ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس برای قهرمانی درآسیابسته شده



 

 پرسپولیس برای قهرمانی درآسیابسته شده

 

با خلیلی صحبتی برای تمدید قرارداد نشده است

خوردبین: پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا بسته شده است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با جذب بازیكنان كلیدی و تاثیرگذار پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا بسته شده است.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی اظهار داشت: سال خوبی را گذراندیم. در فصل گذشته علیرغم اینكه با تلاش زیاد در لیگ برتر به مقام چهارم رسیدیم اما در جام حذفی قهرمان شدیم.

وی افزود: در سال جاری نیز با جذب بازیكنان خوب و تاثیرگذار فقط برای قهرمانی آسیا تیم را بسته‌ایم. بازیكنانی به ما اضافه شده‌اند كه نقاط ضعف ما را جبران كنند. مثل برخی تیم‌‌ها بازیكنانی را نگرفتیم كه بدون هدف باشد. سعی كردیم نقاط ضعف را و خلاءها را پوشش دهیم. با این بازیكنان و كادر فنی سال دیگر سال موفقی برای ما خواهد بود.

وی در خصوص آخرین وضعیت محسن خلیلی و میثاق معمارزاده گفت: معمارزاده رقم پیشنهادی خود را به باشگاه داده است و باید پس از بررسی آن به او جواب بدهیم اما هنوز با خلیلی هیچ حرفی برای تمدید قرارداد نزدیم.

خوردبین افزود: من نمی‌توانم بگویم كه آیا پیشنهاد معمارزاده زیاد بوده یا كم. او 500 میلیون تومان در جلسه‌ای با كاشانی از باشگاه خواسته است كه در حال بررسی این موضوع هستیم.

سرپرست پرسپولیس در جواب سؤالی كه چرا بازیكنان مازاد در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا كردند گفت: یك سری مازادی‌ها را همراه خودمان به اردوی اردبیل بردیم تا به آنها فرصتی دیگر دهیم كه خودشان را نشان دهند. سپس تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

خوردبین در خصوص جذب بازیكنان جدید گفت:‌ با توافقی كه انجام شده هر بازیكنی كه با پرسپولیس عقد قرارداد كند در اردبیل به تیم اضافه می‌شوند.

وی در خصوص سقف قراردادها برای بازیكنان گفت: پرسپولیس در فصل جدید بازیكنانی را جذب می‌كند كه پشنهادهای 700میلیونی می‌دادند و همین موضوع باعث شد كه از خیر آنها بگذریم، پس معلوم است سقف قراردادها رعایت نمی‌شود. دیگر در مورد مسائل دیگر من حرفی نمی‌زنم چون همه چیز مشخص است.


ویدیو مرتبط :
مردان پرسپولیس(کلیپی به یاد قهرمانی غرور آفرین پرسپولیس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شكست پرسپولیس برای هواداران قهرمانی محسوب می‌شود



 

 

هواداران

 

 

 

مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است: همین که تیم آبی‌پوش پایتخت توانسته پرسپولیس را در فصل جاری شکست دهد برای هواداران به منزله قهرمانی محسوب می‌شود.

علی فتح‌الله زاده در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: ما در ابتدای فصل شرایط بسیار بدی را داشتیم. مدیران استعفا کرده بودند، 14 بازیکن ما از تیم جدا شده بودند و باقی بازیکنان نیز در آستانه جدا شدن از تیم بودند. شرایط بسیار بدی بود اما چون ما از استقلال هستیم و قلب برای‌مان برای استقلال می‌تپد، به این فکر نمی‌کنیم که شرایط چگونه است. تنها می‌آییم که بتوانیم اتحاد را دوباره برقرار کنیم. ما با همه بی‌پولی‌ها و سه تا چهار میلیارد بدهی که داشتیم، مدیریت استقلال را قبول کردیم. روزی که مظلومی به استقلال آمد، 5 بازیکن سر تمرین بودند و این شرایط، شرایط بدی بود.

