ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش قلعه‌نویی به قهر ساموئل/خداحافظی منتظری با آبی پوشان



اخبار ,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - واکنش قلعه‌نویی به قهر ساموئل

قلعه‌نویی از باشگاه استقلال خواسته است درصورت ادامه قهر ساموئل اجازه دهد این بازیکن از جمع آبی‌پوشان جدا شود، هرچند که به این بازیکن نیاز دارد.

 جی‌لوید ساموئل، هافبک دفاعی استقلال که به دلیل طلب مالی از باشگاه استقلال مدتی است در تمرینات این تیم حاضر نمی‌شود، به تازگی به این باشگاه اعلام کرده درصورتی که قرار باشد مطالباتش را دریافت نکند، بهتر است برگه تسویه حسابش را به او بدهند.

امیر قلعه‌نویی در واکنش به رفتار ساموئل به باشگاه اعلام کرده که اگر قرار باشد هر بازیکنی به دلیل مطالبات مالی‌اش از تیم قهر کند، برقراری نظم و انضباط در استقلال که می‌خواهد در آسیا و ایران موفق باشد سخت می‌شود. او گفته که در این باشگاه همه طلب دارند و قهر کردن برای مسائل مالی آن هم برای مدت طولانی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

امیر قلعه‌نویی البته هیچ گاه نگفته که ساموئل را نمی‌خواهد اما اعلام کرده اگر قرار است این روند ادامه یابد و این بازیکن به دلیل مسائل مالی به تمرین نیاید، بهتر است به باشگاه مراجعه کند و از جمع آبی‌پوشان جدا شود. این درحالی است که یکی از معاونان این باشگاه با وجود این اظهارات قلعه‌نویی تلاش زیادی برای حفظ این هافبک دفاعی در استقلال دارد.

قهر ساموئل به خاطر مسائل مالی برای چندمین بار اتفاق می افتد. 

 

----------------------------------------


خداحافظی منتظری با آبی پوشان

مدافع ملی‌ پوش استقلال بعد از جلسه‌ تمرینی امروز با سرمربی و بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.

مدافع ملی‌ پوش استقلال بعد از جلسه‌ تمرینی امروز با سرمربی و بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.

 پژمان منتظری بعد از تمرین امروز استقلال با امیر قلعه‌نویی جلسه‌ای برگزار کرد و در این نشست اعلام کرد شاید دیگر در تمرینات این تیم حاضر نشود و از سرمربی این تیم خداحافظی کرد.

منتظری از مدت‌ها پیش پیشنهاد مالی خوب از باشگاه چینی دریافت کرد و این مسئله را با مسئولان استقلال درمیان گذاشت و ظاهرا قرار است راهی چین شود.

وی در رختکن و پس از تمرین امروز با بازیکنان استقلال هم خداحافظی و اعلام کرد که می خواهد فوتبالش را درکشور چین ادامه بدهد.

 

----------------------------------------


برهانی: فعلا حرفی ندارم!

مهاجم نیمکت‌نشین استقلال مصاحبه‌های منتشر شده از قول او را تکذیب کرد.

مهاجم نیمکت‌نشین استقلال مصاحبه‌های منتشر شده از قول او را تکذیب کرد.

آرش برهانی، مهاجم نیمکت‌نشین این روزهای آبی‌پوشان گفت: یک هفته پیش هم گفتم که فعلاً‌ هیچ حرفی برای گفتن ندارم و می‌خواهم سکوت کنم. در این شرایط ترجیح می‌دهم حرفی نزنم اما متاسفانه دیدم دو رسانه از من مصاحبه خیالی به چاپ رسانده‌اند. همیشه برای رسانه‌ها احترام زیادی قائل هستم اما از برخی رسانه‌ها ‌می‌خواهم که به هیچ‌جه از من مصاحبه‌ خیالی نزنند.

برهانی تاکید کرد: الان هیچ حرفی برای گفتن ندارم و فقط به آرامش تیم فکر می‌کنم. 

اخبار ورزشی - ایسنا, فارس

 


ویدیو مرتبط :
گلایه قلعه‎نویی از جدایی جباری و منتظری و حکم انظباطی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شعار هواداران علیه آبی‌پوشان / واکنش قلعه نویی به شعار هواداران



اخبار,واکنش هواداران استقلال پس از تساوی مقابل ذوب آهن


واکنش هواداران استقلال پس از تساوی مقابل ذوب آهن
شعار هواداران علیه آبی‌پوشان/ استقلالی‌ها هو شدند، ذوبی‌ها تشویق

هواداران تیم فوتبال استقلال پس از تساوی این تیم مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر بازیکنان این تیم را هو کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن اصفهان متوقف شد. هواداران استقلال پس از این تساوی با شعارهای «پیراهن آبی بابا غیرت داره» و «بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواییم نمی‌خواییم‌» اعتراض‌های خود را به بازیکنان اعلام کردند.

