ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش علی دایی به محبوبیت بیشتر علی کریمی



اخبار,اخبار ورزشی,علی  دایی

سرمربی سابق پرسپولیس گفت:پرسپولیس مهد بزرگان زیادی بوده که من برای همه آنها احترام زیادی قائلم.

 علی دایی در گفت و گوی کوتاهی درباره نظر سنجی برنامه 90 و انتخاب علی کریمی به عنوان محبوبترین پرسپولیسی دو دهه اخیر اظهار داشت: تاریخ پرسپولیس را که ورق بزنیم با نام بزرگان زیادی برخورد می کنیم که از مفاخر فوتبال و ورزش ما هستند و من برای همه آنها احترام زیاری قایل هستم.


او ادامه داد: در خانواده پرسپولیس ما رقابت داخلی نداریم و حتی اگر اختلاف نظری هم بین پرسپولیسی ها باشد یک اختلاف نظر خانوادگی است و من به انتخاب بیننده های برنامه نود احترام می گذارم و به همه گزینه ها تبریک می گویم و امیدوارم در انتخاب نهایی، کریمی به عنوان نماینده پرسپولیسی ها عنوان محبوبترین فوتبالیست را به دست آورد. در این نظر سنجی جای خیلی از بزرگان و دوستان خالی بود که نام بردن از آنها فرصت زیادی می خواهد.

دایی در خصوص بازی امروز پرسپولیس و لخویا و دعوت درخشان از او برای حضور در ورزشگاه گفت: به خاطر مشغله های کاری نمی توانم به ورزشگاه بروم اما دلم با تیمم است و انشاالله هواداران هم امروز ثابت می کنند پرسپولیس بی دلیل عنوان پر طرفدارترین تیم آسیا را یدک نمی کشد.
 
 اخبار ورزشی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
واکنش علی دایی به صحبت های علی کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین اظهارنظر علی كریمی بعد از پیوستن به تراكتورسازی/واکنش دایی به پیوستن علی کریمی به تراکتور



علی کریمی,اولین اظهار نظر علی کریمی بعد از پیوستن به تراکتور سازی

اولین اظهارنظر علی كریمی بعد از پیوستن به تراكتورسازی

هافبک جدید تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «بدون شک این تیم هوادارانی پرشور و علاقه‌مند به فوتبال دارد و مطمئن باشید که تمام تلاشم را برای موفقیت تراکتورسازی انجام می‌دهم.»

علی کریمی در خصوص پیوستن به تراكتورسازی اظهار داشت: «ابتدا باید از کلیه تیم‌هایی که به من پیشنهاد دادند صمیمانه تشکر کنم. قسمت من بود که با تراکتورسازی قرارداد ببندم و این هم به خاطر این بود که هیچ کس از آینده خودش خبر ندارد.»

وی افزود: «من برای پرسپولیس از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم و حالا با توجه به قراردادی که با تراکتورسازی بسته‌ام امیدوارم با کادر فنی و مدیریت این باشگاه بتوانم به نوبه خود کمکی به تراکتوری‌ها در سه جام داشته باشم.»

کریمی ادامه داد: «باید قبول کنیم که تراکتورسازی هواداران بسیار پرشوری دارد و من هم یکی از دلایل انتخابم همین هواداران خونگرم تبریزی بود. البته خوشحالم که باز هم پیراهن قرمز می‌پوشم و از الان به بعد باید برای موفقیت تراکتورسازی تمام تلاشم را انجام دهم تا انتظاراتی که از من داشتند برآورده شود.»

کریمی در پاسخ به این سوال که نظرت در مورد تیم ملی ایران چیست، گفت: «ما دو برد بسیار خوب را مقابل قطر و لبنان داشتیم و امیدوارم در آخرین بازی برای رسیدن به جام جهانی کره را شکست دهیم. کره تیم خوبی است اما بچه‌های ما نیز بسیار سرحال و آماده‌اند.»

