ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پدیده اسپانیا رباط صلیبی پاره کرد


مهاجم جوان رئال مادرید از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شد و فصل را از دست داد.

ایسنا: مهاجم جوان رئال مادرید از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شد و فصل را از دست داد.

رئال مادرید در دیدار برابر شالکه در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و جواز صعود به یک چهارم را به دست آورد.

در این دیدار خسه مهاجم جوان کهکشانیها از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و در دقیقه هشت جای خود را به گرت بیل داد.

سایت رسمی باشگاه رئال مادرید پارگی رباط صلیبی خسه را تایید و اعلام کرد که این مهاجم جوان حداقل شش ماه خانه نشین خواهد بود. به این ترتیب او تا پایان فصل نمی‌تواند برای رئال به میدان رود و حضور در جام جهانی 2014 برزیل را هم از دست داد.

این بازیکن بیست ساله در نخستین فصل حضور خود در رئال نمایش بسیار خوبی داشت و ستایش همگان را برانگیخت. او در دیدار رفت برابر بارسلونا تک گل تیمش را به ثمر رساند.


ویدیو مرتبط :
جراحی رباط صلیبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رباط صلیبی رمضانی آسیب ندیده است



 

رباط صلیبی رمضانی آسیب ندیده است

 

/اخبار كوتاه از فولاد خوزستان/

رباط صلیبی رمضانی آسیب ندیده است

رباط صلیبی هافبك تیم فوتبال فولاد خوزستان آسیب ندیده است.

سعید رمضانی كه در اردوی ارومیه فولاد دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شده با گرفتن MRI مشخص شد كه از ناحیه رباط مشكلی ندارد اما این بازیكن برای فیزیوتراپی و درمان زانوی خود شب گذشته به تهران بازگشت.

* امروز آخرین روز اردوی فولاد در ارومیه است. این تیم پس از بازگشت از ارومیه در اهواز تمرینات خود را دنبال می كند و 17 تیر راهی تركیه می شود.

* در ارومیه 3 بازیكن لیگ دسته اولی حضور پیدا كردند كه از بین آنها مجید جلالی دو بازیكن را نپسندید اما جراح كار بازیكن تیم شیرین فراز مورد توجه جلالی قرار گرفت.

* حسین آشنا دروازه بان تیم فولاد به دلیل مصدومیت به تازگی نرم دویدن را آغاز كرده است.

* قرار است بازیكنی از بلوك شرق اروپا به زودی در تمرینات فولاد حضور پیدا كند. جلالی اگر نتواند بازیكنان مورد نیازش را پیدا كند به زودی راهی برزیل می شود.