ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش رحمتی به دعوت نشدنش:اجازه بدهید دوستان سابق بابت این اتفاقات خوشحال باشند



اخبار,مهدی رحمتی,لیگ برتر

واکنش رحمتی به دعوت نشدنش:

اجازه بدهید دوستان سابق بابت این اتفاقات خوشحال باشند

اخبار ورزشی- دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران که در فهرست جدید کارلوس کی روش هم قرار ندارد گفت: اجازه بدهید در این مقطع دوستان سابق ما بابت این اتفاقات خوشحال باشند.

به گزارش مهر، سیدمهدی رحمتی در خصوص عدم حضورش در لیست جدید تیم ملی گفت این نیز قسمت من بوده که تسلیم تدبیر پروردگار هستم و همواره اعلام کردم همچون سربازی در هر شرایطی آماده خدمت به تیم ملی کشورم می‌باشم. در این مقطع بنا به دلایلی که فعلا وقت بازگویی آن نیست نمی‌توانم تیم ملی را همراهی کنم .

سایت شخصی رحمتی که این مطلب را منتشر کرده در ادامه آورده است: از رحمتی خواستیم در پایان سال به جزئیات این اتفاق اشاره کند که در جواب گفت: متاسفانه به دلیل روزهای حساسی که برای تیم استقلال و تیم ملی در پیش است نمی‌توانم وارد جزئیات شوم و احازه بدهید در این مقطع دوستان سابق ما بابت این اتفاقات خوشحال باشند.

رحمتی خاطرنشان کرد: در پایان فصل فرصت برای بازگویی و تشریح اتفاقات رخ داده بسیار است و به قول معروف حرف نزده را همیشه می توان زد. خواسته قلبی من در سال 92 قهرمانی با تیم استقلال در جام حذفی ، لیگ برتر و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و صعود تیم ملی به جام جهانی است./خبرگزاری مهر

 


ویدیو مرتبط :
پیامبر به من اجازه ی زنا بدهید!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش علی کریمی به دعوت نشدنش به تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کریمی

 

اخبار ورزشی - واکنش علی کریمی به دعوت نشدنش به تیم ملی

با وجود اینکه علی کریمی تمام مدارکش را برای سفر به آفریقای جنوبی در اختیار فدراسیون قرار داده بود در لیست نهایی برای این اردو قرار نگرفت.

علی کریمی در بازی با استقلال از بهترین‌های زمین بود و توانست پاس گل اول را به احمدزاده بدهد و با توصیه‌هایش به نصرتی، راه گلزنی را به او هم یا داد. او در این دیدار با انگیزه‌ای مضاعف حاضر شد به این امید که بعد از برد در لیست تیم ملی جایی داشته باشد. همانطور که در ایام نوروز خبری در بانک ورزش منتشر شد، فدراسیون از علی کریمی برای حضور در اردوهای تیم ملی مدارک گرفته بود وحتی جادوگر به خاطر حضور در سفارت، در تمرین سوم فروردین تراكتور غایب بود.

بعد از پایان بازی دیشب، علی کریمی همراه تیم به تبریز بازنگشت و در تهران ماند. او که گمان می‌کرد به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود فرصت را برای دیدار با خانواده‌اش مناسب دید و در تهران ماندگار شد اما بعد از انتشار لیست تیم ملی ورق برگشت و نبودن او در بین بازیکنان دعوت شده باعث شد تراکتوری‌ها از فرودگاه با او تماس بگیرند و دلیل دعوت نشدنش را جویا شوند. اما کریمی هم ازدلیل دعوت نشدنش ابراز تعجب کرد و به هم تیم‌هایش فقط جواب داد: «نمی‌دانم چرا نیستم!» بدین ترتیب، از تراکتور فقط حامد لک و کریم انصاری فرد به تیم ملی دعوت شدند.
اخبار ورزشی - بانک ورزش