ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرداخت قسطی پاداش وزنه‌برداران المپیکی!



 پاداش وزنه‌برداران المپیکی ,وزنه‌برداری

پرداخت قسطی پاداش وزنه‌برداران المپیکی!

پاداش وزنه‌برداران المپیکی در حالی پرداخت شد که پاداش نفرات نایب قهرمان را کمتر از مقدار تعیین شده واریز کردند.

سعید محمدپور درباره پاداش‌هایی که قرار بود به المپیکی‌ها داده شود، اظهار کرد: پاداش‌های ما را چهارشنبه واریز کردند. البته در برنامه‌ی ورزش از نگاه دو آقای رضازاده اعلام کرد، مبلغ پاداش را دو برابر می‌کند، یعنی به جای پرداخت 20 میلیون مدال طلا، 15 میلیون مدال نقره و 10 میلیون مدال برنز به آن‌ها به ترتیب 40 ، 30 و 20 میلیون پرداخت می‌شود.

 

اما پس از آن آقای رضازاده گفت یکی از دوستان او نصف پاداش را می‌پردازد و مابقی را خود فدراسیون زمانی که به آن بودجه بدهند، پرداخت خواهد کرد. اما از همان مبالغی هم که تعیین کرده بودند برای سجاد انوشیروانی و نواب نصیرشلال هر کدام 12 میلیون واریز کردند و خود من قرار بود به اندازه نفر سوم پاداش بگیرم که 5 میلیون پرداخت کردند.

/ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
عکس جالب وزنه برداران زیر وزنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزنه‌برداران المپیکی ایران مشخص شدند/ رستمی رکورد جهان را شکست



وزنه‌بردار المپیکی , وزنه‌برداران

 

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران پس از سپری شدن 4 هفته در بجنورد عصر امروز با برگزاری رکوردگیری از پولادمردان ملی‌پوش به کار خود پایان داد.

مرتضی رضائیان و سجاد بهروزی در دسته 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در دسته 85 کیلوگرم، سعید محمدپور در دسته 94 کیلوگرم، نواب نصیرشلال در دسته 105 کیلوگرم و بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در دسته 105+ کیلوگرم، 8 وزنه‌برداری بودند که از 4 هفته گذشته آخرین اردوی تیم ملی وزنه‌برداری را زیر نظر کادرفنی در بجنورد تشکیل دادند تا از میان آنها 6 اعزامی المپیک 2012 لندن مشخص شوند.

بر همین اساس کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری و در رأس این کادر، کوروش باقری عصر امروز از ملی‌پوشان رکوردگیری به عمل آورد که در نهایت و با تصمیم این کادر، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در دسته 85 کیلوگرم، سعید محمدپور در دسته 94 کیلوگرم، نواب نصیرشلال در دسته 105 کیلوگرم و بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در دسته 105+ کیلوگرم به عنوان وزنه‌برداران المپیکی ایران مشخص و معرفی شدند.

از نکات قابل توجه رکوردگیری امروز می‌توان به شکسته شدن غیر رسمی رکورد 85 کیلویی جهان توسط کیانوش رستمی اشاره کرد. وی در یکضرب رکورد 179 و در دوضرب رکورد 220 کیلویی را جابجا کرد.

همچنین سجاد انوشیروانی در فوق سنگین رکوردهای مساوی در مجموع با بهداد سلیمی به میزان 450 کیلو به ثبت رساند.

رکوردگیری امروز زیرنظر اعضای کادرفنی و مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری از جمله حسین رضازاده، رئیس و مرتضی زرین گل، نایب رئیس فدراسیون و همچنین مقامات سیاسی و ورزشی استان خراسان شمالی در سالن ورزشی کارخانه پتروشیمی خراسان شمالی برگزار شد.

همچنین با نظر کادرفنی مرتضی رضائیان و سجاد بهروزی در دسته 69 کیلوگرم همچنان در ادامه اردوهای تیم ملی که قرار است آخرین آن پیش از اعزام به المپیک 2012 لندن از فردا به میزبانی تالار وزنه‌برداری تهران آغاز شود، سایر ملی‌پوشان را همراهی کنند.

ملی پوشان وزنه برداری صبح فردا بجنورد را به مقصد تهران ترک می‌کنند و از بعدازظهر همین روز تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی واقع در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می‌کنند...../فارس