ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش خادم به اتهامات جنجالی علی دایی



اخبار,واگذاری سرخابی‌ها


اخبار ورزشی - خادم: دایی بداند خدایی هم هست

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در امور واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی در مورد اظهارات روز گذشته علی دایی واکنش نشان داد.

امیررضا خادم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره صحبت‌های روز گذشته علی دایی گفت: بارها به این مسئله اشاره کردم و توضیح دادم امثال دایی‌ها برایم قابل احترام هستند. افتخارم این است که در دوره قهرمانی در زمانی کار می‌کردم که امثال دایی و ساعی بودند. از جایگاه حقیقی به این افراد افتخار می‌کنم و از جایگاه حقوقی هم هر صحبتی از طرف این افراد مطرح شود اگر منطقی باشد بر اساس چارچوب‌هایی که به آن اعتقاد دارم عمل می‌کنم و اگر اشکالی در مطالبشان ببینم سکوت می‌کنم و تلاشم این است در جهت حمایتی قدم بردارم.

وی درباره اینکه دایی گفته خادم به خبرنگاران پول داده تا برایش مثبت بنویسند، تصریح کرد: همه جامعه من را می‌شناسند. در دوره قهرمانی مدیریت و حضورم در مجلس مشخص است نحوه برخورد من با جراید چگونه بوده بنابراین در این باره بهتر است ارباب جراید صحبت کنند اما حرفی را سربسته می‌گویم دایی بداند خدایی هم هست و باید نسبت به صحبت‌هایی که می‌کنیم پاسخگو باشیم. جوانمردی حکم می‌کند لیستی که عنوان شده و پولی که داده شده دایی آن را افشا کند. من آمده‌ام جلوی هر نوع رشوه دهنده و رشوه گیرنده را بگیرم. برای مشخص شدن و بر ملا شدن این موضوع حتی اگر خودم هم هستم دایی آن را منتشر کند.

معاون پارلمانی وزارت ورزش درباره انتشار فایل صوتی هم اظهار داشت: فکر می‌کنم یکی از زشت‌ترین و بدترین کارهایی بوده که فرد یا گروهی آن را انجام دادند اما رفتار من تعیین می‌کند که چنین اعمالی از طریق دفتر من نبوده است.

خادم در پاسخ به این سؤال که با شخصی که این کار را انجام داده برخورد می‌کنید، خاطر نشان کرد: اگر بگویم برخورد می‌کنیم یا پیگیر هستیم شعار داده‌ام اما نشریه یا خبرگزاری‌‌ای که آن را منتشر کرده باید شکایت از آن جدی دنبال شود، مدعیان هم پروین و دایی هستند که باید آن را پیگیری کنند، ما هم از این شکایت حمایت می‌کنیم. من معاون حقوقی وزارت هم هستم و از جایگاه حقوقی آن را پیگیری می‌کنم.

وی  از معرفی اعضای هیأت مدیره پرسپولیس تا بعد از ظهر امروز خبر داد و گفت: برای استقلال هم از دیروز رایزنی‌ها را آغاز کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم بهترین حامیان مالی را فراهم کنیم.

خادم درباره اینکه اعلام شده، رحیمی، پوستی، طاهری، پروین و استیلی اعضای هیات مدیره هستند گفت: این خبر را نه تایید می کنم نه رد. تا بعد از ظهر همه چیز مشخص می شود. 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
واکنش علی دایی به سوال جنجالی مجری مشهور !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش شدید داور جنجالی به اظهارات علی دایی: در حدی نیست که من جوابش را بدهم



مصاحبه علی دایی پس از دیدار برابر سپاهان,محسن قهرمانی,واکنش محسن قهرمانی به اظهارات علی دایی, اخبار پرسپولیس

واکنش شدید داور جنجالی به اظهارات علی دایی: در حدی نیست که من جوابش را بدهم

محسن قهرمانی در واکنش به اظهارات علی دایی پس از بازی با سپاهان گفت:« اتهام های دایی را به طور جدی پیگیری می کنم. او باید حرف هایش را ثابت کند. دایی در حدی نیست که من جوابش را بدهم و دیگر حرفی برای گفتن ندارم.»

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان گفته بود: وقتی داوری بازی را در دقیقه 2 ده نفره می‌کند، چیز خاصی نمی‌توان گفت. از دیشب می‌دانستیم که قهرمانی به آن طرف غش کرده است و آمادگی دارد که ما را ده نفره کند. فدراسیون از ابتدا بگوید که قرار است ما ده نفره بازی کنیم و من بر همین اساس آن تیمم را بچینم. یک اخراج اشتباه همه چیز ما را به باد داد و من مطمئنم هر چه می‌گوییم و بقیه می‌گویند باز هم پاسخ می‌دهند که این اشتباه سهوی بوده است.

 وی افزود: همه کارشناسان داوری گفته‌اند که پنالتی نبوده است و باید در ابتدا خطای شجاع خلیل‌زاده را می‌گرفت. دیگر چه باید بگویم. می‌خواهید علی دایی را محروم کنید، بکنید.

 

هر کاری می‌خواهید بکنید اما خدا شاهد است که ما می‌دانستیم قهرمانی به آن طرف غش کرده است و کار خودش را هم کرد. مگر می‌شود یک تیم 90 دقیقه 10 نفره آن هم مقابل سپاهان بازی کند. باز هم به غیرت بازیکنانم درود می‌فرستم. بازیکنان من نیمه دوم عالی جنگیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم./انتخاب