ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش سرمربی یونایتد به اظهارات گواردیولا


سرمربی منچستر یونایتد در تازه‌ترین مصاحبه اش جواب پپ گواردیولا را داد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ چندی پیش و در یکی از مصاحبه‌هایش اعلام کرده بود که هیچ کدام از بازیکنان این تیم آلمانی علاقه‌ای به حضور در منچستر یونایتد ندارند و به همین خاطر پروژه جذب ستارگان هالیوودی با شکست همراه بود.

لوئیز فن خال چند روز پس از این مصاحبه در گفت‌وگو با روزنامه میرر گفت: فکر می‌کنم تمام فوتبالیست‌های جهان دوست دارند برای منچستر یونایتد توپ بزنند. من با هر بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات صحبت کردم از علاقه خود برای حضور در اولدترافورد خبر داد.

مربی هلندی یونایتد در ادامه افزود: این غیر قابل باور نیست چون یونایتد در لیگ قهرمانان حضور ندارد اما محبوب بسیاری از فوتبالیست‌ها جهان است. منچستر یوناتید باشگاهی بزرگ است که می‌خواهد پروژه عظیمی را اجرا کند و من کاملا مطمئن هستم که هر بازیکنی را که بخواهد می‌تواند جذب کند. باز هم می‌گویم برای موفقیت در این پروژه بزرگ به زمان نیاز داریم، به زمان!


ویدیو مرتبط :
افتخارات گواردیولا در بارسلونا بعنوان سرمربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش جالب اسکولاری به اظهارات سرمربی کرواسی



اخبار,اخبار ورزشی, واکنش جالب اسکولاری به اظهارات سرمربی کرواسی

 

 اخبار ورزشی - واکنش جالب اسکولاری به اظهارات سرمربی کرواسی

سرمربی ملی تیم فوتبال برزیل به اظهارات سرمربی تیم کرواسی در خصوص داوری واکنش جالبی نشان داد.

 پس از پایان بازی افتتاحیه جام جهانی 2014 که بین دو تیم برزیل و کرواسی برگزار شد، نیکو کواچ به قضاوت داور ژاپنی این دیدار اعتراض کرد و عملکرد او را شرم‌آور خواند.

لوئیز فلیپه اسکولاری نیز که معتقد بود عملکرد داوری نقشی در رقم خوردن پیروزی 3 بر یک تیمش برابر کرواسی نداشته پس از شنیدن این اظهار نظر سرمربی کرواسی واکنش جالبی نشان داد. وی در میکسدزون ورزشگاه کورینیانس بدون صحبت کردن در این خصوص، با حرکات دست و صورت و به صورت غیر کلامی به صحبت‌های کواچ واکنش نشان داده است.

سرمربی تیم ملی برزیل همچین گفت: امیدوارم که مترجم فیفا صحبت‌های کواچ را اشتباه ترجمه کرده باشد.
 اخبار ورزشی - تسنیم