به مطبوعات و رسانه ها آمده. این کار بی شرمانه ای است. اولا من در رختکن نه تعویض کردم و نه بحث فنی. هیچ وقت من این کارها را نمی کنم و دخالتی ندارم که مظلومی قهر کند. می توانید از خودش بپرسید. خوشبختانه دیدید که خود مظلومی گفته در کارش دخالتی نکردم. اگر قرار است که اعتصابی هم شود باید در تیم های دیگر شود چون بچه های ما همه با جان و دل برای تیم زحمت می کشند. متاسفانه این یک جنگ زرگری بود که من به دنبال ریشه خبر می گردم تا بفهمم از کجا بیرون آمده. مسبب اصلی را پیدا کنیم حتما با او برخورد می کنیم.

فکر می کنید از داخل رختکن این شایعه درز کرده است؟

نه. این یک حرکت هدفمندی بوده است که راه افتاده. از رختکن وقتی چیزی اتفاق نیفتاده که خبرش بیرون نمی رود. باید در مورد تعویض حرفی بزنم که خبرش بیرون بیاید. وقتی حرفی نزدم و صحت ندارد معلوم است که ساختگی است. ما پیدا می کنیم چه کسی این کار را کرده است.

می گویند در رختکن بعضی تیم ها جاسوس وجود دارد. آیا در استقلال هم چنین موضوعی دیده می شود؟

در رختکن ما جاسوس ، ماسوسی وجود ندارد. اگر اتفاق می افتاد و بیرون می آمد می گفتیم که جاسوس داریم. اصلا اتفاقی نیفتاده.

پس قهری در کار نبوده؟

اصلا امکان ندارد من دخالت کنم. همیشه وقتی به رختکن هم می روم در راستای حمایت از سرمربی است نه اینکه مقابل او موضع گیری کنم. اگر می خواستم با مربی برخورد کنم که در رختکن برخورد نمی کردم. بعد از بازی او را دعوت می کردم و در جلسه حرف های خود را می زدم. این شیطنت بی شرمانه بوده که واقعا متاسفم. ریشه خبر را پیدا می کنیم و از طریق سایت باشگاه عواملش را به هواداران معرفی خواهیم کرد.

فکر می کردید با یک باخت این قدر حاشیه درست شود؟

برای ما خیلی جالب است تیم های دیگر نصف ما امتیاز ندارند ولی هیچ اتفاقی نیفتاده اما استقلال این همه امتیاز گرفته و دوم جدول است و با یک باخت می خواهند ما را زمین بزنند ولی نمی توانند. مطمئن باشید با این حرکات ناجوانمردانه اثر بخش نیست. با یک باخت از صدر جدول پائین نمی آئیم. انشالله امسال هم هواداران را خوشحال می کنیم.

بروز شایعات شما را ناراحت نمی کند؟

وقتی این حرکات بی شرمانه و ناجوانمردانه را می بینم ناراحت می شوم. این حرف ها ناراحتی دارد و خوب نیست. دوستان ما اگر رقابتی دارند در زمین رقابت کنند. با این کارهای بی ارزش نمی توانند استقلال را از پا دربیاورند.

در مورد دربی ۷۱ نظرتان چیست؟

این هم یک بازی است. سال قبل هم دربی رفت و هم برگشت را بردیم و در این بازی با روحیه بالایی برخوردار هستیم. این هم شرایط خاص خود را دارد و هیچ فشاری روی بازیکنان و سرمربی نیست. این یک بازی معمولی مثل بازی های دیگر است چون امسال پرسپولیس را رقیب خود در قهرمانی نمی دانیم.

پرویز مظلومی قول برد دربی را داده اگر این اتفاق نیفتد، ممکن است فشاری روی او ایجاد شود؟

نه. هیچ اتفاقی نمی افتد . با ۱۳ امتیاز بالای جدول هستیم. نتیجه خوبی هم تا به حال مظلومی گرفته و نتیجه این بازی هیچ تاثیری بر روی آینده مظلومی نخواهد داشت.

در بردن دربی هت تریک می کنید؟

انشالله سعی می کنیم که هت تریک کنیم.

پرسپولیس را چطور می بینید؟

پرسپولیس هم یواش یواش دارد خود را پیدا می کند. آنها چون ۲ سال پیاپی قهرمان جام حذفی شده اند، هوادارانشان انتظارات بیشتری دارند. باید با این ۶ امتیازی که دارند بیشتر تلاش کنند تا بیایند بالا. جایگاه پرسپولیس اینجا نیست. آنها به فرصت بیشتری نیاز دارند و رفته رفته رو می آیند.

