ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش باشگاه سپاهان به افشای لیست قرارداد نجومی بازیکنانش



اخبار ,اخبار ورزشی ,افشای لیست قرارداد نجومی بازیکنان سپاهان

 

اخبار ورزشی - سپاهان ریز قراردادهای این تیم را تکذیب کرد

باشگاه فولادمبارکه سپاهان روز شنبه با انتشار بیانیه ای - ارقام منتشره در رسانه ها در مورد قرارداد بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه را نادرست دانست.

به گزارش ایرنا، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این بیانیه نوشت : در آستانه شروع فصل نقل وانتقالات لیگ چهاردهم، متاسفانه برخی رسانه ها و بعضی افراد سودجو مبادرت به انتشار ارقام کاملا نادرست از مبالغ قرارداد فصل گذشته شماری از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه کرده اند.

درخبرهای منتشره از قرارداد بازیکنان سپاهان عنوان شده که محرم نوید کیا، یعقوب کریمی، شهاب گردان،علی حمودی،مجتبی جباری، آرش افشین، هادی عقیلی و شجاع خلیل زاده قراردادهای بالای یک میلیارد تومان داشته اند و به این ترتیب این تیم بیشترین تعدادبازیکنان میلیاردی رادارد.ضمن آنکه یعقوب کریمی بایک میلیارد و 700 میلیون تومان گرانقیمت بازیکنان این تیم بوده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: باشگاه سپاهان هدف ازانتشاراین ارقام از سوی این رسانه ها را ایجاد جو بدبینی و فرافکنی نسبت به باشگاه های شهرستانی می داند،زیرا هدف این رسانه ها و افراد سودجو این است که افکار را از سمت و سوی اصل موضوع دور کنند تا فضای نامناسب و جو مسموم در فصل نقل و انتقالات به وجود آید.

باشگاه سپاهان در این بیانیه آورده است : ارقام منتشر شده در مورد قرارداد بازیکنان این باشگاه کذب محض است و از مسوولین رسانه ها می خواهیم که ازانتشار این گونه اخبار که مورد تایید منابع رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیست، خودداری کنند.

درادامه این بیانیه آمده است: این باشگاه پیگیری موضوع از طریق مراجع ذیصلاح و برخورد با عاملان انتشار این نوع اخبار را حق قانونی خود می داند.

پیش از این وزارت ورزش و جوانان مبالغ قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس تهران را که تحت پوشش این وزارتخانه هستند به صورت رسمی منتشر کرد.

مسوولان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر عزم جدی این وزارتخانه برای مقابله با افزایش بی رویه قرارداد بازیکنان و در راستای شفاف سازی از دیگر باشگاه ها خواستند تا قرارداد بازیکنان و کادرفنی خود را منتشر کنند.

با توجه به این درخواست به نظر می رسد که مسوولان ارشد شرکت فولاد مبارکه سپاهان برای جلوگیری از انتشار اخبار نادرست، می توانند مبالغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال خود در سالهای اخیر را به صورت رسمی منتشر کنند.
اخبار ورزشی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
شوخی هالووینی باشگاه تاتنهام با بازیکنانش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای لیست قرارداد ستاره‌های سپاهان/ هزینه میلیاردی اصفهانی‌ها برای نفراتی که بازی نکردند!



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه سپاهان

 

اخبار ورزشی - افشای لیست قرارداد ستاره‌های سپاهان/ هزینه میلیاردی اصفهانی‌ها برای نفراتی که بازی نکردند!

سپاهان اصفهان نیز همپای سرخابی های تهران قراردادهای میلیاردی با بازیکنانش منعقد کرده است.

به گزارش نامه نیوز، این روزها سوژه اصلی فوتبال ایران انتشار لیست قراردادهای اعضای استقلال و پرسپولیس و جابجا شدن پول های میلیاردی است.

بسیاری از اهالی فوتبال معتقدند این هزینه های میلیاردی فقط مختص سرخابی های پایتخت نیست و تیم های صنعتی نیز بدون حاشیه چنین مبالغی را هزینه کرده اند ولی به خاطر عدم پیگیری رسانه ها به مشکل نمی خورند.

سپاهان اصفهان یکی از تیم هایی است که در سال های اخیر در فوتبال ایران هزینه کرده و البته تا حد زیادی نیز جواب گرفته است اما در فصل جاری به توفیقی دست نیافته است.

سپاهانی ها ستاره های زیادی را به اصفهان کشاندند ولی خیلی هایشان اکنون یا در این تیم نیستند و یا نیمکت نشین شده اند، با این حال ارقام قراردادهایشان جالب توجه است.

با پیگیری های خبرنگار نامه نیوز مشخص شد که سپاهانی ها برای کشاندن مجتبی جباری به اصفهان قراردادی یک میلیارد و دویست میلیون تومانی با وی منعقد کرده اند و حالا شاهد بازی های این ستاره در قطر هستند.

سپاهان برای تمدید قرارداد نوید کیا یک میلیارد و یکصد تومان هزینه کرده است ضمن اینکه گفته می شود جباری و نویدکیا حواله نیز گرفته اند و البته کاپیتان سپاهان نیز مدت زیادی به خاطر مصدومیت دور از میادین بود.

علی حمودی که در استقلال کمتر از 500 میلیون تومان دریافت کرده بود با پیشنهاد یک میلیارد و صد میلیون تومانی عازم اصفهان شد و  آرش افشین نیز با همین مبلغ قید حضور در استقلال را زد و به اصفهان رفت و البته پس از مدتی نیمکت نشینی به فولاد برگشت.

شجاع خلیل زاده که قرار بود پرسپولیسی شود به سپاهان رفت آن هم با قراردادی نزدیک یک میلیارد تومان که مسئولان مس(تیم سابق خلیل زاده) نیز به این مسئله اذعان داشتند.

مدیرعامل سابق سپاهان نیز اعلام کرده بود بالاترین مبلغ در این باشگاه به هادی عقیلی پرداخت شده است؛ یک میلیاردو چهارصد میلیون تومان.

رحمان احمدی با یک میلیارد تومان به سپاهان بازگشت و این روزها نیمکت نشین شهاب گردان است و البته در تیم ملی نیز جایگاه ثابت خود را از دست داده است.

جالب اینکه قاسم دهنوی پس از توافق 750 میلیون تومانی با پرسپولیس با پیشنهاد چشمگیر یک میلیارد و صد میلیون تومانی سپاهان مواجه شد و به اصفهان رفت و به خاطر شکایت قرمزها نتوانست زردپوش شود و به تهران برگشت.

از نکات جالب اینکه اکثر این نفرات بین 40 تا 60 درصد از مبلغ قرارداد خود را نیز در ابتدای فصل دریافت کردند.

اخبار ورزشی -نامه نیوز