ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ویسى: کی روش قول داد مرا به تمرینات منچستر بفرستد ؛ از چند باشگاه پیشنهاد دارم



تیم فوتبال صباى قم  , تمرینات تیم ملى  , کارلوس کی روش

 

سرمربى تیم فوتبال صباى قم گفت: «هفته گذشته که به تمرینات تیم ملى رفته بودم از کارلوس کی روش خواستم که زمینه حضورم را در تمرینات منچستریونایتد فراهم کند که او هم قول داد در اولین فرصت این کار را انجام بدهد.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، عبدالله ویسى در خصوص آخرین شرایط تیمش تصریح کرد: «روز جمعه براى برپایى یک اردوى 3 روزه به مشهد آمدیم. امروز یکشنبه با تیم ابومسلم یک دیدار دوستانه برگزار مى کنیم و بعد از آن به تهران برمى گردیم و خود را براى بازى با ذوب آهن آماده خواهیم کرد. قصد ما این بود تا یک اردوى زیارتى و سیاحتى داشته باشیم و بچه ها از حال و هواى تهران خارج شوند.»

سرمربى تیم فوتبال صبا درباره صحبت هاى مدیرعامل باشگاه مبنى بر اینکه «40 درصد قرارداد ویسى پرداخت شده است»، تاکید کرد: «تمام مربیان لیگ برترى که قراردادشان بالاى 400 میلیون تومان است ابتداى فصل 50 درصد قراردادشان را مى گیرند. در حالى که قرارداد من با صبا 250 میلیون تومان است و با گذشت 26 هفته از لیگ هنوز نصف قراردادم را هم نگرفته ام. ضمن اینکه ابتداى فصل به باشگاه گفتم مى خواهم پاداشم هم سطح بازیکنان باشد و نمى خواهم پاداشم از آنها بیشتر شود.»

ویسى در پاسخ به این سئوال که «با این شرایط مالى فصل آینده در باشگاه صباى قم نمى مانید؟»، گفت: «من کارى به شرایط مالى تیم ندارم و براى پول کار نمى کنم. من با هر تیمى که مذاکره کنم اصلا بحث مالى ندارم. اولویت اول من براى فصل بعد باشگاه صباست اما در صورتى با این باشگاه تمدید مى کنم که شرایط دیگرى فراهم باشد. خیال تان راحت باشد که شرایط من مالى نیست.»

وى با رد مذاکره اش با باشگاه فولادخوزستان افزود: «من از چند باشگاه براى فصل بعد پیشنهاد دارم که الان صحیح نیست درباره آن صحبت کنم. من اهل دروغ گفتن نیستم و دوست ندارم از الان درباره این مسائل حرف بزنم. حتى خانواده ام هم از این پیشنهادها خبر ندارند. البته تاکید مى کنم از باشگاه فولاد پیشنهادى نداشته ام و خوشبختانه مجید جلالى آنجا کارش را به خوبى انجام مى دهد.»

«باز هم مى روم، مى روم و مى روم» این واکنش ویسى درباره تماشاى تمرینات تیم ملى و کی روش از نزدیک بود. او در این خصوص هم گفت: «بعضى ها مى گویند خودت مربى هستى، چرا خودت را کوچک مى کنى و به تمرینات تیم ملى مى روى؟ به نظرم این بهترین کار دنیاست. مربیان بزرگ فوتبال مثل «آلکس فرگوسن»، «پپ گواردیولا» و«خوزه مورینیو» هم هر روز در حال یادگیرى هستند، مگر من کى هستم که نخواهم این کار را بکنم؟»

ویسى درباره عکس العمل کی روش از این اقدامش تصریح کرد: «کی روش خیلى از کار من خوشحال شد. او نزدیک من شد و گفت هر موقع دوست داشته باشم مى توانم به تمرینات تیم ملى بروم. او تاکید کرد در تمرینات تیم ملى روى هر کسى بسته باشد، روى من باز خواهد بود.»

