ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ورزشگاه پر از تماشاگر و ۳۲ هزار صندلی خالی! / عکس



رفتار غیرورزشی تماشاگران , بازیهای بوندس لیگا

 

باشگاه دینامو درسدن پس از رفتار غیرورزشی تماشاگرانش باید بازی با اینگلشتاد در بازیهای بوندس لیگا 2 را در ورزشگاه خالی انجام می داد.

به گزارش خبرآنلاین ،  با وجود محرومیت اعمال شده ، به درخواست هواداران برای این بازی هم اقدام به بلیط فروشی شد و هواداران تمامی 32 هزار بلیط این بازی را خریداری کردند تا حمایت کاملشان از باشگاه را نشان دهند.

مسئولان درسدن هم به پاس این حرکت شایسته ، ترتیبی دادند تا اکثر هواداران بتوانند بیرون ورزشگاه این بازی را روی صفحه نمایش بزرگ تماشا کنند.



ویدیو مرتبط :
حضور یکصد هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ده‌ها هزار تماشاگر در ورزشگاه «استاد دو فرانس» پاریس حبس شدند+عکس



به دنبال انفجارهای متعدد در نزدیکی ورزشگاه محل بازی فرانسه و آلمان ده‌ها هزار تماشاگر در ورزشگاه استاد دو فرانس پاریس حبس شدند.

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال فرانسه و آلمان در ورزشگاه استاد دو فرانس شهر پاریس برگزار شد که این بازی با برتری دو بر صفر فرانسوی‌ها به پایان رسید.

در حین برگزاری این بازی انفجارهایی در نزدکی ورزشگاه محلی بازی رخ داد که باعث شد اولاند رئیس جمهور فرانسه توسط ماموران امنیتی از وزشگاه خارج شود.

پس از این بازی هم ماموران امنیتی برای کنترل اوضاع ده‌ها هزار تماشاگر را در ورزشگاه حبش کردند و مانع خروج ان‌ها شدند تا بتوانند شرایط امنیتی را در محل اطراف ورزشگاه تامین کنند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تاکنون شمار کشته‌شده‌ها بیش از 60 تن گزارش شده و این درحالی است که بر شمار کشته‌ها افزوده می‌شود.

 

فارس