ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ولخرجی های عجیب فوتبالیست ها (+عکس)




اخبار ورزشی - ولخرجی های عجیب فوتبالیست ها (+عکس)

فوتبالیست های حرفه ای به واسطه دستمزدهای کلانی که دریافت می کنند اغلب ولخرجی های عجیب و غریبی هم دارند.

به گزارش  نورنیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ در میان ولخرجی های متعدد فوتبالیست ها می توان 7 مورد را در فهرست ولخرجی های عجیب و حتی احمقانه قرار داد : 
 
جبرئیل سیسه : ملی پوش فرانسوی تیم لیورپول در سال 2005 بالغ بر 2 میلیون پوند برای خرید عنوان «لردسیسه» هزینه کرد. عنوان «لرد» فقط به برخی خانواده های اصیل اروپایی از سال 1086 میلادی به بعد اعطاء شد اما سیسه توانست این عنوان اشرافی را خریداری کند.
 

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبالیست های حرفه ای

 

ویلیام گالاس : بازیکن سابق تیم آرسنال 350 هزار پوند هزینه کرد تا سراسر اتومبیل مرسدس SLR مک لارن خود را با فلز کروم بپوشاند. اتومبیل وی با حداکثر سرعت 333 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا 100 در کمتر از 4 ثانیه با روکش کروم برق خاصی در جاده دارد. 
 

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبالیست های حرفه ای


دیوید بکهام : جشن عروسی پر هزینه دیوید و ویکتوریا در سال 1999 را به خاطر دارید؟ بکهام برای این جشن دو عدد مبل سلطنتی از طلای خالص سفارش داد که بالغ بر 400 هزار پوند قیمت داشت.  
 

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبالیست های حرفه ای
 
ماریو بالوتلی : ملی پوش ایتالیایی تیم منچستر سیتی علاقه زیادی به استتار نظامی داشت بطوریکه 160 هزار پوند برای استتار کامل اتومبیل بنتلی خود خرج کرد. در تصویر زیر مشخص است وی به غیر از اتومبیل ، موتورسیکلت خود را هم با طرحی نظامی روکش کرده است.  

 

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبالیست های حرفه ای
 
الحاجی دیوف : بازیکن سنگالی و حاشیه ساز تیم لیورپول در سال 2009 بالغ بر 53 هزار پوند جهت روکش طلای اتومبیل کادیلاک خود هزینه پرداخت.  

 

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبالیست های حرفه ای


اوبافمی مارتینز : وی اهل کشور نیگریا است و سابقه طولانی در ولخرجی دارد بطوریکه گفته می شد از 75 هزار پوند درآمد هفتگی 40 هزار پوند را فقط طی 2 روز تعطیلات آخر هفته خرج می کرد. یک شرکت مدیریتی حاضر شد با دریافت 300 هزار پوند رسیدگی به درآمدهای مارتینز را بر عهده بگیرد و به این ترتیب کمی از ولخرجی های او را محدود سازد. 
 

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبالیست های حرفه ای


استفان ایرلند ‌: بازیکن سابق تیم منچستر سیتی استاد خریدهای بی مورد بود. ایرلند انواع اتومبیلها با رنگ های نامتعارف از قبیل رنج روور سفید با شعله های صورتی ، آئودی R8 با رنگ سفارشی پیراهن منچستر سیتی و ... را در اختیار داشت. خانه 5 میلیون پوندی وی نیز پر بود از وسایل غیر ضروری از قبیل چندین آکواریوم ماهی غول پیکر ، میز بیلیارد که نام ایرلند بر روی آن حک شده بود. آکواریوم کوسه منزل وی که در کف آشپزخانه کار گذاشته بودند با مشکل فنی مواجه شده و ایرلند نتوانست از آن استفاده کند.
 

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبالیست های حرفه ای

اخبار ورزشی - نور نیوز


ویدیو مرتبط :
12 عکس عجیب و غریب از اینستاگرام فوتبالیست ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمرین عجیب و غریب مربی سر شناس لیگ برتری برای فوتبالیست‌ها+عکس




 اخبار ورزشی - تمرین عجیب و غریب مربی سر شناس لیگ برتری برای فوتبالیست‌ها+عکس

مربی آرژانتینی تیم فوتبال تاتنهام که به سختگیری در تمرینات شهرت دارد، در تازه‎ترین اقدام خود از بازیکنان خواسته بر روی ذغال سوزان راه بروند.

  "موریسیو پوچتینو" پیش از آغاز رقابتهای لیگ برتر انگلستان بازیکنان این تیم را به کار سخت واداشته و آنها را مجبور به راه رفتن بر روی ذغال داغ و سوزان کرده است.


پوچتینو در زمان مربیگری تیم فوتبال اسپانیول برای اینکه از جزئیات حرکتی هر بازیکن تیمش با اطلاع شود از فناوری GPS (مکان یاب) استفاده کرد ضمن اینکه برای اینکه زاویه باز تری از بازی‎ها داشته باشد از iPad استفاده می‌کرد.

"دنی اسوالدو" که با وی در اسپانیول و ساوتهمپتون کار کرده است، گفت: او با شما کاری می‎کند که مثل سگ کار کنید. گاهی اوقات دوست دارید او را بکشید. اما این روش کار می‎کند.

هافبک تاتنهام "جیمز وارد - پراز" هم گفت : این کار باعث می‎شود که شما فکر می‎کنید باید دو تا قلب داشته باشید.
 

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال تاتنهام

اخبار ورزشی - مهر