ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش حنیف به دلخوری‌ عالیشاه



اخبار,اخبار ورزشی ,حنیف عمران‌زاده

 

اخبار ورزشی - واکنش حنیف به دلخوری‌ عالیشاه؛
مدافع استقلال: با بنگر و نوری شوخی می کنم نه با جوان ترها

مدافع گلزن استقلال گفت: «اگر هم قصد شوخی یا کری‌خوانی داشته باشم، با محسن بنگر و محمد نوری این کار را انجام می‌دهم نه جوان‌ترها.»

حنیف عمران‌زاده نسبت به صحبت‌های امید عالیشاه واکنش نشان داد. وی در این زمینه گفت: «من هیچ انسانی را بابت قیافه، قد و قامت و لهجه‌اش مسخره نکرده و نمی‌کنم، حالا این فرد بزرگ باشد یا کوچک تفاوتی ندارد چون یک چیزهایی را پروردگار می‌دهد و خود بنده‌اش تعیین‌کننده نیست.»

عمران‌زاده ادامه داد: «عالیشاه مازندرانی است و از رسانه‌ها درخواست می‌کنم به تمام جوانان کمک کنند تا به جایی برسند و خود آنها هم باید حواس‌شان باشد وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند و با تلاش و پیشرفت به لحاظ فنی بزرگ شوند. آنها اول راه هستند و باید مراقب باشند از مسیر درست خارج نشوند.»

مدافع استقلال گفت: «در بازی با پرسپولیس من باید محسن بنگر را می‌گرفتم و نگذاشتم این مدافع سرزن در ضربات ایستگاهی دروازه ما را تهدید کند و در مصاحبه بعد از بازی عرض کردم نباید یک مهاجم 160 سانتیمتری در 6 قدم استقلال با ضربه سر گلزنی کند و خداوکیلی هیچ‌وقت دنبال تحقیر کسی بابت قد و قامتش نبوده‌ام و انتقادم به خودمان بود و اگر هم قصد شوخی یا کری‌خوانی داشته باشم، با محسن بنگر و محمد نوری این کار را انجام می‌دهم نه جوان‌ترها و البته با رعایت احترام.»
اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 


ویدیو مرتبط :
گل زیبای حنیف عمران زاده به ملوان..!(کی روش حنیف را ببیند1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش حنیف عمران زاده به ماجرای دلخوری اش در تمرین استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,حنیف عمران زاده

حنیف عمران زاده مدافع استقلال اعلام کرد که عصبانیتش در تمرین تیم به دلیل درد پا و خوب تمرین نکردن بوده نه چیز دیگری.

 روز گذشته رسانه ها خبر دادند که مظلومی از حنیف عمران زاده خواسته دور زمین بدود و حنیف به همین دلیل عصبانی شده. امروز هم باشگاه استقلال این مدافع را به کمیته انضباطی دعوت کرد. اما عمران زاده در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «الکی داستان درست نکنید خواهشا. پایم کمی درد می کرد برای همین اجازه گرفتم و رفتم دور زمین. عصبانیتم برای درد پایم بود و اینکه نتوانستم خوب تمرین کنم.»


عمران زاده در حالی این ادعا را دارد که مظلومی از او خواسته وزنش را کم کند. مظلومی از مدافع تیمش خواسته وزن خود را تا 89 کیلو پایین بیاورد اما حنیف پس از گذشت چند هفته هنوز حدود 93 کیلوگرم است. مظلومی هم نمی خواهد تا زمانی که او وزنش را کم نکرده، از حنیف در ترکیب تیمش استفاده کند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین