ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پایان کدورت فتح‌الله‌زاده و روشن به یاد مرحوم حجازی+ عکس



اخبار,اخبارورزشی,اخبارمدیرعامل و پیشکسوت باشگاه استقلال

مدیرعامل و پیشکسوت باشگاه استقلال با صرف ناهار مشترک به کدورت میان هم پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ناصر حجازی، روز گذشته علی فتح الله زاده و حسن روشن به خواسته امیر رفیعی تهیه کننده فیلم مستند من ناصر حجازی هستم ناهار را با هم در مکانی که محل نشست هفتگی بهترین دروازه‌بان قرن آسیا با دوستانش بود صرف کردند. در این نشست صمیمانه طرفین با بیان گلایه هایی که از یکدیگر داشتند دلخوری های موجود را که بیشتر برگرفته از سوءتفاهمها و شیطنت اطرافیان بود برطرف نمودند و بر تقویت دوستی و یکدلی میان خود تاکید کردند.

مدیر عامل سابق استقلال از دلسوزی‌ها و صداقت حسن روشن در دوران مدیریت خود گفت و افسوسش را از بابت عدم همکاریهای بیشتر با پیشکسوت استقلال اعلام کرد و ابراز امیدواری نمود که در آینده ارتباط کاری نزدیک تری میان آنها صورت گیرد.

 

اخبار,اخبارورزشی,اخبارمدیرعامل و پیشکسوت باشگاه استقلال

 

گلزن محبوب آبی پوشان در دهه پنجاه نیز با تاکید بر زحمات علی فتح‌الله زاده در طی دوران مدیریتش، معتقد بود که وی با  تجربیاتی که به دست آورده است  شایستگی سالها مدیریت در باشگاه بزرگ و مردمی استقلال تهران را دارد.


در این نشست، حاضرین در جلسه ضمن پرداختن به مسایل روز فونبال ایران و باشگاه محبوبشان استقلال یاد و نام ناصر حجازی را نیز گرامی داشتند.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
خاطره ی عجیب فتح الله زاده از ناصر حجازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سلفی فتح الله زاده و ناصر حجازی در اروپا +عکس



اخبار,اخبار ورزشی,علی فتح الله زاده و ناصر حجازی

در روزگاری که هنوز سلفی به این شکل مرسوم نبوده، علی فتح الله زاده یک سلفی در کنار ناصر حجازی رو کرده که مربوط به سفر مشترکشان به جمهوری چک می شود.

اخبار,اخبار ورزشی,علی فتح الله زاده و ناصر حجازی

علی فتح الله زاده و ناصر حجازی


 اخبار  ورزشی  -   جام  نیوز