ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وزیری و دهقان رسماً المپیکی شدند/سایت رسمی المپیک به نام منوچهری و اسدی!



با اعلام سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان

وزیری و دهقان رسماً المپیکی شدند/سایت رسمی المپیک به نام منوچهری و اسدی!

خبرگزاری فارس: با اعلام سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، وزیری و دهقان رسماً المپیکی شدند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 وزیری و دهقان رسماً المپیکی شدند/سایت رسمی المپیک به نام منوچهری و اسدی!

سایت فدراسیون جهانی سرانجام نام نمایندگان کشورمان در رقابت‌های تیراندازی با کمان المپیک 2012 لندن را اعلام کرد.

بر همین اساس میلاد وزیری و زهرا دهقان که پیش از این خود سهمیه‌های ریکرو را کسب کرده بودند به عنوان نمایندگان ایران در المپیک معرفی شدند، اما نکته قابل توجه این است که سایت رسمی رقابت‌های المپیک در فاصله 8 روز مانده تا بازی‌های المپیک لندن همچنان نادر منوچهری و ساره اسدی را به عنوان نمایندگان تیراندازی با کمان ایران به رسمیت می‌شناسد و هیچ اقدامی مبنی بر جابجایی عکس و اسم این دو نفر در سایت المپیک صورت نگرفته است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان نام وزیری و دهقان به عنوان نمایندگان ایران در المپیک اعلام شد

پس از اینکه وزیری و دهقان که خود سهمیه المپیک 2012 لندن را کسب کرده بودند شروطی را برای حضور در اردوی تیم ملی مطرح کردند از سوی کمیته فنی فدراسیون از تیم ملی خط خورده و به جای این دو نفر نادر منوچهری و ساره اسدی معرفی شدند اما پس از مسائل و مشکلاتی که بعد از انتخاب این دو نفر به وجود آمد؛ محمد علی‌آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در مراسم بدرقه ملی‌پوشان نام وزیری و دهقان را به عنوان کمانداران ایران در المپیک اعلام کرد./فارس

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
مصاحبه اختصاصی سایت متافوتبال با امین منوچهری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سایت رسمی المپیک 2012 فیلتر شد!


در حالی که تا برگزاری مسابقات المپیک 2012 در شهر لندن روزهای زیادی نمانده است ، کاربران ایرانی قادر به مشاهده صفحه اصلی وبسایت این مسابقات نخواهند بود.

 تابناک:  در حالی که تا برگزاری مسابقات المپیک 2012 در شهر لندن روزهای زیادی نمانده است ، کاربران ایرانی قادر به مشاهده صفحه اصلی وبسایت این مسابقات نخواهند بود.

 کاربران ایرانی به هنگام مراجعه به صفحه اصلی وبسایت سایت رسمی المپیک لندن با صفحه پربازدید و همیشه آشنای «peyvandha.ir» مواجه خواهند شد.

فیلتر شدن این سایت جدا از ایجاد محدودیت برای علاقه مندان پیگیری آخرین اخبار این رخداد مهم ورزشی ، پوشش خبری این واقعه بزرگ را هم تحت الشعاع قرار خواهد داد.