ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پخش زنده فوتبال‌های دوستانه ایران در اتریش


دیدار ایران و مونته نگرو، دوشنبه (5 خرداد ماه) از ساعت 21 و دیدار ایران و آنگولا جمعه، 9 خرداد از ساعت 17 به صورت زنده به روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرند.

خبرگزاری ایسنا: دیدار ایران و مونته نگرو، دوشنبه (5 خرداد ماه) از ساعت 21 و دیدار ایران و آنگولا جمعه، 9 خرداد از ساعت 17 به صورت زنده به روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرند.

این دو دیدار تدارکاتی در ورزشگاه "هارتبِرگ" اتریش برگزار خواهد شد.

گزارش این دو دیدار تدارکاتی به ترتیب بر عهده جواد خیابانی و مزدک میرزایی است.


ویدیو مرتبط :
گزارش بازی دوستانه فوتبال «سوید - ایران»

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش زنده فوتبال ایران و ژاپن از 2 شبکه


دیدار دوستانه میان تیم‌های فوتبال ایران و ژاپن از شبکه‌های سه سیما و جام جم زنده پخش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال ایران در راستای افزایش و حفظ توانایی‌های فنی خود دیداری دوستانه را با تیم ملی ژاپن برگزار می کند و این دیدار از شبکه‌ سه و شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

این رقابت سه شنبه - 21 مهر ماه - ساعت 17 به وقت تهران برگزار می‌شود و گزارش این رقابت نیز در ساعت 15:20 به وقت اروپای مرکزی، 07:50 به وقت مرکز آمریکا و 00:20 بامداد چهارشنبه 22 مهر از شبکه جام جم پخش می‌شود.