ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هیگواین به اساطیر کالچو پیوست


مهاجم ناپولی با هت‌تریک در دیدار شب گذشته مقابل فروزینون بهترین گلزن تاریخ سری‌آ شد.

خبرگزاری فارس: گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی ناپولی شب گذشته مقابل فروزینون سی و ششمین گل خود را به ثمر رساند تا به رکورد بهترین گلزن تاریخ کالچو در یک فصل برسد.

ستاره آرژانتینی بعد از نیم قرن توانست رکورد گونار نوردال اتریشی بازیکن سابق میلان با 35 گل زده در فصل 1949- 1950 را بشکند.

بهترین گلزن تاریخ سری‌آ در یک فصل جینو روزتی بازیکن تورینو بود که در سال 1928- 1929 موفق شده بود 36 گل به ثمر رساند که هیگواین با وجود محرومیت 3 جلسه‌ای توانست به رکورد این بازیکن برسد و نام خود را در میان اساطیر کالچو ثبت کند.


ویدیو مرتبط :
پنج گل برتر هفته ی دوم سری آ (کالچو)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«ماریو كوتیلار» به فیلم جدید وودی آلن پیوست



 

«ماریو كوتیلار» به فیلم جدید وودی آلن پیوست

 

«ماریو كوتیلار» جایگزین همسر رییس‌جمهوری فرانسه در فیلم جدید «وودی آلن» شد.«كارلا برونی»، همسر «نیكولا ساركوزی»، رییس‌جمهوری فرانسه كه سال گذشته به‌عنوان یكی از بازیگران اصلی فیلم جدید «وودی آلن» انتخاب شده بود، از این پروژه كنار گذاشته شد.



«برونی» پیش از این در سال ۱۹۹۴ نقش كوتاهی در فیلم «روبرت آلتمن» به‌عنوان مدل بازی كرده بود.



«وودی آلن» در این‌باره اعلام كرد: «كارلا برونی نمی‌تواند یك بازیگر باشد، او همسر رییس‌جمهور است و هر لحظه ممكن است مسوولیت‌ها یا یك بحران سیاسی او را به دردسر بیاندازد.»


به گزارش روزنامه دیلی‌تلگراف، وی اعلام كرد، «ماریو كوتیلار» كه برای فیلم «زندگی به رنگ صورتی» موفق به كسب جایزه‌ اسكار و گلدن گلوب شد، جایگزین وی خواهد شد.



«كوتیلار» در كنار «اوون ویلسون» و «راچل مك آدامز» از اوایل جولای وارد مرحله‌ فیلم‌برداری می‌شوند.