وی در خصوص اظهارات سرمربی کره جنوبی علیه ایران افزود: «صحبت‌‌های سرمربی کره هم به نظر من یک جنگ روانی است و ما باید ثابت کنیم که با یک پیروزی شیرین می‌توانیم به جام جهانی برویم بازی سخت است اما انشاءالله بچه‌های با کمک هم دل مردم را شاد خواهند کرد.»

واکنش دایی به پیوستن علی کریمی به تراکتور

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انصاری‌فرد می‌گوید برای رفتن به خارج ۱۵ روز وقت می‌خواهد اما من نمی‌توانم این مدت وقت به کسی بدهم.

علی دایی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره آخرین شرایط پرسپولیس، کریم انصاری‌فرد، بازیکنان جدید، دیدار تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی، صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید.

* در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس بعد از اردوی اردبیل توضیح دهید، از همه چیز راضی هستید؟

همانطور که می‌دانید ما اردوی 10 روزه را که خدا را شکر بسیار هم خوب بود در اردبیل برگزار کردیم. از لحاظ بدنسازی و کارهای هوازی این اردو به ما خیلی کمک کرد. سپس ادامه تمرینات خودمان را در تهران در حال دنبال کردن هستیم و فقط یک روز به بازیکنان استراحت دادیم.

* اردوی بعدی کجاست؟

ما به احتمال فراوان 28 یا 29 خرداد به شمال کشور می‌رویم تا طبق برنامه و تمرینات رو به جلو حرکت کنیم. طبق برنامه ریزی که داشتیم رو به جلو حرکت می کنیم و انشاءالله پس از اردوی 10 روزه در شمال به دنبال این هستیم تا آماده و سرحال وارد مسابقات شویم.

*پس همه چیز خوب بوده؟

خدا را شکر بله، تنها مشکلی که داریم ملی‌پوشان است که همراه پرسپولیس نیستند. البته بچه‌هایی را که جمع کرده بودیم نیز تازه به ما اضافه شدند.

*آیا بازیکن دیگری نیز خواهید گرفت؟

طبق برنامه‌ای که داشتیم بازیکنانی را که در لیست بودند به باشگاه معرفی کردیم و باشگاه تعدادی از آنها را گرفته و با تعدادی دیگر در حال مذاکره است. در مورد کم و کیف این بازیکنان باشگاه در جریان است تا الان تقریبا اکثر نفراتی را که دست روی آنها گذاشته بودیم جذب کردیم و نقاط ضعفی را که به نظر من پرسپولیس سال قبل داشت را برطرف کردیم و می خواهیم به نقاط قوت تبدیل کنیم. البته نقاط قوت پرسپولیس را هم نگه داشتیم تا بتوانیم در کنار دو ترکیب بهترین استفاده را کنیم.

* اما اکثر بازیکنان جوان هستند.

بله، همینطور است دیدگاه من این است باید کسانی را جذب کنیم که بتوانند سال‌ها برای پرسپولیس کار کنند به همین دلیل جوانانی را گرفته‌ایم که آینده متعلق به آنهاست. شما اگر نگاه کنید اکثر این جوان‌ها کسانی هستند که می‌توانند در تیم ملی بازی کنند.

* آیا پرسپولیس به این بازیکنان احتیاج داشت؟

بله، چرا که نه، یک تعداد جوان با انگیزه و جویای نام وارد این تیم شدند که فقط باید بتوانند توقع هواداران را برآورده کنند مثل ما کاری کردیم مثل خیلی از تیم‌های دنیا.

*منظورتان چیست؟

تیم‌هایی مثل بایرمونیخ و دورتموند را خودتان دیدید که چطور فینال باشگاه‌های اروپا را برگزار کردند. حرف اول را در این بازی دویدن و جنگیدن می‌زد. الان در فوتبال دنیا این موضوع در زمین حرف اول را می‌زند ما هم سعی کردیم امسال تلفیقی از باتجربه‌ها و جوان‌ها را داشته باشیم تا بتوانیم انشاءالله به خواست خدا و حمایت هواداران موفق باشیم.

