ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیسی که من بستم لیاقت قهرمانی را داشت ولی بد‌ آورد



اخبار,اخبارورزشی,رویانیان

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: «برانکو کارش را بلد است و نمی‌خواهد با شکست و ناکامی از ایران برود. من فکر می‌کنم این پرسپولیس مدعی می‌شود.»

محمد رویانیان می‌خواهد کمک کند پرسپولیس اسپانسر بگیرد و مشکلات مالی‌اش را حل کند.

 

اظهارات کوتاه رویانیان را در ادامه می خوانید:

 

* این مسئله صحت دارد که شما در جذب اسپانسر به پرسپولیس کمک می‌کنید؟
- بله، صحبت‌هایی شده و هر کمکی از دستم برآید انجام می‌دهم. به‌هر حال هر کسی که می‌تواند باید در این شرایط به پرسپولیس کمک کند.

 

* آینده پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
- من فکر می‌کنم این تیم جوان‌های خوبی دارد که آینده دارند و فقط باید حمایت شوند. برانکو هم زمان می‌خواهد تا مشکلات را حل کند.

 

* این زمان را به او می‌دهند؟
- باید بدهند. برانکو کارش را بلد است و نمی‌خواهد با شکست و ناکامی از ایران برود. او خیلی انگیزه دارد ولی تیمش جوان و آینده‌دار است که طبعا باید پخته‌تر شود.

 

* تیمی که شما بستید بهتر بود یا این تیم؟
- خب آن تیم پرمهره‌تر و پرستاره‌تر بود و لیاقت قهرمانی را هم داشت ولی بد‌ آورد. البته این تیم هم خوب است و می‌تواند انتظارات را برآورده کند. من فکر می‌کنم این پرسپولیس مدعی می‌شود.

 

* چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی در لیگ امسال می‌دانید؟
- الان که زود است قضاوت کنیم ولی من فکر می‌کنم تیم‌های اصفهانی، تراکتور، نفت و آبی و قرمز شانس دارند. امیدوارم بچه‌های پرسپولیس هم به خاطر مردمی که همواره حامی آن‌ها بوده و پرسپولیس را حفظ کرده‌اند، نتایج ضعیف پارسال را جبران کنند.

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
فکر بد نکنید من خودم پرسپولیسی هستم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخستین قهرمانی ایران در فوتبال ساحلی آسیا / راموس باز هم از ایرانی ها بد خورد!



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید


نخستین قهرمانی ایران در فوتبال ساحلی آسیا / راموس باز هم از ایرانی ها بد خورد!
فوتبال ملی - نخستین قهرمانی آسیایی فوتبال ساحلی ایران در ماراتن سخت پنالتی ها برای فوتبال ایران بدست آمد.

به گزارش خبرآنلاین ؛تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درحالی که در فاصله 4 دقیقه تا پایان بازی ، 3 گل از ژاپن عقب بود، توانست اختلاف را جبران کند و در فاصله 30 ثانیه به پایان بازی در میان تشویقهای بیش از 500 ایرانی حاضر در ورزشگاه دوحه توانست بازی را مساوی کند. نتیجه ای که در پایان و بعد از ضربات پنالتی ، اولین قهرمانی آسیایی را به فوتبال ساحلی ایران هدیه داد.

