ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ورزش در خانه با برنامه 10-10-10



 

 

ورزش کردن, ورزشکاران, فعالیت های ورزشی

 

آیا ورزش می کنید؟ آیا وقت کافی برای رفتن به باشگاه ورزشی و یا پارک ندارید؟ دلتان می خواهد درمنزل خودتان ورزش کنید؟ اگر جوابتان مثبت است، متن زیر را بخوانید.

 

 

ورزش در خانه

 

یک راه مناسب برای تناسب اندام برای افرادی که زندگیشان پرمشغله است، ورزش کردن سه بار در هفته و هر بار 10 دقیقه (برنامه 10-10-10) در منزل می باشد. به عبارت دیگر مجموعا 30 دقیقه در سه روز هفته ورزش می کنید و این 30 دقیقه برای یک زندگی سالم و پرفایده بسیار مهم می باشد.


حال شما اگر اضافه وزن دارید، شما نیاز است شدت و مدت ورزشتان را زیاد کنید و همچنین یک غذای سالم و مغذی را مصرف کنید و اطمینان داشته باشید که به هدف خود خواهید رسید.


شمایی که اضافه وزن دارید، می توانید برنامه 10-10-10 را انجام دهید و سعی کنید 5 تا 10 دقیقه به هر کدام از این 10 دقیقه ها اضافه کنید.

برنامه ورزشی افراد چاق عبارت است از: 15-15-15 یا 20-20-20، یعنی سه روز در هفته و هر بار به مدت 15 یا 20 دقیقه

 

ورزش کردن در صبح

 

وقتی صبح از رختخواب بلند شدید، اولین 10 دقیقه ورزش خود را شروع کنید. اگر بقیه افراد خانواده خواب هستند، خوب است. اما اگر آنها بیدارند، می توانند 10 دقیقه صبر کنند تا شما ورزشتان تمام شود.


ورزش در وقت ناهار (اواسط روز)

 

اگر شما در طول روز، در خانه هستید، 10 دقیقه در ظهر (نزدیک وقت ناهار) ورزش کنید.

 

اگر شما بیرون از منزل هستید و کار دارید، در زمان ناهار، 10 دقیقه به خود استراحت دهید و یک پیاده روی سریع و یا ورزش های دیگر را انجام دهید.

 

اگر وقت کافی برای غذاخوردن ندارید، برخی تنقلات سالم را در میز کارتان بگذارید و قبل و یا بعد از ورزش مصرف کنید.


ورزش در شب

 

آخرین 10 دقیقه ورزش خود را در شب انجام دهید. هنگامی که شام را گذاشته اید تا گرم شود و یا بعد از اینکه همه خانواده شام را خوردند و یا حتی بعد از اینکه بچه ها خوابیدند، شما می توانید ورزش کنید.

 

می دانم که شما بسیار کار دارید و می خواهید کارهایی را که در روز فرصت انجام آنها را نداشته اید، انجام دهید. اما این را بدانید که فقط 10 دقیقه ورزش کردن باعث می شود تا به سلامتی و تناسب اندام برسید.


8 راه برای ورزش کردن در خانه و یا محل کار تنها در 10 دقیقه

 

- تمرین با وزنه در دست و یا نوار لاستیکی (کش ورزشی) و یا چوب ها یا میله های ورزشی و یا بدون هیچ کدام از این وسایل (دراز و نشست، شنای زمینی و غیره)

 

- کشش

 

- یوگا یا پیلاتس

 

- دویدن و یا راه رفتن (بر روی تردمیل هم می توان این ورزش را انجام داد)

 

- طناب زدن و پرش از طناب

 

- ورزش با دستگاه دوچرخه ثابت و یا دوچرخه واقعی

 

- از پله بالا رفتن

 

- دیدن فیلم های ورزشی و همگام با آن فیلم ها ورزش کردن

منبع: تبیان


ویدیو مرتبط :
بنویسیم درس ورزش.93.10.10

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه‌ی اختصاصی اپل برای خانه‌ی هوشمند در iOS 10



اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اپل

اینترنت اشیا برای اپل آن‌قدر مهم است که تصمیم دارد در نسخه‌ی iOS 10 یک برنامه‌ی جامع و اختصاصی برای پلت‌فرم خانه‌ی هوشمند خود یعنی HomeKit ارایه دهد. این اپلیکیشن قرار است عملکرد پلت‌فرم را مدیریت کند.

تا امروز دستگاه‌های زیادی با پلت‌فرم اینترنت اشیای اپل سازگار شده‌اند اما از آن‌جا که سیستمی برای مدیریت این دستگاه‌ها و البته اپلیکیشن‌ها وجود ندارد، کاربران مجبور بوده‌اند برای هریک از عملکردهای این پلت‌فرم مثل نورپردازی، امنیت یا رسیدگی به لوازم خانه‌ی هوشمند، از اپلیکشن‌های مجزا استفاده کنند. این موضوع به‌نوعی باعث بی‌نظمی در این پلت‌فرم شده بود. حالا اپل می‌خواهد در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل iOS اپلیکیشنی را برای مدیریت این پلت‌فرم در نظر بگیرد.

این اپلیکیشن حکم یک مرکز مدیریت برای همه‌ی وسایلی را دارد که در خانه‌ی شما با هوم‌کیت سازگار شده‌اند.

به گزارش MacRumors این موضوع از یادداشتی که توسط یکی از کارمندان اپل در آمازون منتشر شده، برداشت شده است. البته در این یادداشت به جزییات خاصی اشاره نشده و بر اساس آن تنها می‌دانیم که در نسخه‌ی جدید iOS قرار است یک اپلیکیشن «مستقل» برای هوم‌کیت ارایه شود. این اپلیکیشن حکم یک مرکز مدیریت برای همه‌ی وسایلی را دارد که در خانه‌ی شما با هوم‌کیت سازگار شده‌اند.

با این وجود نمی‌توانیم از این‌که اپلیکیشن هوم‌کیت به همین‌صورت ارایه شود، مطمئن باشیم و باید احتمال‌هایی مثل به‌ تاخیر افتادن یا لغو شدن برنامه را در نظر بگیریم. اما اپل اخیرا به دنبال ثبت علامت تجاری اپلیکیشن هوم‌کیت است که نشان می‌دهد موضوع برای اپل جدی تلقی می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید گوگل هم پلت‌فرمی به نام Brillio برای اینترنت اشیا دارد و در این زمینه به‌تازگی از مودم OnHub رونمایی کرده است. به‌این‌ترتیب احتمالا اپل با به‌روزرسانی اپلیکیشن هوم‌کیت برای رقابت جدی‌تر با گوگل و سایر رقبا آماده می‌شود.

 

اخبار تکنولوژی - دیجی کالا