ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وین رونی: اینتر می‌تواند قرعه سختی برای ما باشد



 

 

وین رونی: اینتر می‌تواند قرعه سختی برای ما باشد

 

وین رونی پس از تساوی مقابل والنسیا گفت: می‌دانستیم برای صدرنشینی در گروه به چه نتیجه‌ای نیاز داریم و آن را هم کسب کردیم.

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال منچستریونایتد در پایان دیدار تیمش مقابل والنسیا که با تساوی یک بر یک به پایان رسید گفت: فکر می‌کنم والنسیا برخلاف جریان بازی به گل رسید و در نیمه دوم ما کاملا تیم برتر میدان بودیم وتلاش زیادی برای رسیدن به گل مساوی انجام دادیم که خوشبختانه به آن هم دست پیدا کردیم.

رونی ادامه داد: می‌دانستیم اگر کار به 10 دقیقه پایانی کشیده شود استرس سراغ بازیکنان می‌آید و تیم ممکن است نتواند عملکرد همیشگی خود را به نمایش بگذارد. به همین دلیل در همان دقایق آغازین نیمه دوم فشار آوردیم و گل مساوی را هم به ثمر رساندیم.

مهاجم منچستریونایتد با اشاره به دیدار هفته آینده مقابل آرسنال گفت: می‌دانستیم برای صدرنشینی به چه نتیجه‌ای مقابل والنسیا نیاز داریم و بیشتر از آن تلاش نکردیم چرا که هفته آینده باید مقابل آرسنال به میدان برویم و بازی سختی پیش رو خواهیم داشت.

رونی در پایان در پاسخ به این سوال که چه تیمی در مرحله بعد حریف آسانتری برای منچستریونایتد به شمار می‌رود گفت: تمام تیمهایی که از گروه خود صعود کرده‌اند می‌توانند حریف خطرناکی باشند. البته اینکه به تیم‌های اول گروه‌های دیگر برخورد نمی‌کنیم چیز خوبی است و دقیقا به همین دلیل بود که تلاش زیادی انجام دادیم تا مقابل والنسیا شکست نخوریم.

در میان تیم‌های خوبی که به عنوان تیم دوم صعود کرده‌اند اینتر هم حضور دارد که می‌تواند حریف سختی برای ما باشد. البته موفقیت در لیگ قهرمانان اگرچه تا حدی به قرعه و شانس بستگی دارد اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید تمام تیمها را شکست بدهد .


ویدیو مرتبط :
10 گل برتر وین رونی / 2 آبان تولد رونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش تقدیر کرد



 

 

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش تقدیر کرد

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش در رقابت‌های جام جهانی 2010 تقدیر کرد.

وین رونی یکی از بازیکنانی است که انتقادات زیادی در رقابت‌های جام جهانی 2010 متوجه او بود چرا که عده‌ای معتقد بودند این بازیکن هرگز در حد و اندازه‌های بازیکن منچستریونایتد ظاهر نشد.

کمیته فنی 16 نفره فیفا مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد را به دلیل سختکوشی، تکنیک خوب، پویا بودن و بازی تیمی به عنوان یکی از سه بازیکن انگلیسی برتر مسابقات اعلام کرد.

استیون جرارد به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن انگلستان و هافبک پرتحرک با دید خوب، دیگر انتخاب این کمیته است ضمن اینکه اشلی کول به دلیل شرکت در حرکت‌های تهاجمی به عنوان یک مدافع، سومین بازیکن انگلیسی برگزیده به حساب می آید.