ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش تند شیرینی به اظهارات فتح الله زاده



اخبار,اخبار ورزشی,واکنش شیرینی به اظهارات مدیرعامل استقلال

 
اخبار ورزشی - در واکنش به اظهارات مدیرعامل استقلال
شیرینی: جامی که از قبل تقسیم شود بی‌ارزش است/ لطفا در امور پرسپولیس دخالت نکنید

سرپرست پرسپولیس نسبت به اظهارات مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد.

سعید شیرینی در گفت‌وگو با فارس، درباره صحبت‌های امروز علی فتح‌الله‌زاده علیه پرسپولیس و رویانیان گفت: باز نزدیک دربی شدیم و آقای فتح‌الله‌زاده که زورش در زمین به پرسپولیس نمی‌رسد مثل همیشه دست به کار شد تا با دعوا راه انداختن نتیجه را در بیرون زمین رقم بزند اما ما وارد دعوای ساختگی ایشان نشده و در زمین حقانیت پرسپولیس را ثابت خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به حرف‌های فتح‌الله‌زاده درباره دادن یک جام به پرسپولیس یادآور شد: مگر ایشان جام تقسیم می‌کند که بخواهد یک جام هم به ما بدهد؟ نکند برخی شایعات مبنی بر تقسیم جام قبل از شروع مسابقات صحت دارد؟ هرچه هست پرسپولیس برخلاف برخی تیم‌ها هیچ سال اینگونه جام نگرفته و اصلا جامی که از قبل تقسیم شود به قول آقای واعظ‌ آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال هیچ ارزشی ندارد.

شیرینی ادامه داد: فتح‌الله‌زاده گفته در حال خون‌ دل خوردن در استقلال است و نمی‌دانم چرا هر وقت نوبت استراحت کردن ایشان می‌شود برای همین خون ‌دل خوردن سر و دست می‌شکند و کنار نمی‌رود تا فرد دیگری به جای ایشان خون ‌دل بخورد.

وی در پایان نیز یادآور شد: برای هزارمین بار از آقای فتح‌الله‌زاده می‌خواهیم در امور باشگاه پرسپولیس دخالت نکند و از این حربه جهت به حاشیه بردن تیم ما و سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های مدیریتی خود در بحث جدایی پژمان منتظری و خریدهای نه‌چندان موفق نیم‌فصل استفاده نکند.
 اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
اظهارات جنجالی حسن روشن در مورد فتح الله زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش تند رویانیان به اظهارات فتح‌الله‌زاده


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تعجب می‌کنم به خاطر اینکه یک خبرنگاری که مدیرعامل شده اینطور حرف‌هایی را بر زبان بیاورد.

خبرگزاری فارس: محمد رویانیان در پاسخ به اظهارات علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: من واقعا تعجب می‌کنم از کسی که از خبرنگاری به مدیرعاملی رسیده است و تعجب می‌کنم از کسی که این حرف‌ها را به زبان آورده است. همه خبرنگاران بسیار تلاشگر، زحمتکش و متفکر هستند اما ایشان که از خبرنگاری به مدیرعاملی رسیده تعجب می‌کنم چرا این حرفها را زده است.

رویانیان ادامه داد: نمی‌خواهم جواب دهم چون تیم نیاز به آرامش دارد اما آقای عزیز به موقع جواب شما را خواهم داد. عزیز من نگران نباش. بالاخره همه چیز مشخص خواهد شد.

رویانیان خاطرنشان کرد: من هیچ وقت به بازیکنانم نگفتم که علیه کسی حرف بزنید یا دنبال جار و جنجال باشید چون از این عادت‌ها ندارم. فقط این را گفتم که برخی‌ها بدانند.

مدیرعامل قرمز‌پوشان در پایان یادآور شد: شما به خودتان اجازه داده‌اید و در خصوص من و ستاد سوخت هم حرف زده‌اید. عزیز من وقتی که من در ستاد سوخت بودم برای شما که خیلی منفعت داشت پس چرا ناراحتید؟ البته من باز هم می‌گویم الان مهمترین وظیفه من خدمت به هواداران و نوکری مردم است. وقت ندارم که زیاد جواب این حرف ها را بدهم البته نمی‌دانم چرا بعضی‌ها در خصوص برخی حرف های من که اسمی از کسی نیاورده‌ام ناراحت شده‌اند. این برای من و مردم خیلی جالب است.