پاداشی در باره برد دربی در نظر دارید؟

پاداش ویژه ای نداریم. پرسپولیس هم مثل سایر تیم های دیگر است. ما طبق شرایط قبلی که در آئین نامه است پاداش می دهیم.

مشکل مالی به کجا رسید؟

تا الان مقدار قابل توجهی پول به بازیکنان دادیم ولی بازیکنان انتظارات بیشتری دارند. انشالله در روزهای آینده مشکلات مرتفع شود. هیچ تیمی در لیگ بدون مشکل نیست. فشارهای سخت را پشت سرگذاشتیم و روبه بهبودی است.

از هیات مدیره باشگاه چه خبر؟

خبر خاصی ندارم. در حیطه وظایف من نیست. من هم مثل شما منتظرم تا وزارت ورزش تصمیم بگیرد. تا زمانی که هستم با تمام قدرت برای استقلال جان فشانی می کنم.

صحبت های روشن را شنیدید که گفته بازهم در مورد مدرک فتح الله زاده ، سر حرفش هست؟

انتظار ما از پیشکسوتان باشگاه این نیست. روشن درباره بود و نبود دکترای من امتیاز نمی دهد. سازمان سنجش و آموزش عالی باید نظر دهد. تازه فرض بر این که دیپلم هم نداشته باشم، چه ربطی به موضوع دارد؟ حرکت ها علیه من و باشگاه است و یکی از روزنامه ها هر روز علیه ما مطلب می نویسد. ما اسناد را به مراجع ذی صلاح بردیم و شاکی هستیم. مجبور شدیم به خاطر جوسازی ها و شایعات از آنها شکایت کنیم.

از روشن چنین انتظاری داشتید؟

حقیقت این است که انتظار نداشتم وقتی تیم ما در اوج است، این مصاحبه ها را هر روز انجام دهد. خودش مختار است هرچقدر دوست دارد حرف بزند ولی برای خودش هم خوب نیست. مشکلی با کسی ندارم و او را منع نمی کنم. اصلا نباید هم منع کنم چون خودش باید شرایط استقلال را درک کند. این مصاحبه هر وز دارد تکرار می شود.

ممکن است این مصاحبه ها باعث شود از کمیته فنی کنار برود؟

مسائلی است که بعدا در موردش صحبت می کنم. فعلا به دربی فکر می کنم و بقیه مسائل بعد از دربی تصمیم گیری می شود..../.مصاحبه : خبرگزاری پانا


ویدیو مرتبط :
چهار هت تریک سوارز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انصاری‌فرد چهل و سومین هت تریک تاریخ پرسپولیس را ثبت کرد/ رکورد جاودانه فرشاد پیوس



انصاری‌فرد چهل و سومین هت تریک تاریخ پرسپولیس را ثبت کرد/ رکورد جاودانه فرشاد پیوس

کریم انصاری فرد با 3 گلی که مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر زد، چهل و سومین هت تریک در تاریخ پرسپولیس را ثبت کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار ورزشی - به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، 20 بازیکن قبل از انصاری فرد موفق به هت تریک شده بودند و 42 هت تریک نیز توسط این بازیکنان ثبت شده بود. فرشاد پیوس برترین گلزن تاریخ باشگاه با ثبت 13 هت تریک رکورد دست نیافتنی را به نام خود زده است.

اما در مسابقات لیگ، 10 بازیکن موفق به هت تریک شده بودند و در مجموع 15 هت تریک را ثبت کرده بودند که انصاری فرد در این زمینه نفر یازدهم شد و شانزدهمین هت تریک لیگی را برای پرسپولیس ثبت کرد. فهرست هت تریک‌های پرسپولیس در تاریخ لیگ به این ترتیب است:

1 - فرشاد پیوس - تراکتورسازی تبریز (سال 70) شاهین بوشهر و پاس تهران(73)

2- صفر ایرانپاک - تاج نوشهر(50) نورد اهواز(52)

3- علی دایی - ذوب آهن اصفهان(73) پگاه گیلان(82)

4- ایمون زاید- استقلال تهران و راه آهن(90)

5- حسین کلانی - تاج شیراز(49)

6- همایون بهزادی - استقلال تهران(52)

7- حمید روزبهانی - نساجی مازندران(71)

8- ادموند بزیک - استقلال اهواز(76)

9 - علی کریمی - ابومسلم مشهد(87)

10- جواد کاظمیان - نفت آبادان(90)

11- کریم انصاری فرد - پیکان تهران(91)

ایسنا