ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ ناظمی به سایت استقلال؛ مردم متوجهند، چرا حقایق را نمی گوییم



 

 

پاسخ ناظمی به سایت استقلال؛ مردم متوجهند، چرا حقایق را نمی گوییم

 

مازیار ناظمی به مطلب محمد حیرانی، سردبیر سایت باشگاه استقلال پاسخ داد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«سلام ! چقدر خوشحال شدم دوست قدیمی ما محمد حیرانی دست بکار شد نسبتا نقدی نوشت باور کن همین نقدها بدرد من می خورد محمد عزیز من حق دارم تحلیل کنم و به عنوان خبرنگار به سادگی قانع نشوم در متن خبری اقای ترابیان هم من رعایت امانت کردم منتها برداشت همکاران رسانه ای به سهو یا عمد به گونه ای متفاوت بود البته به شما و دوست خوبم اقای علوی که مشترکا امورات رسانه ای حاجی را بر عهده دارید به دلایل مختلف حق میدهم گاهی دمای نقدها را کنترل کنید ! منتها دوستان من ما مسئولیت اجتماعی هم داریم و نباید به یکباره نوک قلممان به این طرف و آنطرف کند شود. شما خودتان قضاوت کنید فرهاد مجیدی به علت " ام آر ای " بدون نظر کی روش از اردوی تیم ملی می رود که می رود بعد هم نامه خداحافظی میدهد !؟ باور کنید مردم متوجه اند چرا حقایق را نمی گوییم ؟ چرا مدیر یک باشگاه یا فدراسیون که از پول مردم اداره میشود در صحنه زنده رسانه یک حرف می زند در اتاق فرمان عکس ماجرا را به عنوان پیش خودت باشد برایت نقل میکند ؟ من می دانم و شما نیز می دانی . محمدجان شما من را نصحیت کردی ولی من برای شما یک آرزو دارم ، امیدوارم در یک فضای مستقل درست مثل زمان مدیر عامل قبلی ( واعظ آشتیانی ) بعد از استعفا به ناگفته ها رو بیارید که آنوقت شنیدن برخی حقایق از جمله مسایل آکادمی از زبان شما و دیگران جالب خواهد بود! البته "در" برنامه ورزش بدون ویرایش ما بروی شما و مدیران عزیز برای مناظره و مفاهمه همیشه باز است .... برای شما دوستان و همکاران عزیز بهترین آرزوها را دارم.»


ویدیو مرتبط :
چرا در نماز می گوییم؛ ایاک نعبد؟ نمی گوییم اعبد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح سایت استقلال در باره عکس فتوشاپی



 

 

 

توضیح سایت استقلال در باره عکس فتوشاپی

 

با گذشت 2 هفته از داربی پایتخت، حواث روی داده در آن بازی هنوز محل مناقشه است و عکس صحنه گل مردود پرسپولیس همچنان خبرساز است!

سایت رسمی باشگاه استقلال درباره عکس صحنه گل پرسپولیس در دربی که در روزنامه استقلال جوان چاپ شده بود، توضیحاتی ارائه کرد: "هرچند در برنامه اخیر 90، دکتر فتح‌اله‌زاده مدیریت باشگاه استقلال توضیحات کاملی را پیرامون شبه عده‌ای مبنی بر فتوشاپی بودن عکس صفحه نخست روزنامه استقلال جوان داد ولیکن ظاهرا این مساله تبدیل به استفاده ابزاری برای برخی از عزیزان شده است. اولاً همچنان ثابت نشده است که عکس مورد نظر فتوشاپی بوده است یا خیر! ثانیاً اگر هم چنین موردی اثبات شود،‌این مساله ارتباطی به روزنامه استقلال جوان و باشگاه استقلال ندارد چرا که این عکس برگرفته شده از دو سایت رسمی کشور است و باشگاه استقلال و روزنامه استقلال جوان در آن دخل و تصرفی نداشته‌اند.

در ضمن علی دایی مورد احترام باشگاه استقلال است ولی نباید فراموش کرد ایشان نیز با لحاظ اشتباهات داوری قهرمان ایران شدند و اشتباهات داوری جزء لاینفک فوتبال است ضمن آنکه در سال جاری هرگز اشتباهات داوری به سود استقلال نبوده و اگر هم مساله‌ای بوده مورد اجماع کلیه کارشناسان داوری نبوده است".