ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش ملوان به اظهارات عمران زاده


باشگاه ملوان نسبت به اظهارات حنیف عمران‌زاده علیه هواداران ملوان و مردم انزلی واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: پس از بازی روز گذشته ملوان و استقلال در انزلی، حنیف عمران‌زاده مدافع آبی‌پوشان اعتراض تندی را به مردم انزلی و هواداران ملوان انجام داد.

باشگاه ملوان در همین رابطه پاسخ مدافع استقلال را داده است که آن را در ذیل می‌خوانید:

اولا اینکه فرهنگ هواداران ملوان و مردم شهر انزلی مشکلی ندارد، چراکه شهر انزلی 50 سال میزبان تیم‌های مختلف بوده و در ایران تیمداری می‌کند. مشکل ما فرهنگ بازیکنان است. در صحنه‌ای از بازی و زمانی که استقلال 2 بر یک از ملوان پیش بود، حنیف عمران‌زاده توپی که باید ملوانی‌ها آن را به جریان در می‌آوردند، به بازیکنان این تیم نمی‌داد. همین مورد باعث تهییج هواداران شد.

این بازیکن در مقابل هواداران ملوان حرکتی زشت و زننده‌ای انجام داد که این حرکت باعث اعتراض تعدادی از هواداران به مدافع استقلال شد. هیچ‌وقت توهین و ناسزا را تایید نمی‌کنیم اما باید دنبال علت آغاز این کار باشیم. چرا در بازی روز گذشته فقط به حنیف عمران‌زاده توهین شد؟ چرا به امید ابراهیمی، جابر انصاری، وحید طالب‌لو و... توهین نکردند؟ چرا در تمام شهرستان‌های ایران مانند تبریز، اصفهان و... فقط به عمران‌زاده توهین می‌شود؟ آیا غیر از این نیست که خود این بازیکن باعث تهییج هواداران می شود؟ پس از مسابقه هم مظلوم‌نمایی می‌کند و از کمیته انضباطی می‌خواهد با هواداران انزلی برخورد کند.

اگر قرار بود هواداران ما فرهنگ نداشته باشند، در بازی‌های گذشته که اشتباهات داوری که موجب شکست ملوان شده، به داور بازی اعتراض می‌کردیم. حتی در بازی روز گذشته و در دقیقه 47، داور بازی یک خطای پنالتی علیه استقلال را اعلام نکرد، ولی هواداران ملوان کوچکترین حرف نامربوطی به داور نزدند. یک نفر به ما فرهنگ هواداری را توضیح بدهد. پس مشکل فرهنگ هواداری نیست بلکه مشکل فرهنگ آن بازیکن است. حرف ما این است که کمیته انضباطی به دنبال علت آن معلول باشد.

برای باشگاه استقلال احترام زیادی قائل هستیم اما این بازیکن، هواداران را تهییج کرد.


ویدیو مرتبط :
گل زیبای حنیف عمران زاده به ملوان..!(کی روش حنیف را ببیند1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش تند شیرینی به اظهارات فتح الله زاده



اخبار,اخبار ورزشی,واکنش شیرینی به اظهارات مدیرعامل استقلال

 
اخبار ورزشی - در واکنش به اظهارات مدیرعامل استقلال
شیرینی: جامی که از قبل تقسیم شود بی‌ارزش است/ لطفا در امور پرسپولیس دخالت نکنید

سرپرست پرسپولیس نسبت به اظهارات مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد.

سعید شیرینی در گفت‌وگو با فارس، درباره صحبت‌های امروز علی فتح‌الله‌زاده علیه پرسپولیس و رویانیان گفت: باز نزدیک دربی شدیم و آقای فتح‌الله‌زاده که زورش در زمین به پرسپولیس نمی‌رسد مثل همیشه دست به کار شد تا با دعوا راه انداختن نتیجه را در بیرون زمین رقم بزند اما ما وارد دعوای ساختگی ایشان نشده و در زمین حقانیت پرسپولیس را ثابت خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به حرف‌های فتح‌الله‌زاده درباره دادن یک جام به پرسپولیس یادآور شد: مگر ایشان جام تقسیم می‌کند که بخواهد یک جام هم به ما بدهد؟ نکند برخی شایعات مبنی بر تقسیم جام قبل از شروع مسابقات صحت دارد؟ هرچه هست پرسپولیس برخلاف برخی تیم‌ها هیچ سال اینگونه جام نگرفته و اصلا جامی که از قبل تقسیم شود به قول آقای واعظ‌ آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال هیچ ارزشی ندارد.

شیرینی ادامه داد: فتح‌الله‌زاده گفته در حال خون‌ دل خوردن در استقلال است و نمی‌دانم چرا هر وقت نوبت استراحت کردن ایشان می‌شود برای همین خون ‌دل خوردن سر و دست می‌شکند و کنار نمی‌رود تا فرد دیگری به جای ایشان خون ‌دل بخورد.

وی در پایان نیز یادآور شد: برای هزارمین بار از آقای فتح‌الله‌زاده می‌خواهیم در امور باشگاه پرسپولیس دخالت نکند و از این حربه جهت به حاشیه بردن تیم ما و سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های مدیریتی خود در بحث جدایی پژمان منتظری و خریدهای نه‌چندان موفق نیم‌فصل استفاده نکند.
 اخبار ورزشی - فارس