ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش فغانی به محرومیتش از داوری



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - فغانی :اشتباه کردم با برنامه نود مصاحبه کردم

تابع تصمیم کمیته داوران هستم و هر تصمیمی که بگیرند قبول می‌کنم. قبول دارم شب گذشته نباید روی خط برنامه 90 می‌آمدم و مصاحبه می‌کردم. از همین جا از آقای افشاریان و تمام کسانی که از صحبت‌های من ناراحت شدند عذرخواهی می‌کنم.

داور بین‌المللی فوتبال ایران در واکنش به خبر محرومیتش از قضاوت گفت: قبول دارم نباید با برنامه 90 مصاحبه می‌کردم.


علیرضا فغانی درباره تصمیم کمیته داوران مبنی بر محرومیتش از داوری اظهار کرد: تابع تصمیم کمیته داوران هستم و هر تصمیمی که بگیرند قبول می‌کنم. قبول دارم شب گذشته نباید روی خط برنامه 90 می‌آمدم و مصاحبه می‌کردم. از همین جا از آقای افشاریان و تمام کسانی که از صحبت‌های من ناراحت شدند عذرخواهی می‌کنم.


وی در پایان در پاسخ به این سوال که هیچ اعتراضی به تصمیم کمیته داوران نخواهد داشت، گفت: مطمئنا هیچ اعتراضی نخواهم کرد، زیرا تابع تصمیم‌های فدراسیون فوتبال و کمیته داوران هستم و هر تصمیمی که بگیرند قبول می‌کنم.


پیش از این فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با رسانه‌ها از محرومیت فغانی به دلیل نقض آیین‌نامه‌های داوری خبر داده و گفته بود: داوران حق مصاحبه با رسانه‌ها در مورد مسایل فنی داوری را ندارند و ما با فغانی طبق آئین‌نامه برخورد خواهیم کرد.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
اعتراض ملوانی ها به فغانی و داوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش فغانی به شایعه محرومیتش پس از شکایت استقلال



اخبار,اخبارورزشی,علیرضا فغانی


 اخبار ورزشی - واکنش فغانی به شایعه محرومیتش پس از شکایت استقلال

داور بین‌المللی کشورمان تأکید کرد قضاوت نکردنش در هفته چهارم لیگ برتر ربطی به شکایت باشگاه استقلال ندارد.

به گزارش جام نیوز، علیرضا فغانی در واکنش به شایعه محرومیت وی از قضاوت در هفته چهارم لیگ برتر به دلیل شکایت باشگاه استقلال اظهار داشت: «قرار نیست که هر هفته قضاوت داشته باشم. من هفته اول قضاوت داشتم ولی هفته دوم استراحت کردم.»

وی ادامه داد: «قضاوت نکردن من در هفته چهارم ربطی به شکایت باشگاه استقلال ندارد. کمیته داوران شرایطی مهیا کرده که داوران بتوانند یک هفته در میان قضاوت داشته باشند. البته ممکن است روال کمیته داوران تغییر کند اما در حال حاضر تصمیم گرفته شده که هر یک هفته در میان قضاوت کنیم.»

 اخبار ورزشی - تسنیم