ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش علی آبادی به اظهارات نخست وزیر انگلیس در مورد حضور ایران در المپیك



 

واکنش علی آبادی به اظهارات نخست وزیر انگلیس در مورد حضور ایران در المپیك

 

 

محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک از پاسخ رسمی ایران به اظهارات نخست وزیر انگلیس خبر داد.علی آبادی درباره اظهارات دیوید کامرون گفت:« ما همچنان بر مواضع رسمی کمیته ملی المپیک ایران استواریم. همان طور که قبل از این در نامه ای رسمی ، خواستار ادای توضیحات از کمیته بین المللی المپیک شدیم ، هنوز هم بر این خواسته مان پافشاری می کنیم.

 

طرف حساب ما در این بحث کمیته بین المللی المپیک و آقای ژاک روگ است و ما تنها به اظهارات ایشان توجه داریم.ما از مواضع مان نسبت به لوگوی بازی ها کوتاه نمی آییم و خواستار شفاف سازی در این زمینه هستیم.»

او در پاسخ به کامرون هم گفت:« این مقام سیاسی بهتر است به مسائل کاری مربوط به خود بپردازد و نباید در مسائل ورزشی دخالت کند. اصلا این مسائل ، ارتباطی با او نداشته است که بخواهد درباره اش اظهار نظر کند.

کمیته ملی المپیک ایران بزودی در بیاینه ای رسمی به این اظهارات واکنش نشان می دهد. ما در این بیاینه هم تاکید می کنیم که کامرون حق دخالت در امور ورزشی را ندارد و طرف حساب ما تنها کمیته بین المللی المپیک است. ».../عصر ایران


ویدیو مرتبط :
واکنش رای دهندگان مقیم انگلیس به ایرانی های مخالف جمهوری اسلامی ایران در انگلیس.. بسیار دیدنی هستش حتما ببنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش ایران در قبال اظهارات وزیر خارجه انگلیس



اخبار,اخبار سیاست خارجی , وزیر خارجه انگلیس

 

اخبار سیاست خارجی - واکنش ایران در قبال اظهارات وزیر خارجه انگلیس

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: ایران در چارچوب تعهدات بین‌المللی خود و در پایبندی به مقررات کنوانسیون وین ناظر بر روابط دیپلماتیک کنسولی، رفتاری یکسان و مشابه با کلیه سفارتخانه‌های مقیم تهران داشته و هیچگونه تبعیضی بین آنان قائل نیست.

به گزارش فارس، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سخنان وزیر امور خارجه انگلیس در پارلمان این کشور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب تعهدات بین‌المللی خود و در پایبندی به مقررات کنوانسیون وین ناظر بر روابط دیپلماتیک کنسولی، رفتاری یکسان و مشابه با کلیه سفارتخانه‌های مقیم تهران داشته و هیچگونه تبعیضی بین آنان قائل نمی‌شود.

افخم افزود: بدیهی است که وزارت امور خارجه در اجرای مفاد کنوانسیون وین نهایت تلاش و مساعدت برای کارکرد عادی و روان نمایندگی‌های دیپلماتیک و کنسولی مقیم تهران معمول داشته و انتظار دارد که مقررات داخلی و گمرکی  کشور که ناظر بر ورود و خروج محموله‌های بار و پست سیاسی می‌باشد مورد توجه و احترام کشورهای مختلف قرار گیرد.

وی همچنین ضمن رد ادعاها مبنی بر دخالت ایران در امور داخلی کشورهای منطقه گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورهای منطقه مبتنی بر حسن همجواری، عدم دخالت، احترام متقابل و همکاری بوده و ادعاهای واهی دخالت در امور داخلی این کشورها هیچگونه پایه و اساسی ندارد، این مطالب افتراق آمیز است و کسانی که اینگونه مطالب را طرح می‌کنند، مطمئناً نیات دوستانه‌ای در قبال روابط و تحولات منطقه‌ای ندارند

اخبار سیاست خارجی - فارس