ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرتغال 3 – دانمارک 2: سه امتیاز طلایی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پرتغال 3 – دانمارک 2: سه امتیاز طلایی

پرتغالی‌ها با این بردی که در دقایق پایانی به دست آوردند امیدهای خود را حفظ کردند.

سایت گل – پرتغال امیدهایش برای رسیدن به یک‌چهارم نهایی یورو را زنده نگاه داشت و با وجود درخشش نیکلاس بنتنر برای دانمارک توانست سه بر دو پیروز شود.

در این دیدار کریس رونالدو دو موقعیت عالی داشت که هر دو را با ضرباتی ضعیف به بیرون زد. اما وارلا در دقایق پایانی پرتغال را به پیروزی رساند.

دانمارک بازی را درخشان آغاز کرد و با چند کرنر پرتغال را تحت فشار قرار داد. اما مردان پائولو بنتو اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کردند. میگل ولوسو کرنری کوتاه و خطرناک روی دروازه دانمارک ارسال کرد که استفن اندرسن آن را برگرداند.

در دقیقه 15 بود که اوضاع برای دانمارک دشوار شد. نیکی زیملینگ، بازیکن خوب آنها مصدوم شد و یاکوب پولسن جایش را گرفت.

پرتغال سپس به‌تدریج بر بازی مسلط شد. کریس رونالدو دقایق پرکاری را پشت سر گذاشت و ابتدا پس از یک و دو با ولوسو توپ را به بیرون زد و سپس ضربه‌ای ایستگاهی را به فضا فرستاد.

پرتغال سرانجام در دقیقه 24 به گل رسید. ژوائو موتینیو کرنری را به شکلی خطرناک روی دروازه ارسال کرد و په‌په که روی تیر اول جای‌گیری کرده بود با ضربه سری دیدنی دروازه اندرسن را گشود و توپ را به سقف دروازه او زد.

پرتغالی‌ها که اوج گرفته بودند در دقیقه 37 گل دوم را هم زدند. نانی که از سمت راست خوب حمله می‌کرد توپ را برای هلدر پوستیگا فرستاد و او هم از دست سیمون کیائر گریخت و توپ را به گوشه بالای دروازه زد.

دانمارک به سرعت واکنش نشان داد و در دقیقه 41 یک گل زد. سانتر عالی کویست یورگنسن پس از گذر از تمامی بازیکنان به مایکل کرون-دهلی رسید که به‌خوبی از تله آفساید گریخته بود. روی پاتریسیو به اشتباه بیرون آمد و کرون-دهلی با ضربه سر توپ را برای نیکلاس بنتنر فرستاد تا او با ضربه سر دروازه خالی حریف را باز کند.

پرتغال بلافاصله پس از شروع نیمه دوم دست به حمله زد اما این بار کیائر مانع آن شد که پوستیگا گلی مشابه به نیمه اول بزند.

در دقیقه 49 بود که رونالدو فرصتی عالی یافت که فاصله را به دو لگ برساند. ستاره رئال مادرید با اندرسن تک به تک شد اما ضربه ضعیف او را دروازه‌بان دانمارک گرفت.

اندکی بعد سیمون پولسن با اشتباه بسیار بدی باعث شد پوستیگا موقعیتی عالی بیابد اما دانیل آگر از راه رسید و تکلی به موقع زد. هرچند صحنه آهسته نشان می‌داد که او پای پوستیگا را زده، نه توپ را.

دانمارک در دقیقه 60 مجبور شد تعویض دیگری داشته باشد. این بار دنیس رومدال لنگ‌لنگان و پر از درد میدان را ترک کرد و توبیاس میکلسن جایش به میدان آمد.

دانمارکی‌ها به حمله پرداختند و کویست با شوتی بسیار محکم چیزی نمانده بود گل بزند ولی ضربه‌اش به بیرون رفت.

سپس نوبت به بنتنر رسید اما او هم ضربه او به خوبی کنترل تپش نبود.

