ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ونگر: آرسنال نباید به یک مهاجم متکی باشد


تیری هانری چند روز پیش گفته بود که اگر آرسنال کریم بنزما را به خدمت بگیرد، قهرمان لیگ برتر شده و حتی می تواند مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز باشد.

ورزش سه: کریم بنزما اصلی ترین گزینه آرسن ونگر، سرمربی آرسنال برای تقویت خط حمله آرسنال است؛ هرچند که رئالی ها او را بازیکنی غیر قابل فروش اعلام کرده اند.

آرسن ونگر در نشست خبری خود در واکنش به اظهارنظر تیری هانری در مورد بنزما گفت:" من به دانش فنی تیری هانری احترام می گذارم اما فوتبال، ریاضیات نیست. ما باید روی هماهنگی کلی تیم بیشتر کار کنیم نه اینکه منتظر یک مهاجم بمانیم تا بیاید و همه گل های ما را بزند.

فکر می کنم ژیرو اگر مصدوم نشود، می تواند حداقل 20 گل برای ما بزند یا تئو والکات هم به همینگونه. به اعتقاد من چمبرلین هم می تواند در طول فصل حداقل 10 گل به ثمر برساند. از سوی دیگر ما الکسیس سانچس را در تیممان داریم یا حتی اوزیل که اگر روی فرم باشد، می تواند به عنوان بازیکنی که پشت سر مهاجمان بازی می کند، گل های زیادی بزند."


ویدیو مرتبط :
کلیپ زیبا از آرسنال و ونگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ونگر: آرسنال به مهاجم نیاز ندارد


مربی تیم آرسنال اعلام کرد قصد خرید مهاجم دیگری را نداشته و ترجیح می‌دهد یک مدافع میانی به خدمت بگیرد.

ورزش سه: مربی تیم آرسنال اعلام کرد قصد خرید مهاجم دیگری را نداشته و ترجیح می‌دهد یک مدافع میانی به خدمت بگیرد.

 آرسن ونگر گرانترین خرید مهاجم در فصل تابستان را به انتقال 32 میلیون پوندی الکسیس سانچس از باشگاه بارسلونا اختصاص داد با توجه به حضور تئو و الکات، یحیی سانوگو و لوکاس پودولسکی، مربی فرانسوی دیگر قصد خرید هیچ مهاجمی برای توپچی‌های لندن ندارد اما وی هنوز در مورد خط دفاعی دچار تردیدهایی است بطوریکه مصدومیت چند بازیکن میانی موجب شد ونگر به فکر خرید یک مدافع هافبک باشد.

ونگر در مورد دیگر تیمهای حاضر در لیگ برتر انگلیس گفت: چلسی، منچستر یونایتد و لیورپول هر کدام بازیکنان بزرگ و صاحب نامی را به خدمت گرفته‌اند خریدهای ما باید حساب‌شده باشد به طور حتم مسابقات تماشایی و حساسی را در فصل جدید لیگ جزیره شاهد خواهیم بود پس باید تمامی پستهای موجود در زمین را تقویت سازیم تا قادر به حضور در این رقابت فشرده سخت باشیم.