ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ویا: اسپانیا شانس بالایی برای قهرمانی دارد


مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا تاکید کرد لاروخا شانس نخست قهرمانی در یورو 2016 است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، داوید ویا به والنسیا سفر کرد تا مدرسه‌ای به نامش است (DV7 soccer Academy) را معرفی کند. او در این مراسم درباره تیم ‌ملی فوتبال اسپانیا و بازیکنانش که خود را برای یورو 2016 آماده می‌کنند صحبت کرد.

برترین گلزن تاریخ اسپانیا در مورد نولیتو، مهاجم ملی‌پوش تیم ‌ملی گفت: امیدوارم نولیتو شانسی که من در هنگام حضورم در تیم ‌ملی داشتم را داشته باشد. او خیلی خوب با دیگر ملی‌پوشان کار می‌کند. شنیدم مشتاق گلزنی است و در بازی‌های اخیر دو گل به ثمر رسانده است. نولیتو را زمانی که در بارسلونا حضور داشتم می‌شناسم. برای او بهترین ها را آرزو دارم.

ویا درباره شانس اسپانیا یورو 2016 فرانسه گفت: اسپانیا یکی از بخت‌های قهرمانی است. این تیم قهرمان کنونی این ر‌قا‌بت‌ها است. شانس قهرمانی داشتن یا نداشتن اهمیتی ندارد چون همه تیم‌ها در ابتدا از این شانس برخوردارند اما اگر یک تیم شانس داشته باشد آن اسپانیا است.


ویدیو مرتبط :
داوید ویا زاده ی اسپانیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسپانیا با 157 قهرمانی در صدر است



 

اسپانیا با 157 قهرمانی در صدر است

 

 

/همگام با جام جهانی 2010- آفریقای جنوبی/

اسپانیا با 157 قهرمانی در صدر است

بازیكنان تیم ملی اسپانیا در مجموع با 157 قهرمانی پرافتخارترین تیم در جام نوزدهم هستند.

نویسنده روزنامه ماركا معتقد است قهرمانی و پیروزی در ژنوم (DNA) بازیكنان اسپانیایی است.

در ادامه این گزارش آماری آمده است 23 بازیكن شاغل در كاروان فوتبال اسپانیا در میان 736 بازیكن از 32 تیم راه یافته به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بیشترین افتخار را از لحاظ قهرمانی در تورنمنت‌های مختلف به خود اختصاص داده‌اند.

مردان ویسنته دل‌بوسكه در مجموع 157 بار به قهرمانی‌های گوناگون دست یافتند كه از این نظر هیچ كدام از 31 تیم دیگر در جام جهانی چنین ویژگی ندارند.

به عنوان مثال می‌شود به آندرس اینیستا بازی‌ساز قهار بارسلونا و تیم ملی اسپانیا اشاره كرد.
وی 5 بار همراه با بارسلونا و 3 بار همراه با اسپانیا (یورو 2008، رقابت‌های زیر 18 سال و رقابت‌های زیر 16 سال) به قهرمانی رسیده است.

از این میان به بازیكنانی چون ژاوی، كاسیاس و مارچنا نیز می‌شود اشاره كرد كه از تیم ملی زیر 20 سال تا به حال به طور متوسط به بیش از 6 قهرمانی دست یافته‌اند.

فرناندو یورنته مهاجم اهل باسك اسپانیا و بازیكن مورد علاقه آراگونس تنها بازیكن ملی‌پوش اسپانیایی است كه تا كنون به هیچ افتخاری دست پیدا نكرده و امیدوار است با قهرمانی اسپانیا در جام نوزدهم به پرافتخارترین قهرمانی تاریخ فوتبال كشورش دست پیدا كند.
اسپانیا ساعت 23 امشب در ورزشگاه دوربان آفریقای جنوبی مقابل بازیكنان یوآخیم‌لو صف‌آرایی می‌كند.