ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ویا: كاری می‌‌‌كنیم آلمان‌ها گریه كنند



 

 

ویا: كاری می‌‌‌كنیم آلمان‌ها گریه كنند

 

/همگام با جام‌جهانی2010-آفریقای‌جنوبی/

ویا: كاری می‌‌‌كنیم آلمان‌ها گریه كنند

مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: در بازی با آلمان‌ كاری می‌كنیم ژرمن‌ها بگریند.

به نقل از روزنامه فولكس‌كرانت هلند،‌ داوید ویا اظهار داشت: مطمئن هستم در پایان بازی با آلمان، كام ما شیرین است و آلمان‌ها باید بگریند. می‌خواهیم شب دل‌انگیزی را رقم بزنیم.

این بازیكن كه كه اكنون با 5 گل زده از بیشترین بخت برای كسب عنوان آقای گلی جام‌جهانی 2010 برخوردار است، افزود: در بازی با پاراگوئه مزد برتری خود را با تلاش و از خودگذشتگی بازیكنان گرفتیم و قصد داریم با غلبه بر تیم ملی آلمان چهارشنبه ‌شب تاریخی ثبت كنیم.

دو تیم اسپانیا و آلمان امشب ساعت 23 به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت تا چهره دیگر تیم حاضر در دیدار پایانی جام‌جهانی مشخص شود.
شب گذشته هلند با كسب برد 3 بر 21 مقابل اروگوئه به فینال راه یافت.


ویدیو مرتبط :
چگونه در بازی Minecraft سوار كاری كنیم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویا: بازی با آلمان بهترین نمایش اسپانیا بود



 

 

ویا: بازی با آلمان بهترین نمایش اسپانیا بود

 

/همگام با جام جهانی2010-آفریقای جنوبی/

ویا: بازی با آلمان بهترین نمایش اسپانیا بود

مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: بازی با آلمان بهترین نمایش ما در جام جهانی آفریقای جنوبی بود.

به نقل از رویترز، داوید ویا اظهار داشت: اسپانیا برابر آلمان بهترین بازی اش را در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به معرض نمایش گذاشت. در برخی از لحظات حتی می توانستیم بهتر هم عمل كنیم.
وی كه در گلزنی مقابل خط دفاع مستحكم آلمان ناكام ماند، افزود:در تاریخ فوتبال ما هیچگاه سابقه نداشته كه به بازی نهایی جام جهانی برسیم. تیمی عالی داریم كه پس از قهرمانی در اروپا می توانیم قهرمان جهان هم شویم.
تیم اسپانیا شب گذشته در دیدار نیمه نهایی برابر آلمان به برتری یك بر صفر رسید و حریف هلند در بازی پایانی (روز یكشنبه) شد.