تیم ملی فوتبال فوتبال ساحلی ایران بازی برابر ژاپن را خیلی بد شروع کرد و در همان 12 دقیقه ابتدایی بازی بود که «اوزو» یار برزیلی ژاپنی ها این تیم را پیش انداخت. او به هماره بازیکن شماره 4 و البته بازیکن شماره 3 تیم آبی پوش ، توانستند خیلی زود برتری را از آن ژاپنی ها کنند تا بازی بازی 4 بر یک به سود ژاپنی ها شود. تیم ملی با یک ضربه پنالتی در تایم دوم بازی را توانست 4 بر 2 کند. بازی دقایقی بعد 5 بر 3 به سود ژاپنی ها بود و ایران حمله می کرد اما یک اشتباه از دفاع ایران بازی را 6 بر 3 کرد تا کار ایران برای رسیدن به قهرمانی سخت شود. در زمانی که همه از ایران قطع امید کرده بودند و فقط 4 دقیقه به پایان بازی مانده بود ، چند تغییر در ترکیب تیم از سوی اوکتاویو فشار ایران را بیشتر کرد. بازیکنان ایرانی در 3 دقیقه پایانی توانستند صاحب بازی باشند. ابتدا یک گل از مختاری ، بعد از آن هم گلی از اکبری ، بازیکنان جوان ایران اختلاف دو تیم را به یک گل رساند. نتیجه ای که به رغم دو ضربه ای که ایران به تیر دروازه کوبید ، داشت حفظ می شد و ایران همچنان بازنده بوداما تنها 30 ثانیه مانده به پایان مسابقه ، مسی گر ستاره فوتبال ساحلی ایران دوباره درخشید و بازی را برگرداند . ایران در کمال ناباوری بازی را به وقت اضافه کشاند تا شاگردان اکتاویو در آستانه اولین قهرمانی تاریخ فوتبال ساحلی ایران قرار بگیرند. ژاپنی ها که روی نیمکت شان روی راموس سرشناس را داشتند ، حالا شرایط شان دشوار بود آنها بازی برده را از دست داده بودند. روی راموس بار دیگر در مصاف با ایران کم آورده بود. راموس نخستین برزیلی تاریخ ملی ژاپن بود که در دهه 90 برای این کشور بازی می کرد و ستاره این تیم در زمان فوتبال نیمه حرفه ای ژاپنی ها محسوب می شد. بازیکنی که هنوز هم خاطره خطای مهدی فنونی زاده را روی خود به یاد دارد! بازی های مقدماتی جام جهانی . تیم ملی ایران با هدایت علی پروین و بازی هایی که البته پایانش برای ایرانی ها هم به اندازه ژاپنی ها تلخ بود چون عربستانی ها بودند که از ان توررنمنت جهانی شدند. راموس اما با موهای بلندش چهره شناخته شده ای بود برای فوتبالدوستان ایرانی. موهایی که دستاویز خوبی بود برای خطا روی این هافبک وسط خوش تکنیک!

در ضربات پنالتی ، اولین پنالتی ایران را مرشدی زد و توپ را به تور دروازه ژاپنی ها دوخت. ژاپنی ها هم البته نخستین پنالتی شان را گل کردند. دومین پنالتی زن ایران نادری بود که او هم توپش را گل کرد تا استرس بازی در بالاترین سطحش ادامه داشته باشد. دومین پنالتی ژاپنی ها را اوزوی برزیلی زد و جایی برای تردید نگذاشت. بازی باز مساوی بود. مختاری سومین پنالتی زن ایران بود و باز هم گل . او توپش را در خلاف جهت دروازه بان ژاپنی گل کرد. یاماگوچی پنالتی زن سوم ژاپنی ها بود. او هم توپش را گل کرد و ماراتن همچنان ادامه داشت. احمدزاده چهارمین پنالتی ایران را گل کرد و چشم امید همه ایرانی ها به حسینی دروازه بان مان بود. او در مصاف با کوماکی ، با اینکه به توپ نزدیک شده بود ، موفق نشد و باز قصه ادامه داشت. مسی گر پنجمین پنالتی را زد و باز هم گل. آیا این بار اتفاقی می افتاد؟ تاکی کاپیتان ژاپنی ها ، توپش را زد اما این بار ستاره ما حسینی بود. ایران قهرمان شد و باز هم روی راموس به سد ایران خورد و ناکام ماند. او باز از ایرانی ها بد خورد!

رقص پرچم ایران ، روی خاک زمین ورزشگاه ، یکی از اتفاقات شیرین فوتبال مان بود که به اتفاقات و اخبار همیشه تلخش انگار عادت کرده ایم./خبرآنلاین