ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ویروس فیفا دردسر جدید غول های اروپا


برگزاری دیدارهای ملی فوتبال باعث شد تا ستارگان بیشماری فرصت همراهی تیم های باشگاهی خود را از دست بدهند.

خبرگزاری فارس: رقابت های ملی فوتبال در نقاط مختلف جهان از پنج شنبه شب آغاز شده است و کشورهای مختلف در دیدارهای مختلف از قبیل پیکارهای مقدماتی راه یابی به جام جهانی، رقابت های مقدماتی راه یابی به یورو 2016 و دیدارهای دوستانه به مصاف یکدیگر رفته اند که این موضوع باعث شده است تا ستارگان متعددی با مصدومیت روبرو شوند.

به نوعی ویروس فیفا ستارگان غول های فوتبال باشگاهی جهان را از همراهی با تیم های خود محروم کرده و این عامل قطعاٌ برای این تیم ها که با هزینه های سرسام آور به دنبال موفقیت خود در لیگ های مختلف هستند، دردسرساز خواهد شد.

این مصدومیت ها قطعاً با پیگیری دیدارهای ملی باز هم رو به افزایش خواهد بود.

مصدومیت بازیکنانی نظیر کریم بن زما مهاجم فرانسوی رئال مادرید که احتمالا سه هفته دور از میادین خواهد بود، ماریو گوتزه هافبک بایرن مونیخ که نیار به سه ماه استراحت مطلق خواهد داشت، آگوئرو مهاجم منچستر سیتی و آلوارو موراتا مهاجم یووه که شب گذشته با برانکارد مستقیماً از زمین بازی راهی بیمارستان شد از این جمله هستند.

دیگر بازیکنانی نظیر پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس، داوید لوئیس مدافع پاری سن ژرمن، داوید سیلوا هافبک سیتی، باستین شواین اشتایگر هافبک آلمانی منچستر یونایتد، ایوانوویچ هافبک چلسی و فابیو کوئنترائو مدافع موناکو بازیکنانی هستند که تیم های باشگاهی آن ها را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نخواهند داشت.

 ویروس فیفا دردسر جدید غول های اروپا

این موضوع قعطاً باردیگر اعتراضات گسترده تیم های باشگاهی فوتبال اروپا و سرمربیان غول های اروپایی از قبیل فان خال، مورینیو، بنیتز،گواردیولا و ... را در بر خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
پنالتی زدن در فیفا از فیفا 94 تا فیفا 15

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلاتینی: فیفا میزبانی 2018 را به اروپا می‌دهد



 

 

 

پلاتینی: فیفا میزبانی 2018 را به اروپا می‌دهد

 

درشرایطی که در روزهای گذشته اخبار متفاوتی در ارتباط با میزبانی این پیکارها در سال 2018 و حتی 2022 در سطح رسانه‌ها انتشار یافته است، میشل پلاتینی عالی‌ترین مقام این اتحادیه معقتد است فدراسیون جهانی میزبانی را پس از رقابت برزیل 2014 به اروپا می‌دهد.

 

وی گفت: فکر می‌کنم اتفاق عجیب و نادری در زمینه میزبانی جام‌جهانی در قاره ما در حال رخ دادن است. زیرا تحت این شرایط با هیچ فشار خاصی برای میزبان شدن یک سهمیه اروپایی روبرو نیستیم. زیرا موقعیت داوطلبین قاره‌ای که ما در آن هستیم‌، بسیار عالی است.

وی افزود: به عنوان یک مقام مسئول بسیار خرسند می‌شوم که عضوی از ما میزبان شود.

این اتحادیه معتقد است پس از کاهش علاقمندی آمریکایی‌ها برای برعهده‌گرفتن میزبانی مسابقات 8 سال دیگر و تمرکز روی مسابقات 12سال بعد، بخت میزبانی کشوری از قاره سبز بسیار افزایش یافته است.

قرار است در تاریخ 2 دسامبر (11 آذرماه) در اجلاس ویژه فیفا در مورد میزبانان دو دوره پس از جام‌جهانی 2014 تصمیم‌گیری شود.