ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ورود آسیایی‌ها به مرحله مقدماتی المپیك2012



 

ورود آسیایی‌ها به مرحله مقدماتی المپیك2012

 

ورود آسیایی‌ها به مرحله مقدماتی المپیك 2012

تیم فوتبال امید ایران در كنار 33 تیم به میدان می‌رود

تیم‌های شركت كننده در بخش زنان و مردان برای حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیك فوتبال 2012 مشخص شدند.

كنفدراسیون فوتبال آسیا كشورهای شركت كننده در مرحله مقدماتی المپیك فوتبال 2012 لندن را اعلام كرد.

34 تیم در بخش مردان برای حضور در این مسابقات با یكدیگر به مبارزه می‌كنند در حالی كه 16 تیم برای كسب 2 سهمیه در بخش بانوان با یكدیگر رقابت می‌كنند.

تیم‌های شركت كننده در بخش مردان استرالیا، بحرین، بنگلادش، چین، چین تایپه، هنگ‌كنگ، هند، اندونزی، ایران، عراق، ژاپن، كره شمالی، كره جنوبی، كویت، قرقیزستان، لبنان، مالزی، مالدیو، میانمار، عمان، پاكستان، فلسطین، قطر، عربستان سعودی، سنگاپور، سری‌لانكا، سوریه، تاجیكستان، تایلند، نركمنستان، امارات متحده عربی، ازبكستان، ویتنام و یمن هستند. اردن غایب بزرگ این بازی‌ها است.

در بخش بانوان تیم‌های استرالیا، بحرین، بنگلادش، چین، چین تایپه، هنگ‌كنگ، هند، ایران، كره شمالی، كره جنوبی، میانمار، فلسطین، تایلند، ازبكستان و ویتنام به میدان می‌روند.
اطلاعات بیشتر از جمله ساختار مسابقات در مرحله مقدماتی در زمان مقرر به فدراسیون‌های تیم‌ها شركت كننده ارسال خواهد شد...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
آموزش مرحله به مرحله اوریگامی مقدماتی در 118file.com

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظریف:زمینه برای ورود به مرحله نگارش متن توافقنامه فراهم شده است/حق‌مان را معامله نمی‌کنیم



توافقنامه هسته ایی

ظریف:زمینه برای ورود به مرحله نگارش متن توافقنامه فراهم شده است/حق‌مان را معامله نمی‌کنیم

وزیر خارجه با بیان این که در مداکرات امروز مباحث خوبی مطرح شد، تصریح کرد:به همه تاکید کرده‌ایم که جمهوری اسلامی حق خود را معامله نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف پس از پایان مذاکرات دو جانبه هیات ایرانی با اعضای 1+5 در جمع خبرنگاران گفت: ضرورت داشت که اعضای 1+5 با خانم اشتون گفت‌وگویی داشته باشند و هماهنگی‌هایی با یکدیگر انجام دهند.

وی افزود: مذاکرات امروز آنطور که همکارانم گزارش داده‌اند بسیار مثبت بوده و زمینه برای ورود به مرحله نگارش متن فراهم شده است که آن هم مرحله دشواری است. باید جزییات هماهنگ شود تا جلو برویم.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی رسانه‌ها اعلام کرده اند که امکان دارد آخر این هفته توافق‌نامه‌ای امضا شود، گفت: امکان دارد به یک بیانیه مشترک یا چیزی مانند آن برسیم . این که نیاز به امضای آن و یا این مسائل باشد بحث دیگری است، اما اینکه به یک تفاهمی برسیم این امکان وجود دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که فردا چه زمانی با خانم اشتون دیدار می‌کنید؟ گفت: هماهنگی‌ها در حال انجام است.‎ فعلا آنچه که لازم است این است که مواضع گروه 1+5 با هم هماهنگ شود تا در زمان دیدار با ما _ ایران _ آمادگی این را داشته باشند که وارد نگارش شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که رسانه‌های آمریکایی از طرحی به نام طرح آمریکا صحبت کرده‌اند‎ که طرحی شش ماهه است‎ گفت: این طرح باید از فردا شروع به نگارش شود.‎ نکات مختلف طرح در دیدارهای سه هفته گذشته مطرح شده است اما درباره جزییات آن ما هم دیدگاه‌هایمان را در پاورپوینتی که من طرح کردم و هم در بحثهای دوستانم بوده مطرح کردیم.

ظریف گفت: لازم است که دیگر وارد نوشتن متن شویم. آمریکایی‌ها هم نظراتی داشته‌اند که حتما با خانم اشتون درمیان می‌گذارند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات وندی شرمن، نماینده آمریکا در 1+5 درخصوص وجود ژن فریبکاری در دی ان ای ایرانی‌ها گفت: رسما اعلام کردند منظور ایشان چنین موضوعی نبوده است که بخواهند به مردم ایران توهین کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که وزیر خارجه فرانسه گفته است ایران اگر می‌خواهد پیشرفتی در مذاکرات ایجاد شود باید برخی از برنامه‌های هسته‌یی‌اش را کنار بگذارد اظهار کرد: ما به همه تاکید کرده‌ایم که جمهوری اسلامی حق خود را معامله نمی‌کند.

/ایسنا