ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ هدایتی به درخواست هواداران پرسپولیس برای رایگان کردن بازی ذوب



اخبار,اخبار ورزشی,کریمی

عابربانک پرسپولیسی ها اعلام کرد: «هنوز نامه اعلان رضایت و یا موافقت باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ صادر و ارسال نشده است.

با بازشدن دوباره موضوع خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال بحث مربوط به احتمال خرید پرسپولیس توسط حسین هدایتی هم مطرح شده است.

هدایتی روز گذشته در صفحه اجتماعی اش، تصویری از ورزشگاه آزادی را منتشر کرد، که روی آن نوشته بود: «این است پرطرفدارترین تیم آسیا.»

با توجه به اینکه از اوایل هفته بحث خرید بلیط های بازی ذوب آهن و رایگان شدن آن برای هواداران جدی شده بود، این پست باعث شد که پرسپولیسی ها از هدایتی پرسش های زیادی را مطرح کنند.

هدایتی در واکنش به این سوالات مکرر مطلبی را در صفحه اجتماعی اش منتشر کرد و نوشت: «دوستان سلام. بلافاصله بعد از تقاضاى شما مبنى بر خریدارى بلیط هاى بازى پنج شنبه مقابل ذوب آهن اعلان آمادگى کردم.»

وی افزود: «روز شنبه به سازمان لیگ مراجعه کردم و به رئیس سازمان لیگ آقاى تاج نیز گفتم و ایشان فرمودن ١٠ درصد متعلق به میهمان می باشد آن را چه کنیم؟ که گفتم دوستان ذوب آهن نیز قدمشون روى چشم آنها نیز دوستان ما می باشند و می توانند رایگان ١٠ درصد خود را پر کنند. ایشان فرمودند باشگاه نیز باید مکتوب اعلان رضایت کنند و به من فرمودند منتظر باشید با شما تماس می گیریم.»

هدایتی در ادامه توضیح داد: «عصر همان روز آقاى تاج طى تماسى فرمودند با آقاى طاهرى صحبت کردند و گفتند بررسى می کنیم پاسخ می دهیم و خواستند ما و نماینده ما با باشگاه تماس بگیرد. از همان لحظه نماینده ما تا این لحظه چندین بار تماس و مراجعه نمودند ولى متأسفانه هنوز نامه اعلان رضایت و یا موافقت به سازمان لیگ صادر و ارسال نشده که حتماً صلاح را اینگونه می دانند.»

وی گلایه خود از مطلب روز گذشته روزنامه ایران ورزشی را هم اینگونه مطرح کرد: «ضمن اینکه شاهد بودم در یک روزنامه وابسته به وزارت محترم ورزش پیشنهاد بنده را دخالت در امور باشگاه دانسته.»

هدایتی بالاخره تکلیف را روشن کرد که بلیط های بازی ذوب آهن رایگان نخواهد بود: «شما دوستان که از من می خواهید بلیط ها را خریدارى کنم و یا کمک کنم پاسخ نمی دهم دلیلش این است که دوستان نیازى به من نداشته و نمی بینند و همواره رد احسان می کنند. من به عنوان یک هوادار خواهش می کنم کمى مرا درک کنید و گاهى اینگونه قسم ندهید براى کمک.»

وی در پایان نوشت: «کماکان دعاگو و به استادیوم می رویم و حمایت خودمونو نشان می دهیم و آرزوى پیروزى و موفقیت براى پرسپولیس بزرگ داریم. یاعلى.»

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
درخواست بازیکنان پرسپولیس از هواداران برای بازی صبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست هدایتی از هواداران پرسپولیس


مالک باشگاه استیل آذین با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود توضیحاتی برای جذب مربی جدید برای پرسپولیس داد.

خبرگزاری فارس: حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین و یکی از متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس با انتشار متنی به بازی پرسپولیس و النصر و همچنین جذب مربی جدید برای پرسپولیس واکنش نشان داد.

گفتنی است هدایتی برای بهبود حضور هواداران در استادیوم آزادی همه بلیت‌های بازی پرسپولیس و النصر را خریداری کرد تا هواداران این تیم بتوانند بدون پرداخت هزینه وارد استادیوم شوند و به تشویق پرسپولیس بپردازند.

درخواست هدایتی از هواداران پرسپولیس