ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش قنبرزاده به حضور در استقلال


گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال می‌گوید که هنوز حضورش در این باشگاه قطعی نشده و پس از صحبت‌های نهایی همه چیز مشخص خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: منصور قنبرزاده درباره اینکه شب گذشته (یکشنبه) جلسه‌ای در وزارت ورزش‌وجوانان برای مدیرعاملی او در باشگاه استقلال انجام و این مسئله قطعی شده است، گفت: این موضوع هنوز نهایی نشده است. موضوع در دست بررسی بوده و برخی مسائل باید مورد تحقیق و بررسی قرار بگیرد و سپس همه چیز نهایی شود.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره اینکه آیا علاقه بهرام افشارزاده به ادامه کار در باشگاه استقلال باعث شده تغییر مدیرعامل به تأخیر بیفتد یا موضوع دیگری در میان است، اظهار داشت: خیر؛ این مسائل نیست. همانطور که گفتم یکسری بررسی‌ها وجود دارد که امروز و فردا مشخص می‌شود. یکسری مسائل مربوط به خود بنده است که به زودی قطعی و نهایی می‌شود.

وی در واکنش به این مسئله که محمود گودرزی توصیه‌هایی را به مدیران استقلال و پرسپولیس در خصوص نقل‌وانتقالات داشته و آیا برای حضور او در استقلال هم توصیه داشته است، خاطرنشان کرد: هنوز صحبت نهایی را انجام نداده‌ایم، اما توصیه‌های وزیر مشخص است. من با توصیه‌های وزیر ورزش در قالب صحبت‌هایی که در جامعه ورزش صورت می‌گیرد، آشنا هستم. فکر می‌کنم با 10 سال سابقه مدیرعاملی و 20 سال سابقه مدیریت در ورزش با توصیه‌های مدیران نظام و مدیران کلان ورزش آشنایی داشته باشم.

گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند پس از دو سال موفقیت در نفت تهران با علیرضا منصوریان بازهم بتواند با این مربی این بار در استقلال موفق باشد، گفت: هنوز که چیزی قطعی نیست. این موفقیت هم در نفت بوده و اجازه بدهید ابتدا این بحث قطعی شود و بعد درباره آن صحبت کنیم.

«گفته می‌شود محمود گودرزی شب گذشته و پیش از مطرح شدن رسمی بحث مدیرعاملی شما جلسه‌ای را با مهدی تاج داشته و علاوه بر توصیه، اصرار کرده منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم یا دبیرکل فدراسیون فوتبال شود، اما تاج قبول نکرده و این موضوع در فضای مجازی منتشر شده است»، قنبرزاده در واکنش به این موضوع به تسنیم گفت: در جریان این موضوع نیستم. خودتان می‌گویید در فضای مجازی این موضوع وجود دارد. من در جریان نیستم که چنین توصیه‌ای شده یا نه، اما بعید می‌دانم فضایی اینچنینی وجود داشته باشد.

وی درباره بحث واگذاری نفت تهران گفت: پاکت‌های مزایده باز شده و کمیته چهار نفره پیشنهادها را بررسی می‌کند.


ویدیو مرتبط :
واکنش های دیدنی رحمتی در بازی استقلال مقابل فولاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش عبداللهی به حضور قنبرزاده در استقلال


مشاور ویژه بهرام افشارزاده گفت:ما همه برنامه‌هایمان را برای دهم انجام دادیم و حتی برای بلیط و هتل در این تاریخ اقدام کردیم.

خبرگزاری فارس: نصرالله عبداللهی در خصوص اینکه گفته می‌شود فینال جام حذفی در تاریخ نهم خرداد برگزار می‌شود، اظهار داشت: ما همه برنامه‌هایمان را برای دهم انجام دادیم. ابتدا قرار بود بازی در تاریخ نهم برگزار شود و بعد از مدتی هم گفتند که مسابقه در تاریخ دهم برگزار می‌شود و ما هم برای هتل و بلیت هواپیما اقدام کرده‌ایم.

وی افزود: تنها مشکل ما همین موضوع است و حال باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مشاور ویژه افشارزاده در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون چمن ورزشگاه خرمشهر مطرح می‌شود، گفت: اطلاع دقیقی از کیفیت زمین نداریم اما قرار بود نماینده‌ای به خرمشهر بفرستیم که هم کارهای هتل را انجام دهد و هم از کیفیت زمین چمن بازدید کند.

وی در پاسخ به این سوال که به عنوان یک پیشکسوت آیا از نتایج استقلال راضی است یا خیر؟ گفت: با توجه به حضورمان در فینال و همچنین کسب سهمیه آسیایی ما رضایت داشتیم اما برای هواداران ناراحت هستیم چون می‌دانم آنها توقع قهرمانی از ما داشتند. به خصوص که بعد از دربی از نتیجه تیم راضی بودند و ما هم از این موضوع متاثر هستیم.

عبداللهی در خصوص اظهارات شب گذشته مجید صالح که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی عنوان کرده بود در برخی از بازی‌ها می‌دانستیم که قهرمان نمی‌شویم، گفت: من نمی‌دانم که آیا صالح چنین حرفی زده یا خیر ولی شاید او روی حدس و گمانش چنین مسئله‌ای را عنوان کرده است.

وی در پایان در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور قنبرزاده در استقلال به عنوان جانشین افشارزاده شنیده می‌شود، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و چیزی نشنیده‌ام.