پرتغال در دقیقه 78 می‌توانست کار را تمام کند اما رونالدو موقعیت فوق‌العاده دیگری را از دست داد. این بازیکن 27 ساله دوباره با اندرسن تک به تک شد اما ضربه او باز هم بسیار ضعیف بود و این بار با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

دانمارک سه دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند. لارس یاکوبسن سانتری عالی از سمت راست انجام داد، توپ از په‌په گذشت و بنتنر با ضربه سری که به تیر دروازه برخورد کرد گل‌زنی کرد.

هنگامی که به نظر می‌رسید پرتغال برد را از دست داده، سیلوستره وارلا در دقیقه 87 گل سوم را زد. او سانتر فابیو کوئنترائو را نتوانست خوب کنترل کند، اما در ادامه با شوتی سرکش دروازه دانمارک را گشود./گل


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی: پرتغال ۱-۰ دانمارک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملوان - پرسپولیس؛ صید سه امتیاز از مرداب یا برباد رفتن فرصت طلایی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,لیگ برتر

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که حالا خود را به نزدیکی های صدر جدول رسانده اند به یک فرصت طلایی رسیده اند تا با پیروزی برابر ملوان شانس رسیدن به صدر در هفته های آینده را افزایش دهند.

به گزارش مهر، دیدارهای هفته بیست و پنجم از پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از عصر امروز جمعه با برگزاری چهار دیدار آغاز خواهد شد و روزهای شنبه و یکشنبه با برگزاری چهار دیدار دیگر به پایان خواهد رسید. بدون شک برگزاری دیدارهای دو روز آینده از اهمیت بالایی در تعیین افزایش شانس قهرمانی یکی از تیم ها برخوردار است.

در تنها دیدار روز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه تختی انزلی مهمان شاگردان محمد احمدزاده خواهد بود. دیداری که می تواند یک فرصت طلایی برای سرخپوشان باشد تا با سه امتیاز این بازی خود را برای دربی و نزدیک شدن به صدر آماده کند.

هرچند پرسپولیس برای رسیدن به صدر باید دو - سه هفته دیگر هم صبر کند اما طبیعتا شرایطی که در هفته های پایانی شکل گرفته است، این شانس را به سرخپوشان داده که با تمرکز روی بازیهای خودشان شانس صدرنشینی داشته باشند.

برانکو ایوانکوویچ به خوبی ارزش سه امتیاز این دیدار را می داند و تیمش را به گونه ای خواهد چید که بتواند به اهدافش برسد. با این حال چند بازیکن کلیدی دو اخطاره در ترکیب سرخپوشان حضور دارند که کار را کمی برای این تیم سخت و همراه با احتیاط خواهد کرد.

در سوی دیگر میدان اما ملوانی حضور دارد که با حضور محمد احمدزاده از نظر انگیزه و روحیه در وضعیت خوبی قرار گرفته و قطعا نمی خواهد در زمین خودش به پرسپولیس امتیاز بدهد.

برنامه بازی‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه - ۲۰ فروردین‌ماه ۹۵
* سیاه‌جامگان مشهد - فولاد خوزستان، ساعت ۱۷، ورزشگاه ثامن مشهد
* گسترش فولاد تبریز - راه‌آهن، ساعت ۱۷، ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد
* صبای قم - سایپا، ساعت ۱۸، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
* استقلال اهواز - استقلال خوزستان، ساعت ۱۹، ورزشگاه غدیر اهواز

شنبه - ۲۱ فروردین‌ماه ۹۵
* ملوان بندرانزلی - پرسپولیس، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه تختی انزلی

یکشنبه - ۲۲ فروردین‌ماه ۹۵
* ذوب‌آهن - تراکتورسازی تبریز، ساعت ۱۷، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
* استقلال - سپاهان اصفهان، ساعت ۱۹، ورزشگاه آزدی تهران
* نفت تهران - پدیده خراسان، ساعت ۱۹، ورزشگاه تختی تهران

 

اخبار ورزشی - مهر