* یکی از هواداران استقلال نسبت به بازیکنان معترض بود و اعلام می‌کرد که شما در تمرینات چه کاری انجام می‌دهید.

* هواداران استقلال بازیکنان این تیم را هو کردند و نسبت به عملکرد آنها معترض بودند.

*بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال به سمت هواداران خود رفتند و از آنها تشکر کردند.

* امیر قلعه‌نویی بعد از مسابقه از نتیجه ناراضی بود و به بطری آب لگد زد.

* هواداران استقلال بازیکنان و تیم ذوب آهن را تشویق کردند و بازیکنان ذوب آهن هم نسبت به این تشویق‌ها واکنش نشان دادند و برای آنها دست زدند.

 

------------------------------

 

وقتی با روح و روان جاسم کرار بازی می‌کنند همین می‌شود
قلعه‌نویی: شعار هواداران خودجوش بود، به آنها حق می‌دهم/ باید با این شرایط سوخت و ساخت

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شعار هواداران خودجوش بود و من به آنها حق می‌دهم.

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: بازی زیبایی بود و سرعت، گل و موقعیت داشت و همانطور که گل‌محمدی گفت مساوی به سود هیچ تیمی نبود و بازی با این کیفیت حیف بود که برنده نداشته باشد. متاسفانه 12 بازی از حریفان جلو بوده‌ایم که یا باخته‌ایم یا مساوی کرده‌ایم و این خیلی بد است که 12 بازی را از حریفان پیش باشیم و برنده نشویم. بازیکنان ما خوب بازی کردند و اگر نیمه اول خوش شانس بودیم می‌توانستیم به گل برسیم. با مصدومیت حسینی مجبور به تعویض شدیم و کریمی هم به میدان آمد و خوب بود اما جو بازی او را گرفت اما مساوی برای هیچ کدام از تیم خوب نبود.

قلعه نویی در مورد شعار هواداران گفت: به هواداران حق می‌دهیم و این شعارها خودجوش است و آن پلاکارد خودجوش بوده و به آنها حق می‌دهم.

به گزارش فارس، سرمربی استقلال در مورد شیوه بازی جاسم کرار گفت: جاسم کرار در حد خودش نبود و وقتی با روح و روان بازیکن بازی می‌شود همین می‌شود و وقتی به او می‌گویند که فصل بعد نباید باشی و محروم می‌شوی همین می شود. او در حد و اندازه خودش نبود ولی همین حضور هم برای ما خوب بود و بازی خوبش در مرکز زمین به بازی ما نظم داده بود.

وی در مورد اینکه آرای کمیته انضباطی در مورد استقلال سریع صادر می‌شود، گفت: از کمیته انضباطی بپرسید که این همه رای علیه من صادر شده اما مستنداتش نبوده است و در بازی با پرسپولیس از محوطه فنی بیرون آمد‌ه ایم در بازی ذوب آهن در فیلم دیده‌اند که به بازیکن حریف گفته‌ام به رختکن برود و یا کرار نباید اینگونه رفتار می‌کرد و بالاخره باید با این شرایط سوخت و ساخت.

------------------------------

گل‌محمدی: استقلال با یک پنالتی مشکوک گلزنی کرد/ از همه عناصر هجومی خود استفاده کردیم

 

حیی گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: در مجموع بازی پرهیجان و خوبی بود و یکی از بازی‌های خوب بود و در خط دفاعی موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم و در نیمه اول فقط یک موقعیت داشتند.

وی افزود:  در نیمه دوم هم با یک پنالتی خیلی مشکوک گلزنی کردند و ما از همه عناصر هجومی خود استفاده کردیم تا گل بزنیم و می‌توانستیم برنده شویم و روز خوب محسن فروزان بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم با انرژی و خوب بازی کردند و امیدوارم به بازی‌های آینده تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

گل‌محمدی در مورد داوری مسابقه گفت: از کارشناسان در مورد صحنه پنالتی پرسیدیم به ما گفتند داور اشتباه کرد اما در اکثر صحنه‌های بازی خوب قضاوت کرد و بازی پرهیجان و سختی را قضاوت کرد.

اخبار ورزشی - فارس