ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرده برداری جاسم كرار از پیشنهاد استقلال



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - پرده برداری جاسم كرار از پیشنهاد استقلال: عجله‌ای برای تصمیم گیری ندارم

جاسم کرار هافبک عراقی تیم الطلبه در گفت‌وگویی با سایت الامل اعلام کرد که اگرچه ممکن است با جدایی از الطلبه به تراکتورسازی بیاید اما هیچ عجله‌ای برای این کار ندارد.

کرار از موضوع مهم دیگری هم پرده برداشته است. گویا غیر از تراکتورسازی، استقلال هم خواستار حضور او در بازی‌های بعد از ژانویه است. کرار به دلیل حضور در بازی‌های الطلبه در این فصل تنها می‌‌تواند در زمان باز شدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات به ایران بیاید.

اخبار ورزشی - بانک ورزشی

 


ویدیو مرتبط :
جاسم کرار از استقلال اخراج شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده یک پیشنهاد نقل و انتقالاتی به ستاره استقلال



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - اخبار استقلال؛
پشت پرده یک پیشنهاد نقل و انتقالاتی به ستاره استقلال

دلایل عدم انتقال آندرانیک تیموریان به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مشخص شد.

 روز گذشته سعید آذری به باشگاه استقلال رفت تا نشستی با بهرام افشارزاده و امیر قلعه‌نویی داشته باشد. در این جلسه سعید آذری اعلام کرد که ذوب‌‌‌آهن خواهان جذب آندرانیک تیموریان است و شرایط استقلالی‌ها را برای انتقال این بازیکن جویا شد.

قلعه‌نویی هم در پاسخ به آذری گفت که حاضرند تیموریان را بدهند تا در قبال این بازیکن مسعود حسن‌زاده و محسن مسلمان را جذب کنند. آذری پس از شنیدن این پیشنهاد اعلام کرد که یحیی گل‌محمدی، سرمربی ذوب‌آهن به هیچ عنوان حاضر نیست که حسن‌زاده را به تیمی دیگر بدهد.

خبر دیگر از استقلال اینکه، امیر قلعه‌نویی به دلیل بیماری برای دومین روز متوالی زیر سُرم رفت. البته سرمربی استقلال مشکلی ندارد و در تمرینات شرکت خواهد کرد.
اخبار ورزشی - تسنیم