ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش طالبی به شایعه مذاکره با استقلال/عمران‌زاده: با تراکتورسازی به توافق رسیدم



اخبار,اخبار وررزشی,فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - واکنش طالبی به شایعه مذاکره با استقلال

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز واکنش جالبی به شایعه مذاکره‌اش با استقلال نشان داد.

به گزارش تسنیم، پس از اینکه مسئولان استقلال از جذب هادی عقیلی مدافع سپاهان که روز گذشته قراردادش را با این تیم تمدید کرد، نا امید شدند، سراغ گزینه‌های دیگری رفتند.

شنیده می‌شود استقلالی‌ها با فرشید طالبی مدافع فصل گذشته تراکتورسازی تبریز صحبت‌هایی داشته‌اند اما این مذاکره چندان جدی نبوده است.

طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بدون اینکه خبر مذاکره با باشگاه استقلال را تایید یا تکذیب کند، اظهار داشت: در حال حاضر نمی‌خواهم صحبتی درباره تیم‌هایی که از آنها پیشنهاد دارم، انجام دهم و منتظر هستم در روزهای آینده تصمیم درستی بگیرم.

وی در پایان گفت: من عاشق هواداران تراکتورسازی هستم اما باید ببینم مسیر حرفه‌ای فوتبالم به کدام سمت پیش می‌رود.


                                               .....................................


عمران‌زاده: با تراکتورسازی به توافق رسیدم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: با مسئولان تراکتورسازی صحبت کرده و به توافق رسیدم.

حنیف عمران‌زاده در خصوص پیشنهاد تراکتورسازی گفت:مسئولان باشگاه تراکتورسازی در این چند روز چند بار با من تماس گرفتند و خواهان جذب من شدند، شب گذشته هم به صورت حضوری با آقای آذرنیا و یکی دیگر از مسئولان این باشگاه صحبت کردم و اتفاقا تمام شرایط من را پذیرفتند ولی به آنها گفتم به احترام استقلال تا روز سه شنبه به من فرصت بدهند.

به گزارش فارس، وی در خصوص مذاکرات خود با باشگاه تبریزی گفت: انصافا هر شرطی داشتم تراکتوری‌ها پذیرفتند و مذاکراتمان در فضایی کاملا حرفه‌ای انجام شد. جا دارد از مسئولان این تیم تبریزی هم تشکر کنم که اینقدر به من اطمینان دارند ولی من فکر می‌کنم همیشه شرایط در استقلال اینگونه است که آنهایی که می‌خواهند به استقلال بیایند خاطرشان عزیزتر است!

مدافع تیم استقلال در ادامه تاکید کرد: من صحبت‌هایم را با تیم تبریزی انجام داده‌ام و تا روز سه شنبه مذاکراتم را نهایی می‌کنم. اجازه بدهید تا روز سه شنبه همه چیز مشخص می‌شود آن وقت صحبت‌هایم را مفصل انجام خواهم داد.
 اخبار ورزشی - تسنیم ,فارس


ویدیو مرتبط :
گل سوم استقلال توسط حنیف عمران زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمران‌زاده: با تراکتورسازی به توافق رسیدم


مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: با مسئولان تراکتورسازی صحبت کرده و به توافق رسیدم.

خبرگزاری فارس: حنیف عمران‌زاده در گفت‌‌و گویی در خصوص پیشنهاد تراکتورسازی گفت:مسئولان باشگاه تراکتورسازی در این چند روز چند بار با من تماس گرفتند و خواهان جذب من شدند، شب گذشته هم به صورت حضوری با آقای آذرنیا و یکی دیگر از مسئولان این باشگاه صحبت کردم و اتفاقا تمام شرایط من را پذیرفتند ولی به آنها گفتم به احترام استقلال تا روز سه شنبه به من فرصت بدهند.

وی در خصوص مذاکرات خود با باشگاه تبریزی گفت:انصافا هر شرطی داشتم تراکتوری‌ها پذیرفتند و مذاکراتمان در فضایی کاملا حرفه‌ای انجام شد. جا دارد از مسئولان این تیم تبریزی هم تشکر کنم که اینقدر به من اطمینان دارند ولی من فکر می‌کنم همیشه شرایط در استقلال اینگونه است که آنهایی که می‌خواهند به استقلال بیایند خاطرشان عزیزتر است!

مدافع تیم استقلال در ادامه تاکید کرد:من صحبت‌هایم را با تیم تبریزی انجام داده‌ام و تا روز سه شنبه مذاکراتم را نهایی می‌کنم.اجازه بدهید تا روز سه شنبه همه چیز مشخص می‌شود آن وقت صحبت‌هایم را مفصل انجام خواهم داد.