وى در پایان به درخواستش از کی روش اشاره کرد و گفت: «من هم از کی روش خواستم شرایطى را فراهم کند تا بتوانم از نزدیک تمرینات فرگوسن و منچستریونایتد را تماشا کنم. او در پاسخ گفت که هم شما و هم منچستر در مسابقات به سر مى برید و الان شرایطش فراهم نیست اما قطعا در اولین فرصت ترتیب این کار را مى دهم.»


ویدیو مرتبط :
پیش نمایش باشگاه منچستر یونایتد برای دربی منچستر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام: از ترک اوساسونا بسیار پشیمانم/ از چند باشگاه اماراتی پیشنهاد دارم



جواد نکونام,استقلال تهران,اخبار استقلال

نکونام: از ترک اوساسونا بسیار پشیمانم/ از چند باشگاه اماراتی پیشنهاد دارم

هافبک آبی پوشان پایتخت از ترک اوساسونا بسیار پشیمان است. او گفت که از چند باشگاه اماراتی پیشنهاد دارد.

استقلال در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با یک گل العین امارات را شکست داد تا به عنوان صدرنشین از گروه مرگ به دور بعد صعود کند.

جواد نکونام زننده تک گل آبی پوشان پس از پایان بازی در گفت‌وگو با روزنامه‌ "الامارات الیوم" گفت که از ترک اوساسونا بسیار پشیمان است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران سخنان خود را با این روزنامه‌ اماراتی این گونه آغاز کرد: چند تیم اماراتی با من مذاکره داشته‌اند. عقلانه نیست که اسم آنها را اعلام کنم و در زمان مناسب بهترین تصمیم را خواهم گرفت. باید بگویم که هدف من فقط پول نیست. من بازیکن فوتبال هستم و توجه زیادی به عملکردم در تیم جدیدم دارم. در لیگ امارات بیگانه نیستم. پیش از این در تیم‌های الوحده و الشارجه بازی کرده‌ام. البته باید این را بگویم که پیشنهادهای رسیده هیچ ربطی به این دو باشگاه ندارد.

هافبک 30 ساله استقلال که فصل گذشته پس از شش سال حضور در فوتبال اسپانیا از اوساسونا جدا و به آبی پوشان پایتخت پیوست، افزود: با جدایی از اوساسونا مرتکب اشتباه بزرگی شدم. بعضی از تیم‌ها وجود دارند که زمینه پیشرفت بازیکن را فراهم می‌کنند و باعث حرفه‌ای شدن او در فوتبال‌شان می‌شود. فوتبال اسپانیا چنین شاخصه‌ای را داراست. اوساسونا در حرفه‌ای شدن من سهم بسزایی داشت. این که یک فرد به تصمیم اشتباه خود اعتراف کند ایرادی ندارد. این باعث می‌شود که در آینده بهتر تصمیم گیری کند. حضورم در استقلال چیزهای زیادی به من یاد داد. ما الان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هستیم و تلاش می‌کنیم تا به مراحل بعدی راه پیدا کنیم.

هافبک استقلال درباره پیروزی ارزشمند تیمش برابر العین امارات گفت: دیدار سختی برابر العین داشتیم و الان در دور حذفی قرار گرفته‌ایم. انگیزه زیادی برای صدرنشینی داشتیم، همین مساله باعث شده تا ورزشگاه العین به پیروزی دست یابیم.

پایان خوشی برای ما رقم خورد و به آنچه می‌خواستیم دست یافتیم. العین تیم بسیار خوب و شایسته تقدیر است. آنها در هر دو دیدار رفت و برگشت عملکرد خوبی داشتند

. بازیکنان خوب این تیم توجه مرا جلب کرد. چه بسا آنها با بدشانسی نتوانستند جواز صعود به مرحله بعد را کسب کنند. به هر حال یک تیم باید در میدان پیروز می‌شد و آن استقلال بود. ما در حال حاضر در مرحله بعد چالش بزرگی را پیش‌رو داریم و باید در مرحله یک هشتم نهایی بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاریم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم./ایسنا