* اما برخی از آن جوان‌ها مثل انصاری فرد را هنوز جذب نکردید؟

من قبلا در باره کریم انصاری فرد صحبت‌هایم را گفتم روز اولی که به پرسپولیس آمدم کریم انصاری فرد در لیست اصلی من بود. من از باشگاه درخواست کردم با ایشان وارد مذاکره شود و قرارداد ببندد، ایشان چندین بار به باشگاه پرسپولیس رفت اما مثل اینکه به توافق نرسیدند.

*دلیلش را می‌دانید؟

من 10 روز است که از ایشان خبری ندارم، تازه به تهران آمدم و باز هم می‌گویم چندان از انصاری فرد خبری ندارم.

* اگر باشگاه با او توافق کند پس در پرسپولیس می‌ماند.

شرایط حالا فرق کرده روز اولی که من با انصاری فرد صحبت کردم شرایط با الان فرق دارد برای من انضباط همیشه حرف اول را می‌زند و مطمئن باشید باید روی این موضوع خیلی فکر شود. باید با کادر فنی بنشینم و صحبت کنم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

*‌منظورتان چیست ‌آقای دایی؟

مثل اینکه آقا کریم می‌گوید 15 روز دیگر پیشنهاد خارجی دارم من هم از خدایم است که کسانی که در فوتبال ما هستند بتوانند دوباره به اروپا بروند این یک فرصت بسیار خوب برای کریم انصاری فرد است، اگر کریم پیشنهاد داشت من حتما موافق رفتن او هستم تا در اروپا بازی کند.

* اما آیا او پیشنهاد دارد؟

آن طوری که خودش می‌گوید از آلمان و اسپانیا پیشنهاد دارد، اما 15 روز وقت خواسته تا به او جواب دهند ما هم وقت نداریم که بخواهیم به کسی بدهیم. الان بچه‌های من حدود 17 روز است تمرین می‌کنند و 15 روز هم اگر بخواهیم به انصاری فرد وقت بدهیم دیگر لیگ شروع شده و به آن صورت نمی‌توانیم از ایشان استفاده کنیم ولی در نهایت شنبه یا یکشنبه تکلیف نهایی انصاری فرد روشن می‌شود.

*علی کریمی هم به تراکتورسازی پیوست، نظرتان چیست؟

من آرزوی موفقیت برای آقای علی کریمی دارم. ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال ما هستند و انشاءالله هر جایی که هستند موفق، پیروز و سربلند باشند.

*راستی شرایط تیم ملی ایران و بازی با کره را چگونه می‌بینید؟

صحبت‌های سرمربی کره را شنیدم، به نظرم کره‌ای‌ها دنبال جنگ روانی هستند که مربی کره این موضوع را ایجاد کرده بچه‌های ما باید انگیزه خود را صدها برابر بکنند که نشان بدهد ما ایرانی هستیم و می‌توانیم همه کارها را حتی غیرممکن انجام دهیم.

*دو بازی گذشته تیم ملی را دیدید؟

بله، خوشبختانه ما در دو بازی گذشته خیلی خوب نتیجه گرفتیم، ای‌کاش از اول بازی‌ها اینطور با یکدیگر اتحاد داشتیم و با هم بودیم قطعا می‌توانستیم راحت‌تر موفق شویم. من مطمئنم بچه‌های ما اگر فوتبال احساسی را کنار بگذارند و گفته کادر فنی را اجرا کنند انشاءالله می‌توانیم کره را هم پشت سر بگذاریم. هرگز این موضوع دور از دسترس نیست که ما مستقیم به جام جهانی برویم. اصلا نباید به حرف مربی کره توجه‌ای کنیم ما باید کار خودمان را انجام دهیم من مطمئنم بچه‌ها با دست پر به ایران برمی‌گردند./جام ورزشی