ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ونگر: ژاوی نسبت به آرسنال بی احترام بود



 

 

ونگر: ژاوی نسبت به آرسنال بی احترام بود

 

آرسن ونگر مربی فرانسوی آرسنال در گفتگویی پاسخگوی صحبتهای ژاوی شده است.

ژاوی ارناندس ستاره خط میانی باشگاه بارسلونا روز چهارشنبه در صحبتهایی گفته بودکه این روزها به سسک بد می گذرد. البته ونگر هم بلافاصله پاسخ ستاره کاتالان بارسا را داد و گفت:« ژاوی نسبت به آرسنال با بی احترامی فراوانی صحبت کرده است»

این مربی فرانسوی نهایت تلاشش را به کار خواهد گرفت که تا آخرین لحظه سسک فابرگاس را در رختکن تیمش حفظ کند.این درحالی است که سسک در فکر بازگشت به بارسلوناست. ونگر گفت:« مهم این است که فابرگاس با آرسنال قرارداد دارد و ما می خواهیم که او بماند. سسک لیدر این تیم است. می خواهیم که او در آرسنال بماند و معتقدم که این طور خواهد شد.»


ویدیو مرتبط :
کلیپ زیبا از آرسنال و ونگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ونگر:‌ آرسنال فقط یك مدافع میانی می‌خرد



 

 

ونگر:‌ آرسنال فقط یك مدافع میانی می‌خرد

 

رد همه شایعات

ونگر:‌ آرسنال فقط یك مدافع میانی می‌خرد

سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت: در فصل نقل و انتقالات زمستانی تنها یک مدافع میانی جذب خواهیم کرد.

آرسن ونگر اظهار داشت: خط حمله و میانی تیم اینک وضعیت دلپذیری دارد و ما کمبودی را احساس نمی‌کنیم. در خط دفاع در مجموع شرایط خوبی حاکم است ولی احساس می‌کنم به یک مدافع میانی تازه نیاز داریم.

او ادامه داد: به آنچه رسانه‌‌ها در مورد آرسنال و خریدهایش گزارش می‌دهند، کاری ندارم اما این را می‌دانم که ما در تکاپو برای جذب مدافع میانی هستیم.

وی تصریح کرد: در ماه ژانویه یعنی زمان نقل و انتقالات زمستانی با دقت حرکت خواهیم کرد تا خرید وسط فصل خوبی انجام دهیم.