ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش مدیرسیاه جامگان: کدام دشمنی؟ امام رضا(ع)اسپانسرماست/هرکس با ما درافتاد،ورافتاد!



در سایت سیاه جامگان یکبار نظرسنجی درباره تغییر نام باشگاه قرار دادیم که 95 درصد هواداران مخالف این تیم تغییرنام بودند و برای ما نظر مردم بسیاراهمیت دارد.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در واکنش به صحبت های دیروزآیت الله علم الهدی پیرامون نام سیاه جامگان ابومسلم که گفته بود این فرد جانی دشمن امام رضا(ع) بود که اسمش را روی یک تیم مشهدی گذاشته اند، بیان داشت: تا جایی که ما می دانیم ابومسلم خراسانی یک سردار ایرانی بوده است اما حتما آیت الله علم الهدی در مسائل دینی و مذهبی بیشتر از ما می فهمند. با این وجود باید مساله را پیگیر شویم تا هم رضایت ایشان را جلب کنیم و هم مردم و هواداران را.

 

اخبار,اخبار ورزشی,مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان


محمدرضا عباسی ادامه داد: در سایت سیاه جامگان یکبار نظرسنجی درباره تغییر نام باشگاه قرار دادیم که 95 درصد هواداران مخالف این تیم تغییرنام بودند و برای ما نظر مردم بسیاراهمیت دارد. به هرحال دنبال این هستیم تا راهکاری پیدا کنیم و مساله حل شود.

 

این را هم بگویم که آیت الله علم الهدی قبلا هم درباره نام باشگاه ما اظهاراتی داشتند و سعی می کنیم رضایت ایشان را حاصل کنیم.

عباسی با بیان اینکه برخی دنبال حاشیه سازی برای سیاه جامگان هستند، تاکید کرد: ما امیدمان به خداوند است و اسپانسرمان امام رضا(ع) است.

 

تا زمانی که حلقه اتصال ما امام رضا(ع) است، هیچکس نمی تواند سیاه جامگان را زمین بزند. به قول معروف هرکسی بخواهد با ما دربیفتد، ور می افتد.

اخبار ورزشی - تابناک


ویدیو مرتبط :
با آل علی هرکه درافتاد ورافتاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضیافت افطار در حرم مطهر امام رضا (ع)