ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ونگر: به غیر از آلمونیا دروازه‌‌بان نداریم



 

 

 

ونگر: به غیر از آلمونیا دروازه‌‌بان نداریم

 

سرمربی تیم فوتبال آرسنال معتقد است معضل کنونی تیمش، دروازه‌بانی است.

آرسن ونگر اظهار داشت: در شرایطی که سه دروازه‌بان از کادر بازیکنان را به علت مصدومیت در اختیار نداریم، ‌تنها سنگربان قابل استفاده تیم، مانوئل آلمونیا است. حتی برای او ذخیره مطمئنی نداریم. این موضوع معضل مهم تیم در مقطع کنونی به شمار می‌رود.

وی این اظهارات را پس از قطعیت مصدومیت وجیسیچ اسژنی بیان کرد. این سنگربان لهستانی در خلال بازی هفته قبل با بارسلونا اسپانیا در لیگ قهرمانان از ناحیه انگشت صدمه دید. سپس جای خود را به آلمونیا سپرد. پس از بازی مشخص شد به مدت 6 هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

ونگر افزود: ما حتی لوکاس فابیانسکی و ویتو مانون را هم در اختیار نداریم. تحت این شرایط پست دروازه‌بانی بسیار پرخطر خواهد شد. اکنون در حال بررسی هستیم. شاید بتوانیم با این وضعیت اورژانسی یک دروازه‌بان قرضی بگیریم.

تیم تحت رهبری این مربی فرانسوی که هفته گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد، در پیکارهای لیگ برتر با 57 امتیاز پس از منچستریونایتد (60 امتیاز) در رتبه دوم جدول قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
گل فوق العاده دروازه بان از اون سر زمین به دروازه بان دیگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قنبرپور: دیگر دغدغه دروازه‌بان نداریم


مربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است دیدارهای این تیم در نیم‌فصل لیگ برتر شش امتیازی خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: مصطفی قنبرپور در خصوص دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: دیدار سختی را مقابل تیم ریشه‌دار و پرمهره سپاهان پیش‌رو داریم. با اینکه تیم سپاهان در فصل جاری با مشکلاتی مواجه بوده و نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند، اما بازی با همین تیم هم دشواری خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم ما تمرینات خیلی خوبی را پشت‌سر گذاشته است و بازیکنان لحظه‌شماری می‌کنند تا در این بازی خانگی با ارائه یک بازی هوشمندانه و تماشاگرپسند حداکثر امتیاز را کسب کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا هواداران پرسپولیس بعد از مدت‌ها می‌توانند پیروزی تیم‌شان مقابل سپاهان را ببینند، یادآور شد: کاری به نتایج پرسپولیس مقابل سپاهان در سال‌های گذشته ندارم، اما در بازی رفت ما در شرایطی بازی را به این حریف خود واگذار کردیم که اصلاً استحقاق آن را نداشتیم. اشتباهات داوری، اشتباهات فردی، بدشانسی و عدم هماهنگی دلایلی بود که باعث باخت ما در آن مسابقه شد، اما در حال حاضر شرایط فرق کرده و تیم ما نسبت به آن موقع هماهنگ‌تر و به نوعی تیم‌تر شده است.

قنبرپور با بیان اینکه پرسپولیس در نیم‌فصل دوم باید کمتر امتیاز از دست بدهد،‌ تصریح کرد: اگر دنبال قهرمانی و کسب سهمیه هستیم باید در هر بازی فقط دنبال سه امتیاز باشیم. شرایط جدول طوری است که بازی‌های آینده ما همه شش امتیازی است. بازیکنان باغیرت پرسپولیس به خوبی این موضوع را درک کرده و از هر لحاظ خود را برای بازی با سپاهان آماده کرده‌اند. اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد می‌توانیم این دیدار شش امتیازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.

وی در مورد اینکه آیا هواداران پرسپولیس از این بازی استقبال خوبی به عمل خواهند آورد یا نه، گفت: وقتی در جام شهدا که جامی ارزشی بود، هواداران ما در اوج سرما به آن شکل از دیدار‌های‌مان استقبال کردند قطعاً در این بازی حساس هم پرسپولیس را تنها نخواهند گذاشت و باز هم ما را  شرمنده خود خواهند کرد.

مربی پرسپولیس همچنین در مورد بازگشت سوشا مکانی به تمرینات پرسپولیس نیز عنوان کرد: در حال حاضر چهار دروازه‌بان خوب در اختیار داریم و دیگر هیچ دغدغه‌ای در این پست نداریم. مکانی بازیکن شایسته‌ای است و امیدوارم او از اتفاقاتی که برایش رخ داد، درس گرفته باشد و بتواند با حفظ روحیه بالای خود در آینده‌ای نزدیک از دروازه پرسپولیس حراست کند. آقای طاهری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) نیز روز گذشته با حضور در محل تمرین تیم هم با سوشا مکانی صحبت‌های روحیه‌بخش خوبی داشت و هم با تمامی بازیکنان و آنها را تشویق کرد به اینکه با ادامه همین روند و اتحاد بیشتر برای قهرمانی بجنگند.