وی ادامه داد: ما در همان ابتدای فصل هم، هم‌قسم شدیم که استقلال را دوباره بسازیم و با صداقت بازیکنان را به تیم جذب کردیم. خوشحالم که توانستیم استقلال را از آن بحران خارج کنیم و بازیکنان خوبی همچون میداودی، مبعلی، آشوبی، مجیدی، برهانی و طالب‌لو را یا به استقلال بیاوریم و یا برای استقلال حفظ کنیم. شما یادتان هست برهانی در آن زمان استیل آذینی شده بود. آشوبی هم با ذوب آهن در حال بستن قرارداد بود و هنوز هم دوستان ما در ذوب آهن برای پیوستن او به استقلال ناراحت هستند. از طرف دیگر مجموعه خوبی در استقلال فراهم شد. همه استقلالی‌ها و همه آن‌هایی که قلب‌شان برای استقلال می‌تپد، آمدند. همه نیروهای اصیل استقلال مانند حجازی، مظلومی، پورحیدری، فکری، بیانی. خدا را شکر می‌کنم که همه آمدند و به من کمک کردند.

وی در پاسخ به این سوال که قبول کردن مدیریت در آن شرایط کمی جرات می‌خواست، ادامه داد: من همیشه به این فکر می‌کنم که اگر محبوبیت و یا اعتباری در ورزش کسب کردم، به خاطر همین فوتبال و استقلال بوده است. وقتی که استقلال را در شرایط بحرانی قبول کردم، به این فکر نمی‌کردم که آبرویم خواهد رفت. چه اشکالی داشت که به خاطر استقلال، آبروی من برود. اکنون خدا را شکر می‌کنم که از آن چیزی که فکر می‌کردیم، جلوتر هستیم و بازیکنان ما از جان مایه می‌گذارند. همه آن‌ها می‌دانند که دست ما امروز تنگ است و با توجه به بدهی‌هایی که داریم نمی‌توانیم به آن‌ها کمک زیادی کنیم اما خدا را شکر می‌کنم که بازیکنان استقلال نیز امروز قدرشناس هستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی را به هواداران می‌دهید یا خیر، ادامه داد: نه، من نمی‌توانم قول قهرمانی بدهم اما این را می‌توانم بگویم که از دیدگاه هواداران همین که ما پرسپولیس را شکست دادیم، برای آن‌ها قهرمانی محسوب می‌شود.

وی در پاسخ به سخنان واعظ آشتیانی در مورد بدهی‌های باشگاه استقلال و این که این بدهی‌ها مربوط به سازمان تربیت بدنی است، تصریح کرد: آقای آشتیانی می‌گویند من زمانی که به استقلال آمدم 5 میلیارد تومان بدهی پرداخت کردم، در حالی که این 5 میلیارد بدهی نبوده، این پول بازیکنانی بوده است که قرار بوده در آن فصل برای استقلال بازی کنند. او آن را بدهی محسوب می‌کند در حالی که این طور نبوده اگر هم آقای واعظ آشتیانی، سند و مدرکی دارند، در این زمینه ارائه کنند.

فتح‌الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا شما قبول کرده‌اید 50 درصد بودجه فصل جاری استقلال را خودتان بپردازید یا خیر، گفت: بله، من چنین چیزی را قبول کرده‌ام و 50 درصد بودجه سال جاری استقلال به عهده من است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد کمپ استقلال و این که گفته می‌شود زمین این کمپ معارض دارد، خاطرنشان کرد: اگر این زمین معارض دارد، پس چگونه ما در حال ساخت و ساز هستیم. هیچ معارضی ندارد و هیچ مشکلی برای استقلال پیش نمی‌آید. آقای واعظ این مورد را بیان می‌کنند و این دیدگاه درستی نیست چرا که هیچ آدم عاقلی 40 هزار متر زمین را به خاطر این که هزار مترش معارض دارد، واگذار نمی‌کند.

وی در پایان در پاسخ به سوال یکی از هواداران که گفت آقای فتح‌الله زاده دکترای شما در چه زمینه‌ای است، نیز گفت: دکترای من در زمینه روزنامه‌نگاری است و اکنون نیز در حال اخذ دکترا در یکی از شاخه‌های اقتصاد هستم.